ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7
17-08-2017

Valdoxan (agomelatine)

Na 2 jaar fluoxetine overgestapt naar valdoxan. Binnen 2 weken al rustiger in mijn hoofd. Ik kan weer normaal autorijden en ben niet meer afwezig. Geen bijwerkingen gehad, mijn hoofdpijnen en maagklachten van jaren voor gebruik van medicijnen zijn juist verminderd!
11-11-2015

Valdoxan (agomelatine)

Ik kreeg in eerste instantie een anti-depressiva waar ik 4 uur lang na inname hondsberoerd van was. Niet handig bij angst voor spugen. Valdoxan sloeg in principe goed aan, geen bijwerkingen. Op gegeven moment over op 2 per avond ipv 1. Ondertussen langzaam aan afgebouwd naar om de dag 1. Nou wilde een Mediant medewerker (geen psycholoog of psychiater!) dat ik weer dage[lees meer...]lijks ging gebruiken. Toen kreeg ik ineens wel weer depressies. Dus heb afgebouwd. En ga toch echt over op wat anders of helemaal stoppen, want ik lees dat ik eigenlijk een heel ander stofje nodig heb, nl Oxytocine. Dus ik ga even op zoek! Dus ondanks dat het in eerste instanties geen bijwerkingen gaf en ik dik tevreden was, wil ik er toch graag vanaf.
26-08-2015

Valdoxan (agomelatine)

Heb ruim een half jaar Valdoxan gebruikt en mijn klachten werden steeds erger. Zelfmoordgedachten, waardeloosheid, achterdochtig enz. Ben nu gestopt en weer begonnen met Prozac
10-04-2015

Valdoxan (agomelatine)

Ik heb een depressie als gevolg van PTTS en heb Valdoxan voorgeschreven gekregen. Dit middel helpt me heel goed om in slaap te vallen, maar ik weet zelf niet of het eigenlijk wel werkt tegen de depressie. Eerder gebruikte middelen pakten de depressie effectiever aan, maar gaven veel bijwerkingen.
11-03-2015

Valdoxan (agomelatine)

door langdurig gebruik van clomipramine en risperdal/abilify heb ik tardieve dyskinesie ontwikkelt, moest stoppen met de medicatie. gevolg terugkerende depressie. td nog aanwezig. gestopt in februari 2014. prozac geprobeerd, later mirtazipine , daarna intensieve therapie en gestart met valdoxan. nu nog steeds depressief met suïcidale gedachten. bijwerkingen 1 1/2 uur na [lees meer...]inname dikkere tong lijk dronken en kan moeizaam spreken, wel slaperig, toch ben na enkele uren weer wakker. wazig zien, kan niet meer lezen. de volgende dag is alles weer weg behalve de orofaciale dyskinesie.
05-03-2015

Valdoxan (agomelatine)

het duurde vrij lang voor ik de werking van het medicijn merkte. In het begin moest ik echt heel veel drinken bij het innemen om niet dubbel te liggen van de maagpijn 's nachts, dit is absoluut iets waar je rekening mee moet houden. Ook werden, zoals bij de meeste psychofarmaca, mijn klachten eerst erger en ging het naarmate het medicijn zijn werking deed steeds beter. Ik [lees meer...]ben erg tevreden over valdoxan en heb helemaal geen last van bijwerkingen. Mijn dagelijks functioneren is er door hersteld!
14-07-2014

Valdoxan (agomelatine)

ik heb valdoxan maar 3 weken gebruikt. de bijwerkingen waren zo erg dat ik geen pauzes tussen de paniek aanvallen meer had en elke nacht gruwlijke nachtmerries kreeg. ook werd ik elke morgen beroerd wakker en met veel zwaardere depressie dan voor het gebruik van valdoxan. had de hele dag hoofdpijn [nu nog want stop er vandaag mee]
14-07-2014

Valdoxan (agomelatine)

gebruik 's avonds, gevolg: vreselijke nachtmerries, paniekaanvallen, depressie werd erger. 's morgens: ziek en hoofdpijn. vreselijk.
Pagina 1 van 7

Mirena (2079) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (470) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (454) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (368) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!