Ervaringen met Microlax

natriumlaurylsulfoacetaat/natriumcitraat/sorbitol

Moviprep (166 meningen)
Movicolon (94 meningen)
Macrogol en elektrolyten (84 meningen)
Bisacodyl (79 meningen)
Dulcolax (63 meningen)

29-01-2020 | Man | 2
Darmproblemen - verstopping
Mijn zoontje van 2 had 9 dagen niet gepoept. Toen microlax ingezet. Er gebeurde letterlijk niks. 2 dagen later 2x microlax gegeven. Hij kreeg ontzettende buikpijn. Maar verder gebeurde er helemaal niks. Niet persen niks. De andere dag meerdere zakjes forlax gegeven en toen kwam alles eruit

23-09-2021 | Vrouw | 24
Darmproblemen - verstopping
Ik ben op dit moment 21weken zwanger en last van obstipatie. Dit samen gemengd met bandenpijn gil je je longen eruit.. toen Mircrolax gebruikt en direct opgelucht. Bij het in knijpen van medicijn een opgeblazen gevoel en buikpijn maar wel met 5min bevrijd!

18-12-2022 | Vrouw | 25
Darmproblemen - verstopping
Door bepaalde medicatie heb ik vaak last van verstopping. Wat een geweldig middel is dit! Vooral als de verstopping lager zit. Ik heb helemaal geen bijwerkingen en alles kwam er binnen 5 minuten zonder pijn en persen uit. Orale tabletten kan ik niet verdragen en geven mij maagpijn, zetpillen vind ik niet fijn inbrengen maar dit middel van microlax is perfect!!! En ook fijn[lees meer...] dat als het eruit is, het ook klaar is. Met laxeertabletten voor oraal gebruik moet ik er een hele dag voor uittrekken omdat je niet weet wanneer het komt, hoe lang het gaat duren en hoe vaak je naar het toilet moet. 1 tube was voor mij voldoende en daarnaast neem ik nu ook extra vezels. Ik weet nu in ieder geval dat dit middel bestaat voor noodsituaties zoals deze. De bijwerkingen van laxeertabletten zorgden er namelijk voor dat ik zelfs wanneer het echt moest, geen tabletten nam met alle gevolgen van dien. Ik heb vandaag gelijk een voorraad aangeschaft omdat het vaak uitverkocht is. Een nadeel van deze site is dat ik verplicht bijwerkingen moet melden terwijl ik deze helemaal niet heb. ///RED mijnmedicijn.nl als er geen bijwerking zijn geweest dan heb u goed ingevuld- ///

02-09-2023 | Vrouw | 32
PDS (prikkelbare darmsyndroom)
Mijn PDS heeft chronische obstipatie als gevolg. Met orale laxeermiddelen is dit redelijk onder controle te houden maar soms ontstaat er toch een verstopping lager in de darm. Ik weet inmiddels precies hoe deze voelt en dan komt Microlax hier uit de kast. Na inbrengen ben ik meestal even misselijk maar het werkt in binnen 5 minuten en na dan even op de wc ben ik direct ver[lees meer...]licht en verdwijnt het misselijke ook. Daarna gaat de rest van de ontlasting ook beter omdat de lage verstopping verminderd is en de andere laxeermiddelen hun werk weer kunnen doen. Een perfecte, snelle en effectieve manier om voor mij de dag weer een heel stuk makkelijker en lichter te maken.

29-05-2022 | Vrouw | 38
Darmproblemen - verstopping
Dit is voor mij HET ultieme middel dat direct werkt om Mijn verstopping en de daarbij horende buikpijn etc te verhelpen! Direct na gebruik +- 5 min laten komt de aandrang en ben ik er vanaf! Vooral op vakantie krijg ik na een paar dagen klachten, heb microlax altijd mee vanaf nu! Jammer dat ik bijwerkingen in moest vullen, deze zijn er nl niet voor mij

14-08-2020 | Vrouw | 41
Darmproblemen - verstopping
Microlax is voor mij niet prettig in gebruik. Het pippetje van achteren leeg knijpen is al een dingetje maar de extreme krampen en brandende aneus is niet te doen.

18-08-2018 | Man | 45
Darmproblemen - verstopping
Ik heb vaak aandrang en dan komt er niks, dit zou ook door mijn medicatie kunnen komen, Citalopram en Leponex. Ongeveer een keer in de week wil het echt niet en gebruik ik Microlax, ik probeer eerst een half tubetje en als dat niet werkt doe ik de rest nog, en dan ben ik al een dag niet naar de wc geweest. Ik gebruik ook biogarde yoghurt met culturen. Bij het mijn muesli o[lees meer...]ntbijt doe ik lepel gebroken lijnzaad. Dit helpt op dit moment nog niet voldoende. Ik heb van mijn huisarts ook psyllium en Movicolon, maar op een of andere manier reageer ik daar niet goed op. Ik ga maar weer eens gedroogde pruimen en vijgen proberen. Ik ben eigenlijk heel tevreden met de Microlax omdat ik echt 'ga' als ik het gebruik , ik neem het niet te vaak, omdat ik wil voorkomen dat ik een luie darm krijg.

06-01-2011 | Man | 54
natriumlaurylsulfoacetaat/natriumcitraat/sorbitol
Darmproblemen
wegens verstopping gebruik ik molaxole en microlax. na lang aandringen van iemand gebruikte ik vanmorgen 4 zakjes molaxole en een half tubetje microlax. en opgelucht was ik, kan ik u wel zeggen.

12-05-2023 | Vrouw | 55
Darmproblemen - verstopping
Ik kreeg snel ontlasting, dat was prettig,’ maar heb nog urenlang last gehad van dunne diarree, krampen in mijn endeldarm (het leken wel weeen) en een branderige anus. Heb het idee dat mijn endeldarm hier overgevoelig voor was. Heel naar.

31-12-2023 | Vrouw | 75
Darmproblemen - verstopping
Ik heb Microlax gebruikt vanmorgen ,Ik heb een zenuwontsteking in mijn dijbeen Doordat ik dus niet veel beweging heb Krijg ik last van verstopping Maar het is nu nacht en ik kan niet slapen door een iritante pijn in mijn buik