ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 2
21-11-2018

Posttraumatische stressstoornis (PTSS)

Lijdt helaas aan de beroepsziekte PTSS en na flink wat sessies bij een psycholoog kwamen we op een dood spoor. Zij adviseerde om ssri's te gaan gebruiken om mij van de volgende klachten af te helpen: Slapeloosheid, nachtzweten, herbelevingen, angsten, schrikkerig, emotioneel, kort voor de kar en sporadisch een gevoel van...ik neem afscheid. Huisarts heeft het voorgeschreve[lees meer...]n en ik merkte letterlijk na twee weken verbetering. Slapen gaat iets beter maar is nog niet overtuigend. Ik voel me wel een stuk rustiger want het gejaagde in mijn lichaam is weg. Nu is het tijd om door te stappen naar 100mg. Niet van Sansoz maar van Aurobindo. Niet gevraagd om een ander merk, maar kennelijk vind de apotheek dit prima. We wachten af.. Oja, voor de mannen!! libido is minder dan 0
10-08-2018

Posttraumatische stressstoornis (PTSS)

Toen de huisarts ina overleg met de psycholoog voorstelde om een antidepressivum te gaan slikken om me te helpen wat meer rust en vertrouwen te krijgen schrok ik een beetje. Ik heb het wel gedaan, omdat ze allebei zeiden dat ik het nodig had en dat het me echt kon gaan helpen. Ik vond het wel heel spannend om mijn eerste tablet te slikken. Ik was bang voor wat er zou gebe[lees meer...]uren. Zou ik veranderen? Wat zouden de bijwerkingen zijn? Ik ben blijk dat het mij ia voorgeschreven! Ik voel me rustiger, heb veel meer vetrouwen, ben minder prikkelbaar, heb niet zo snel angst en ben minder onzeker.
11-05-2018

Posttraumatische stressstoornis (PTSS)

Werkt naar behoren. Geeft rust in hoofd en lijf. Kan elke dag weer aan.
14-04-2018

Werkte steeds heel kort
28-03-2018

Posttraumatische stressstoornis (PTSS)

ik blijf er rustig van. geen chaos en drukte in het hoofd.
29-10-2017

Posttraumatische stressstoornis (PTSS)

Ik nam reeds gedurende een jaar Wellbutrin. Gestart aan 150mg en uiteindelijk opgebouwd tot 600mg. Ik had wel meer energie en verloor 10kilo. Hierdoor voelde ik me ook al iets beter. Maar mijn grote problemen bleven bestaan. Ik heb posttraumatische stress, depressieve gevoelens, extreme schuldgevoelens, enz.. Uiteindelijk naar een andere psychiater gegaan. Die heeft mij Se[lees meer...]rtraline voorgeschreven. Dit neem ik nu ongeveer een maand, 100mg. Ik neem het nog niet zo lang, maar ben toch al 5kilo terug bijgekomen. Hierdoor alleen al voel ik me enorm slecht. Mijn gewicht is namelijk al jaren een issue. Daarnaast ben ik doodmoe, geconstipeerd en enorm vergeetachtig. Ik weet dat ik het nog niet lang neem, maar heb niet het gevoel dat het echt helpt. Integendeel. Sinds twee dagen weiger ik het nog te nemen, uit schrik nog meer bij te komen. Mijn psychiater kan ik niet bereiken. Ik weet dat het niet goed is om zo plots te stoppen. En ik weet dat het dom klinkt. Maar als ik nog een kilo zie bijkomen op de weegschaal, ben ik bang voor de gevolgen. Zijn er nog mensen die dit herkennen? Ik moet half november terug nr psychiater. Zou ik vragen om terug wellbutrin te starten of niet?
09-07-2017

Posttraumatische stressstoornis (PTSS)

Hi, ik ben 23 en heb last van erge ptss en een gegeneraliseerde angststoornis. 4 maanden geleden begonnen met sertraline 25mg na 2 maanden een bloedtest gedaan, nauwelijks tot niet te trasseren in me bloed.. opgehoogd naar 50mg en paar weken erna weer bloedtest gedaan.. resultaten waren nog steeds te laag. Je moet zeker boven de 50 uitkomen qua spiegel en ik zit op 8. nu b[lees meer...]en ik naar de 100 gegaan. Heb veel last van bijwerken. Droge mond, slapeloosheid, zweten, hoofdpijn, duizelig, geen energie, dromen, erg moe. Heeft iemand tips? Of ook zoiets meegemaakt? Alle reacties zijn welkom.
24-04-2017

Posttraumatische stressstoornis (PTSS)

Hielp niks, ben overgegaan naar Efexor.
Pagina 1 van 2

Mirena (2099) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (841) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (482) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (461) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (372) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!