ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

26-08-2015

Valdoxan (agomelatine)

Heb ruim een half jaar Valdoxan gebruikt en mijn klachten werden steeds erger. Zelfmoordgedachten, waardeloosheid, achterdochtig enz. Ben nu gestopt en weer begonnen met Prozac
14-07-2014

Valdoxan (agomelatine)

ik heb valdoxan maar 3 weken gebruikt. de bijwerkingen waren zo erg dat ik geen pauzes tussen de paniek aanvallen meer had en elke nacht gruwlijke nachtmerries kreeg. ook werd ik elke morgen beroerd wakker en met veel zwaardere depressie dan voor het gebruik van valdoxan. had de hele dag hoofdpijn [nu nog want stop er vandaag mee]
14-07-2014

Valdoxan (agomelatine)

gebruik 's avonds, gevolg: vreselijke nachtmerries, paniekaanvallen, depressie werd erger. 's morgens: ziek en hoofdpijn. vreselijk.
02-09-2013

ADD

Hallo iedereen, ik ben een vrouw van 23 jaar en ik heb valdoxan een tijdje gebruikt tegen mn angsten depressie en t zou ook goed helpen voor mn ADD. Geleidelijk aan werd de werking steeds minder en kreeg ik last van extreme angsten, maagpijnen, eng voelen, vermoeidheid, depressie en allemaal kleine onverklaarbare pijntjes over mn hele lichaam. Ik ben uiteindelijk gaan a[lees meer...]fbouwen met de medicatie vooral vanwege de angsten, ze verlamde me heel erg tot op t punt dat ik t huis bijna niet meer uit huis durfde en ik op momenten waarop ik normaal lekker relaxed tv zat te kijken of een hobby zat te doen plotseling een paniek aanval kreeg. Ik ben er nu sinds 2 weken helemaal vanaf en heb wel erg last gehad van de afkick verschijnselen waarvan men zeiden dat die er niet zouden zijn. Nog hebk mn uPS en downs van het afkicken, het gaat een paar dagen goed en dan een paar dagen vol paniek en vage lichamelijke klachten.
16-12-2012

Valdoxan (agomelatine)

langdurige depressie na overlijden van mijn man binnen twee weken na de diagnose. omdat ik slecht bleef slapen valdoxan gekregen . mijn slapen verbeterde iets maar ik kreeg zoveel bijwerkingen dat ik een heel pak paracetamol en andere depressiva heb geslikt. na aankomst in het ziekenhuis werd door de INTERNIST valdoxan ggelijk geschrapt . ik ben nog wel heel verdiretig en [lees meer...]nog wat depressief , krijg nu cyprexa en xanax retard en ik ben nu een stuk rustiger.
08-12-2012

Valdoxan (agomelatine)

Ik ben verplicht van de paroxetine gestapt ivm verlengde QT tijd en kans op hartritmestoornissen. Hierna Mirtazepine gebruikt, maar hier werd de depressie erger van. Toen overgestapt op Valdoxan, had eerst het gevoel dat het wel wat deed, maar moeite met inslapen had ik zo ie zo eigenlijk niet, maar Valdoxan was volgens de psychiater het enigste AD die ik nog mocht slikken[lees meer...] ivm m'n verlengd QT syndroom, tenzij ik MAO remmers wil gaan gebruiken, maar dat raadde ze me af ivm de bijwerkingen.
08-09-2012

Valdoxan (agomelatine)

Vol verwachting aan Valdoxan begonnen. Het zou tamelijk nieuw zijn en hoegenaamd geen bijwerkingen geven. Ik heb het 6 weken de kans gegeven, maar heb me 6 weken lang erg down gevoeld, veel hoofdpijn. Vanwege de hoofdpijn op Amitriptyline overgestapt na eerst Valdoxan in 1 week afgebouwd te hebben. De hoofdpijn is een stuk minder en ik voel me na 2 weken nu een stuk beter,[lees meer...] zodat ik denk dat de downheid juist van de Valdoxan geweest is. Amitriptyline slik ik 25 mg en is te weinig om iets aan een depressie te doen.
27-05-2012

Valdoxan (agomelatine)

Hallo, Ik heb dit medicijn voorgeschreven gekregen na een milde depressie en vooral om me te kunnen ontspannen en afstand te kunnen nemen van dingen. De eerste dag ging het geweldig, maar vanaf de tweede dag is het onleefbaar geworden, en nu, na meer dan een week, denk ik dat ik moet stoppen, erg depressief, spierpijn, slapeloosheid, het gevoel te zweven, heel irriteerbaa[lees meer...]r, misselijk en migraine. Psychologische staat nog erger, jammer want deze behandeling was veelbelovend.
Pagina 1 van 7

Mirena (2046) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (448) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (444) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (363) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!