Nebilet

nebivolol

Hartfalen (0 meningen)

30-12-2018

Nebilet (nebivolol)

Ik heb het lang gebruikt, Ik kreeg vanaf het begin een knobbel achter het oor, mijn vorige huisarts zei dat komt van de medicatie, mijn huidige huisarts zegt van niet, de KNO arts zegt ook van niet, hij zegt dat heb ik nog nooit meegemaakt, Ik blijf het zeggen van wel, het is wel een goed aardige tumor Die knobbel is begonnen met de Nebilet. Ik zou graag willen weten of[lees meer...] er meer zijn die dit hebben.
18-09-2015

Hartinfarct

na 13 jaar gaat alles nog redelijk goed dus blijf ik het trouw gebruiken. Heb nog 60% functie hart en iets lekkende hartklep na zware hartaanval met drie hartstilstanden. Nebilet vanaf het begin genomen. bijwerkingen? geen idee, ik ben erg moe maar dat hoeft natuurlijk niet van de medicijnen te komen. Maar 13 jaar verder ben ik al heel blij mee
17-07-2012

Nebilet (nebivolol)

Gebruik en effect altijd prima, totdat door omstandigheden bloeddruk ineens omhoog schoot. Dat was niet meer met alleen Nebilet te redden. Werd gecombineerd met Olmetec, wat een half jaar goed verliep. Daarna viel het effect van Nebilet weg. Geswitched naar alleen Olmetec en dit ook op een ander tijdstip gaan innemen (ochtend ipv avond). Sindsdien prima met Olmetec. Toch z[lees meer...]eer lang profijt gehad van Nebilet, zonder bijwerkingen. Erg tevreden over.
30-04-2012

Hartritmestoornissen

Hallo, Ik neem nebilet omdat ik last heb van hartritmestoornissen sinds ongeveer 3 jaar, in heb begin 2.5mg en nu 1.25mg. Ik weet niet of al het nare gevoel door dit medicijn komt.. hoofdpijn, gevoel van huivering op de hoofdhuid, vermoeid, kramp in de kuiten bij het lopen, pijn in mijn enkels 's nachts, koude handen, nachtmerries, slapeloosheid, verminderd libido. [lees meer...]Bedankt alvast voor uw ervaringen.
31-03-2012

Hypertensie

Door nebilet te gaan gebruiken is de werking veel selectiever gericht op het hart. De wegtrekkers in mijn hoofd zijn verdwenen en de invloed op de bronchiën is zeer sterk verminderd. Heb eigenlijk geen bijwerkingen meer kunnen bespeuren. Wisseling van Bisoprolol naar Nebilet aangeraden door de longarts.
10-02-2012

Hartritmestoornissen

ik heb een vraag mijn vrouw heb hier voor carvedilol gebruikt sinds vandaag nebilet 5mg wat doet eigelijk dit medicijn mijn vrouw heb onregelmatig hart slagen is dit een goeie medicijn ik wil graag een info (RED: als u twijfelt aan een medicijn, vraagt u dan vooral eerst uw arts of dit een juist middel voor u of uw vrouw is, als u dan nog twijfelt kan ook uw behandelend ap[lees meer...]otheker u hierin bijstaan).
29-11-2011

Nebilet (nebivolol)

Binnen enkele dagen werd ik zeer kortademig en voelde vooral bij het liggen druk in de borststreek. Ben voor veel stoffen allergisch. Astmatisch. Op doktersadvies direct met Nebilet gestopt en de klachten verdwenen Later overgegaan op ander middel.(Cyress)
07-02-2011

Nebilet (nebivolol)

Met gebruik van Nebivolo i.c.m. Amlodipine van een zeer hoge bloeddruk naar een goed druk van: plm 80 - 140. Aanvankelijk nog met andere medicijn geprobeerd maar tenslotte op deze uitgekomen oor de huisarts.
23-01-2011

Nebilet (nebivolol)

voor mij is het een redelijk goed medicijn
28-09-2010

Virale pericarditis

de pericarditis zorgde voor een erg hoge hartslag bij relatief geringe inspanning. Nebilet verlaagt de hartslag tot normaal. Helaas kreeg ik na drie weken gebruik een ernstige huiduitslag, eerst op de warme plekjes later algemeen, jeuk, bultjes en een akelig rood aspect
18-09-2010

Hartritmestoornissen

Bij het gebruik van deze "selectieve"betablokker veel last van mijn allergische astma. Is hierover meer ervaring? Eventueel andere middelen die dit probleem niet geven?
13-08-2010

Hartritmestoornissen

er zijn 3 soorten nebilet: uit denemarken, luxemburg en duitsland. van de nebilet uit de en lu krijg ik heel veel bijverschijnselen: koudegevoel, zeer dikke voeten en onderbenen, diarrhee, gebrek aan eetlust, kramp, kortom algehele malaise. de duitse soort geeft nauwelijks bijverschijnselen, maar wordt niet meer geleverd door mijn apotheek en ook niet door apotheken in d[lees meer...]e buurt. de apothekers geven mij te verstaan dat het 'allemaal 'tussen de oren zit'. en dat alle soorten nebilet hetzelfde zijn. ze zijn ook niet van plan om moeite te doen om voor mij de duitse soort te krijgen. ik heb inmiddels een vervangend medicijn gekregen van de cardioloog, maar dat is niet zo goed te verdragen als mijn duitse nebilet. weet iemand raad?
12-08-2010

Nebilet (nebivolol)

Uitsekende ervaring en geen last van ernstige bijwerkingen. Ik herken die kou waarover gesproken wordt absoluut niet, juist wel heel veel warmte. Ook heb ik kramp in onderbenen en voeten, meestal 's nachts. Dit had ik altijd al wel, maar nu toch wel iets meer. Gebruik het middel inmiddels al weer 10 jaar in lage dosering en dat gaat heel goed. Het is zeker niet zo dat ik d[lees meer...]epri ben of iets dergelijks, maar ik heb wel de indruk dat deze betablokker ook helpt als ik het even niet zie zitten. Over het algemeen ben ik dus heel tevreden.
17-05-2010
Man

30-04-2010

Veel te snelle hartslag

inderdaad die intense kou van binnenuit herken ik. Ieder loopt in t shirt en ik in trui. Ervar het als heel vervelend. Dat slecht slapen en angstdromen ook. Maar vaak wordt ik s nachts ook ineens wakker van het overdreven snel weer slaan van mijn hart. En als ik door uitslapen ofzo later met medicijn ben ga ik heel erg trillen bij armen en benen.
29-04-2010

Te hoge bloeddruk

Ik heb heel veel hartoverslagen (fladders bij je maag)van dit medicijn en dromen en slecht slapen Wie heeft dit ook

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (513) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (482) - Antibiotica - penicillines breedspectrum