Nardil

Aurorix (12 meningen)
Nardelzine (1 mening)

20-09-2019

Chronische depressie

Ik gebruikte tracydal 70mg , raakte niet mijn onrust en heftige nachtmerries kwijt. Pas besloten om langzaam over te gaan naar Nardil dus 50 mg Tracydal en 15 mg Nardil. Maar kreeg plots opkomende heftige hoofdpijn en daarbij een veel te hoge bloeddruk. In overleg vandaag gestopt met nardil , men gaat eerst navraag doen bij apothekers wat te doen. Word misschien vervo[lees meer...]lgd. Roelof
27-10-2018

Chronische depressie

Ik heb Nardil nu 5,5 weken geslikt, hoogste dosering 75 mg, en ik heb er alleen maar last van gehad. Mijn bloeddruk daalde van normaal naar te laag, ik kreeg oedeem in mijn voeten, enkels en onderbenen waarvoor ik steunkousen moest gaan gebruiken. Ook ging ik er slecht van slapen en kreeg ik agressieve gevoelens en zelfmoordgedachten, waarvoor ik dan weer een lage dosis va[lees meer...]n het antipsychoticum Seroquel nodig had. Enkele dagen heb ik besloten met Nardil te stoppen en hoop ik er over twee weken vanaf te zijn. Dus Nardil is niet geschikt voor iedereen.
09-01-2018

Chronische depressie

Dat gaat nog niet. Ben er net vandaag mee begonnen.
20-07-2015

Chronische depressie

Ik gebruik dit middel sinds 10 jaar. Het helpt zeer goed tegen depressiviteit. Het is daarnaast ook redelijk effectief tegen sociale angststoornis. Ook geeft het een boost qua energie. Wel logisch als je bedenkt dat bijvoorbeeld chocolade ook een een soort van MAO remmer is. Nardil is een MAO remmer en een van de oudste anti depressiva. Ik heb zo ongeveer alle anti[lees meer...] depressiva gebruikt en met name de SSRi's werkten slecht, iets wat je vaker hoort. MAO remmers worden vaak gebruik als alle andere middelen niet werken. Het is niet geregistreerd in Nederland ( dom, gezien de bewezen effectiviteit ervan) en daarom moet een er artsenverklaring worden ondertekend door de behandelaar. Bij deze MAO remmer hoort een dieet, dat in de praktijk niet echt ingrijpend is en makkelijk te volgen. Ik kan het iedereen aanraden die last heeft van chronische, ernstige depressiviteit.
29-12-2014

Chronische depressie

Na gebruik van vele soorten antidepressiva eindelijk een product dat voor mij werkt. Al snel viel de zwarte deken van me af en is tot op heden niet terug geweest Dieet goed vol te houden. Echter 2x bij uit eten gaan enorm hoge bloeddruk tot 238. Dat was wel schrikken.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (516) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (483) - Antibiotica - penicillines breedspectrum