Hartklachten (8 meningen)
Hartfalen (8 meningen)
Angina pectoris (1 mening)

03-01-2016 | Vrouw | 57
bisoprolol (5mg)
Van alles geprobeerd, maar de bloeddruk gaat niet echt omlaag Bisorolol haalt de bloeddruk wel naar beneden, maar de bijwerkingen,pijn in armen en benen is vaak te erg

21-07-2015 | Vrouw | 70
bisoprolol (5mg)
pijn in armen en benen, soms maagklachten. De pijn was behoorlijk

02-06-2015 | Man | 49
bisoprolol (5mg)
Ik heb dit medicijn nu zo'n 20 jaar tegen hoge bloeddruk gebruikt en had hartritmestoornissen waarvan ik niet wist waar ze vandaan kwamen. Doordat ik altijd koude vingers en tenen had, kreeg ik een ander medicijn. Toevallig ontdekte ik dat mijn hart regelmatiger begon te kloppen! Bisoprolol kan dus hartritmestoornissen veroorzaken.

23-05-2015 | Man | 68
bisoprolol (2,5mg)
zit onder de bulten en verga van de jeuk, dit is niet uit te houden. Ben ermee gestopt, heb van de dokter levocetirizine dihci gekregen, maar de jeuk is nog steeds niet over.

24-01-2015 | Vrouw | 30
bisoprolol
Gebruik dit middel al jaren vanwege een hoge bloeddruk en tachycardie maar nog is mijn hartslag vrijwel altijd >100. Maar nu heb ik sinds vandaag een ander merk Bisoprolol van het merk Mylan en heb het idee dat ik daar anders op reageer dan op het andere merk Teva, ik heb de gehele dag nu al hartoverslagen en dat heb ik altijd wel een beetje in lichte mate maar dit is beho[lees meer...]orlijk ernstig. Niet ernstig in de zin van een ernstige aandoening maar wel ernstig in de zin van dat het erg aanwezig is. Kan het komen door de switch naar een ander merk? Snap ook niet dat ik een ander merk heb, maar gebeurd wel vaker en is denk ik gewoon een financiele kwestie. Maar herkennen mensen dit en dus het ervaren van andere (bij)werkingen door een ander merk?

25-11-2014 | Vrouw | 59
bisoprolol
heb bisoprolol 2x2,5 per dag gekregen omdat ik de nacht niet door kom, maar nu kom ik de dag en nacht niet door tabl. is gesmolten voor ik het kan door slikken en werkt niet dag en nacht gaat mijn lichaam te keer alsof ik de marathon heb gelopen en die hoofdpijn heb ik lang niet gehad loop dus de hele dag paracetamol te slikken om deze tegen te gaan en ben ontzettend moe, [lees meer...]kan niet eens stofzuigen, rood en bezweet hoofd binnen seconde en doordat ik niets kan doen word ik daardoor ook nog eens depri van

31-10-2014 | Vrouw | 59
bisoprolol
heb nog steeds last met slapen ben vanaf 1 à 2 uur wakker omdat ze niet meer werken, heb weer de marathon gelopen en sta als een wrak met zware hoofdpijnen op en moet weer overdag slapen, omdat ik niet meer kan, waarom werken ze niet 24 uur lang, als ik straks weer moet werken hou ik dat geen dag vol .

29-06-2014 | Man | 48
bisoprolol
Bisoprolol doet wat het moet doen maar heeft toch bijwerkingen zoals koude handen-voeten. Daar valt best mee te leven. Ik heb de indruk dat je er dikker van wordt maar kan dit nergens bevestigd krijgen. Gewichtstoename icm hoge bloeddruk vind ik een vreemde situatie omdat je zo verder afzakt.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (553) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (509) - Antibiotica - penicillines breedspectrum