Hartklachten (16 meningen)
Hartfalen (8 meningen)
Angina pectoris (1 mening)

01-05-2015 | Man | 58
Hartfalen
heb 3 stents, moest 7 medicijnen nemen, kon niets meer, heb op een dag alles gestopt en kon op reis gaan, nu moet ik een operatie ondergaan en heb hartritmestoornissen. Neem opnieuw Emconcor 2.5 mg, kan weer niet meer, slapeloosheid, ga die pil opnieuw stoppen, heb al aan de apotheker gevraagd of dit medicijn bedoeld is om mensen de dood in te jagen, heb jaren niets genome[lees meer...]n voor het hart en kon alles doen wat ik maar wou, weer aan de pillen en ben een wrak, is gedaan, kom niet nog aan één pil, zelfs geen bloedverdunners, maken ons gewoon kapot, hou daar aub rekening mee. Heb het al genoeg tegen mensen gezegd, stop met die brol, maakt je gewoon ziek. Ze mogen kwaad zijn die cardiologen, het is mijn leven en ik beslis dat ik die brol niet meer neem , aan allen het beste.

09-02-2015 | Vrouw | 63
Hartritmestoornissen
De verzekeraar prefereert een ander middel, bijwerkingen, hoofdpijn, watten in hoofd, slaapstoornissen, dromen, pijn op de borst.

25-11-2014 | Vrouw | 59
bisoprolol
heb bisoprolol 2x2,5 per dag gekregen omdat ik de nacht niet door kom, maar nu kom ik de dag en nacht niet door tabl. is gesmolten voor ik het kan door slikken en werkt niet dag en nacht gaat mijn lichaam te keer alsof ik de marathon heb gelopen en die hoofdpijn heb ik lang niet gehad loop dus de hele dag paracetamol te slikken om deze tegen te gaan en ben ontzettend moe, [lees meer...]kan niet eens stofzuigen, rood en bezweet hoofd binnen seconde en doordat ik niets kan doen word ik daardoor ook nog eens depri van

31-10-2014 | Vrouw | 59
bisoprolol
heb nog steeds last met slapen ben vanaf 1 à 2 uur wakker omdat ze niet meer werken, heb weer de marathon gelopen en sta als een wrak met zware hoofdpijnen op en moet weer overdag slapen, omdat ik niet meer kan, waarom werken ze niet 24 uur lang, als ik straks weer moet werken hou ik dat geen dag vol .

07-07-2014 | Man | 81
Aambeien en vaatscheurtjes

21-05-2014 | Man | 47
Hartritmestoornis
Ik heb een ICD ingebouwd wegens mogelijk Brugadasyndroom, mijn ICD registreerde al een paar keer een (te) hoog hartritme. Mijn cardioloog schreef Bisoprolol voor waarvan ik een halve dosis innam met slapeloosheid en oververmoeidheid tot gevolg. Mijn nieren functioneren ook niet meer normaal, ik heb constant een gigantische dorst. Ik ben vandaag gestopt met het product en [lees meer...]ga morgen eens horen wat de traditionele Chinese geneeskunde als alternatief kan bieden.

15-04-2014 | Man | 68
Hartkloppingen
Door de frequenter jicht aanvallen en de bijkomende ontstekingen, ben ik door mijn huisarts naar de reumatoloog gestuurd. Deze specialiste heeft me, na een uitgebreid onderzoek, als chronische jicht patiënt verklaard. Ik heb mijn vermoedens geuit dat dit waarschijnlijk bijwerkingen waren van bepaalde medicijnen. Zij vond het prima, maar ondanks alles moest ik een nieuwe[lees meer...] kuur, dagelijks Allopurinol en Colchicine gedurende drie maanden gebruiken. Ik heb deze kuur niet gevolgd en ik ben verder gaan zoeken op het Internet naar soortgelijke gevallen. Zeer snel heb ik gevonden dat de antidiureticums, plaats medicijnen genoemd, de aanmaak van urinezuur konden verhogen, de bron van jicht! Na een lange lijdendsweg ben ik achter gekomen dat de frequente jicht aanvallen waren door deze medicijn veroorzaakt. Sinds dat ik met Bisoprololfumaraat ben gestopt zijn geleidelijke de jicht aanvallen verwijderd.

22-01-2014 | Vrouw | 54
Hartritmestoornissen
Ongeveer een uur na inname zo ziek als een hond/lag 20 uur per dag op de bank van de moeheid en ziekheid.. Pijn op de borst, alsof ik erge griep had, met het uur steeds zieker. In de avond rond 23.00 knapte ik weer op. Ik dacht die dag dat ik dood ging, diarree, misselijk, echt zo ziek was ik nooit geweest. Een keer leek het er op, medicijnvergiftiging bij lithium. Cardi[lees meer...]oloog gebeld, dosering halveren, en afbouwen. Een dag goed, vandaag weer zo doodziek. Naar de huisarts, want mijn oogleden begonnen op te zwellen, ook nog. Cardioloog gebeld. Direct stoppen. Er is geen antigif of zo, dus weer zo ziek tot ongeveer 23.00. Wat een ellendige reactie op dit middel. Ik dacht echt, magere hein staat klaar. Ik wil wel weten of anderen ook zo reageren op dit middel.

27-08-2022 | Vrouw | 69
bisoprolol (5mg)
Bisoprolol helpt goed tegen hoge bloeddruk Maar moe en nachtmerries , net als metoprolol Regelmatig hoofdpijn en neerslachtig gevoel Beperk zoutgebruik dan kan de dosering wellicht naar beneden Kan geen alternatief vinden ; alles heeft bijwerkingen

14-12-2021 | Vrouw | 39
Dysautonomie
Aanvankelijk leek het wat te helpen, de hartslag gaat naar beneden, dus dat doet wat het belooft. Ik voel me alleen hondsberoerd en heb nu ritmestoornissen die ik nooit eerder in mn leven heb gehad. Ik had alleen een snelle ( wel regelmatige) hartslag en nu heb ik ritmestoornissen en mijn hartslag in rust werd heel traag waar ik duizelingen van kreeg. Daarnaast ijs[lees meer...]koude gevoelloze voeten en armen, last van brandend maagzuur, veel lucht in de buik, hoofdpijn, gevoel niet goed door te kunnen ademen en kriebelhoest. Ben 1 dag abrupt gestopt en toen voelde ik me verschrikkelijk, dus denk dat ik opnieuw ga proberen met een afbouwschema. Ik ga vragen of ik een andere betablocker kan proberen.

12-08-2021 | Vrouw | 82
bisoprolol (5mg)
Momenteel, veel huiduitslag en ondraaglijke jeuk. Duizeligheid en koud gevoel van de handen en voeten. Rode ogen

14-03-2021 | Vrouw | 68
bisoprolol (2,5mg)
Heeft goed geholpen bij mijn hartkloppingen. Vocht in mijn benen werd minder. Bloeddruk werd lager maar polsslag werd te laag. In de nacht veel last van kuitkramp en overdag in mijn vingers. Ook verkrampte mijn rug steeds waardoor bewegingen steeds moeilijker werden.

27-10-2020 | Man | 73

01-10-2020 | Man | 36
Hypertensie
Ik gebruik bipressil met 5mg bisoprolol sinds 2 jaar. Sinds 6 maanden heb ik last van een druk op de borst en gevoel van kortademigheid. Covid testen ondergaan, deze waren negatief. Vermoeden van hyperventilatie, kine gevolgd, naar een psychotherapeut, benzo s en antidepressiva geslikt... niets hielp. Tot ik op de bijsluiter van bipressil brochospasmen zag staan... Ik ben [lees meer...]meteen gestopt met mijn medicatie en heb een afspraak gemaakt met mijn cardioloog. Medicatie is nu aangepast. En weg waren de klachten. Ik heb 2 huisartsen gezien, door 4 verschillende artsen getest op covid en bij een psychiater geweest... blijkbaar kent niemand de bijwerkingen van betablokkers. Het had me 6 maanden miserie en geld gespaard.

12-01-2020 | Vrouw | 50
Hartklachten
Zwaar haarverlies Vermoeid Koude handen en voeten Problemen geheugen

02-12-2019 | Vrouw | 73
Hartfalen
al 20 jaar. koude handen en armen tot elleboog.In de nacht trekkingen in benen. af en toe hoofdpijn en inderdaad veel aangekomen.10 kilo . Gelukkig lees ik nu komt het door de medicijnen.

Thyrax Duotab (871) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (597) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (558) - Antibiotica - penicillines breedspectrum