Ervaringen met Dulcolax

bisacodyl

buikkrampen buikpijn rug krampen darm/maag van streek

Moviprep (167 meningen)
Movicolon (94 meningen)
Macrogol en elektrolyten (85 meningen)
Bisacodyl (79 meningen)
Psylliumvezels (62 meningen)

30-08-2022 | Vrouw | 102
Darmproblemen - verstopping
Vijf dagen verstopt. Dulcolax in mijn darm geschoven en na 20 minuten resultaat.

25-03-2021 | Vrouw | 18
Obstipatie
Ik had last van obstipatie en kon met geen mogelijkheid naar het toilet, omdat het zoveel pijn deed. Toen als laatste redmiddel dit maar gehaald bij de kruidvat. Ik vond het idee van een zetpil nemen heel eng maar achteraf heeft het mij enorm geholpen. Ik kon na 20 minuten al naar de wc. Alles is er toen uitgegaan zonder enige problemen.

01-03-2021 | Vrouw | 18
Darmproblemen - verstopping
Ik heb zelf veel last van verstopping en laxeer zakjes helpen niet bij mij. Nu gebruik ik Dulcolax zetpillen en dat helpt heel erg bij mij! Alleen het nadeel is is dat ik het niet tot 20 minuten kan volhouden (ongeveer tot 15 minuten wel), ik krijg dan heel erg last van buikkrampen en dat gevoel is bijna niet vol te houden. Ondanks dat heb ik het er wel voor over om het te[lees meer...] gebruiken. Het doet goed zijn werk!

14-09-2020 | Vrouw | 31
Obstipatie
Ontzettend last van obstipatie. Na het gebruiken van een zetpil begon het binnen een kwartier te werken. Nog uit kunnen uithouden tot een half uur. Stoelgang was minder verhard en was iets dunner. Na het toiletbezoek was alles er goed uit. Heel fijn product en zeker aan te raden!

01-09-2020 | Vrouw | 42
Obstipatie
Zeer tevreden. Doet wat het moet doen. Al na twee uur na het innemen van de tabletjes kwam de stoelgang op gang. Gaat wel gepaard met darmkrampen, maar niet extreem.

14-08-2020 | Vrouw | 41
Darmproblemen - verstopping
Voor mij doet ze wat het moet doen. Ja, je krijgt er hevige krampen van wat bij mij soms volledig door naar mijn benen trekt., maar het is mijn redder in nood. Soms zit ik weer zo verstopt dat ik een brok in mijn keel krijg en geen hap meer naar binnen krijg. Dan gebruik ik EEN HALVE en 10 minuten later kan ik naar het toilet. Soms gebruik ik het 1x per maan[lees meer...]d, soms per week en heeeeel soms wel 3 ochtenden achter elkaar om goed te legen. Ik bereid mij altijd goed voor op de krampen en neem de tijd, met een klein half uur is alles weer voorbij

18-02-2020 | Vrouw | 52
Obstipatie
Ik gebruik het al jaren 1x p.w zetpil nooit last van bijwerkingen en buikkrampen ik herken ook helemaal niets van de horror verhalen . Ik heb zelf spastische darmen dus heel gevoelig, daar in tegen kan ik weer niet tegen laxeermiddelen

10-02-2020 | Vrouw | 66
Afslanken - overgewicht

12-08-2018 | Vrouw | 28
Darmproblemen - verstopping
Werkt binnen 6 uur. Je darmen hoor je werken en een kleine datmkramp geeft aan dat je naar het toilet moet. Daarna binnen 20 minuten ben je er vanaf. Doet wat het moet doen, zonder alle bijwerkingen.

05-02-2018 | Man | 66
Constipatie
Heb veel last van constipatie van alles reeds geprobeerd en nu met Dulcolax heel goed geholpen.

24-08-2017 | Vrouw | 29
Obstipatie
Na de horrorverhalen op inet wilde ik het eigenlijk niet eens proberen. Besloot het toch te doen omdat ik al dagen niet kon ontlasten. Zetpil brengt makkelijk is en na 15 min voelde ik al aandrang. Heb het totaal niet als vervelend ervaren. Je blijft druk voelen totdat de obstipatie verdwenen is maar was alles behalve pijnlijk oid. Geen krampen gehad.

25-04-2016 | Man | 59
Darmproblemen - verstopping
Met een Dulcolax zetpil ben je binnen het uur van je verstopping af. Maar stel je in op een bijzonder onprettig uurtje. Je zult buikkrampen krijgen, je krijgt het heel warm (alle kleren uitdoen) en het gevoel dat je flauw gaat vallen (een ventilator helpt en ook een natte washand op je gezicht). Al dit nare gevoel verdwijnt gelijk als de prop er uit is. Even lekker douchen[lees meer...] en je voelt je weer prima !

24-07-2015 | Vrouw | 39

07-12-2014 | Man | 42
bisacodyl
Darmproblemen - verstopping
Doet wat het moet doen. Ik neem het product 's ochtends in. Na ongeveer 4 uur moet ik naar de wc en is mijn verstopping voorbij. Wel het meest heftige medicijn dat ik ken tegen een verstopping.

01-11-2023 | Vrouw | 18
Eetstoornis

30-07-2023 | Vrouw | 64
bisacodyl (10mg)
Het werkt wel maar ik ga het nooit meer gebruiken. Heb 24 uur lang vreselijke krampen gehad en bovengenoemde bijwerkingen.