Tracydal

Nardil (10 meningen)
Nardelzine (1 mening)

29-01-2017

Chronische depressie

Na jaren van een heleboel andere medicatie, ect. Is dit wel het beste medicijn wat het dichtst bij me goed voelen komt. Ik ben niet optimaal, maar mijn dagen zitten ook niet meer helemaal aan de grond. Heb wel lange uren oorsuisen.
23-01-2017

Tracydal (tranylcypromine)

Tracydal zou een gelijkwaardige vervanger zijn van Parnate. Verplicht om over te stappen naar Tracydal geef ik mijn ervaring met dit medicijn. Als anti-depressivum ben ik redelijk tevreden over Tracydal, maar ik heb wel een hogere dosis nodig voor ongeveer hetzelfde effect als met Parnate. Tracydal is echter veel minder effectief bij het voorkomen van paniekaanvallen. [lees meer...] Ik hoop dat meer gebruikers van Tracydal die zowel met depressie als met een angststoornis te maken hebben en in het verleden Parnate gebruikten, hun ervaringen willen delen.
17-01-2017

Chronische depressie

Bij de deze MAO remmer hoort een tyramine arm dieet. De lijst wat wel en niet mag lijkt ingewikkeld, maar valt mee. Belangrijk is om je goed te informeren over wisselwerking met andere medicatie! Even eens is het goed houden aan de dieetvoorschriften een belangrijk punt i.v.m. de bloeddrukstijging. Na allerlei diverse antidepressiva te hebben geprobeerd is dit het juist[lees meer...]e en beste middel voor mij. Mijn depressie is eindelijk stabiel.
16-01-2017

Chronische depressie

weinig veranderd in de depressie, wel het gevoel dat de vuurtjes onder mijn schedelpan wat zijn gedoofd. 3 weken intern geweest voor afstellen van de medicatie.
07-10-2016

Chronische depressie

Dit medicijn is een MAO remmer. Het is in de plaats gekomen voor Parnate. Tracydal wordt vergoed zonder doktersverklaring. Wordt alleen voorgeschreven door een psychiater. Reeds 20 jaar last van een chronische depressie. Standaard medicijnen hadden geen effect. Ook elektro shock gaf geen verbetering. Dit middel is een uitkomst voor mij. Kan weer goed functioneren. Depressi[lees meer...]es blijven weg. Je moet wel goed gemotiveerd zijn om Tracydal trouw te gebruiken. Ook moet je letten op de dieet voorschriften. Net als bij de Parnate. Maar daar valt wel mee te leven. Op de website van de importeur dalecopharma vind je een gedetailleerde omschrijving van het dieet. Ik gebruik 80mg per dag.

Amoxicilline (478) - Antibiotica - penicillines breedspectrum