Ervaringen met Dulcolax

bisacodyl

buikkrampen buikpijn rug krampen darm/maag van streek

Moviprep (167 meningen)
Movicolon (94 meningen)
Macrogol en elektrolyten (85 meningen)
Bisacodyl (79 meningen)
Psylliumvezels (62 meningen)

25-04-2016 | Man | 59
bisacodyl (10mg)
Darmproblemen - verstopping
Met een Dulcolax zetpil ben je binnen het uur van je verstopping af. Maar stel je in op een bijzonder onprettig uurtje. Je zult buikkrampen krijgen, je krijgt het heel warm (alle kleren uitdoen) en het gevoel dat je flauw gaat vallen (een ventilator helpt en ook een natte washand op je gezicht). Al dit nare gevoel verdwijnt gelijk als de prop er uit is. Even lekker douchen[lees meer...] en je voelt je weer prima !

24-07-2015 | Vrouw | 39
bisacodyl (5mg)

23-04-2015 | Vrouw | 44
bisacodyl (10mg)
Darmproblemen - verstopping
Zeker geen aanrader omwille van de extreme nevenwerkingen! Extreem koud - warm zweten, bijna flauwvallen alsof het leven uit u wordt gezogen. Extreem buikpijn (erger dan een bevalling). Bloeddruk zakt extreem. Wordt niet gemeld bij verkoop. Raad iedereen aan om zonder doktersadvies Dulcolax NIET in te nemen!

07-12-2014 | Man | 42
Darmproblemen - verstopping
Doet wat het moet doen. Ik neem het product 's ochtends in. Na ongeveer 4 uur moet ik naar de wc en is mijn verstopping voorbij. Wel het meest heftige medicijn dat ik ken tegen een verstopping.

22-05-2014 | Man | 22
bisacodyl (5mg)
Darmproblemen - verstopping
's Avonds pil genomen, 's nachts 4 uur werd ik wakker met een misselijk gevoel en krampen, verder hevig zweten, bijna griepachtig. Overgegeven en voelde me erg flauw worden. Denk inderdaad dat het iets met de bloeddruk doet. Het werkt wel goed laxerend en een langdurige verstopping is verholpen. Het is echter geen medicijn waar licht over gedaan moet worden.

08-07-2013 | Vrouw | 25
Constipatie
Zweetaanvallen, bijna flauwvallen, duizeligheid en dagen lang ernstige buikpijn en krampen

16-06-2013 | Man | 21
Constipatie
In de ochtend ingenomen en in de avond begon het te werken. Heeft zijn werk goed gedaan zonder enige klachten.

25-01-2013 | Vrouw | 59
Darmproblemen - verstopping
2 pilletjes dulcolax doen niet veel. Ik moet er zeker 3 nemen en dan niet met eten. Gelijk met eten merk ik niet meer dan alleen dat ik mislijk ben. Een paar uurtjes voor het slapen gaan genomen. Daar werd ik snacht met maagpijn van wakker. Verder heel mislijk de hele dag erna en alleen pijn in mijn darmen. Voor mij is het niet hoed. Ik ben ermee naar de arts geweest, maa[lees meer...]r zijn advies is gelijk met eten nemen. En dat doet niets dan alleen lucht in de darmen en mislijk.

06-01-2013 | Vrouw | 50
bisacodyl
Heel erg zweten flauwvallen dag erna overgeven en diaree tegelijk heel angstig en heel ziek geweest twee dagen.

02-10-2012 | Vrouw | 55
Darmproblemen - verstopping
Ik heb 2 dulcolax ingenomen en de dag erop werd ik 's morgens vroeg wakker omdat ik buikkramp kreeg. Ik ging naar de wc en dat verliep goed, maar ik werd niet goed zweten misselijk en het gevoel dat ik ging flauwvallen. Ik ben op de grond gaan liggen omdat ik niet verder durfde omdat ik dan ging flauwvallen. De grond was koud. Ik voelde dat mijn bloeddruk daalde verschrik[lees meer...]kelijk in de loop van de dag was ik nog beroerd en ik heb de bloeddruk gemeten 93/62 dus ik had gelijk. Wie weet hoe laag de bloeddruk toen was maar ik denk heel laag. Ik ben de hele dag van slag geweest .

13-07-2011 | Vrouw | 24
Verstopping
Dit medicijn gekocht omdat zakjes poeder bij de dokter niet hielpen. Nadat ik Dulcolax op de reclame had gezien, dit heel simpel weg gekocht bij de Etos. Goed de bijsluiter gelezen en 1 tablet ingenomen rond 22.30 's avonds. Het zou de volgende ochtend werken. Nou het was zeker weten aanwezig. 's nachts rond 05.00 buikkrampen en is niet meer overgegaan totdat ik naar de w[lees meer...]c was geweest. Ook op de wc bleven de krampen aan, waardoor het bijna als een bevalling aanvoelde tot het er uit kwam. Het heeft geholpen, dat wel, maar dit voelde echt niet normaal. Forums gelezen, en hoor hier meer over.

16-06-2011 | Vrouw | 28
Obstipatie
Bij inname van de aanbevolen dosering weinig tot geen effect. Ik wil ook iedereen afraden om hoger dat de aanbevolen dosering te slikken, dan heb je kans op erge krampen. Zo erg dat je niks anders meer kan dan op de bank liggen en creperen.

22-04-2011 | Vrouw | 17
Constipatie
De effectiviteit van dit medicijn is redelijk, ik vraag me enkel af wanneer je er meer dan 1 zou nemen, het product misschien beter werkt.?

03-03-2011 | Vrouw | 19
Obstipatie
Het effect is zo miniem dat er enorme hoeveelheden nodig zijn om te laxeren - zo veel dat mijn organen falen..

20-05-2008 | Vrouw