lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

17-05-2016

Fluoxetine (fluoxetine)

Ik was overgestapt van Escitalopram naar Fluoxetine, omdat de Escitalopram niet aansloeg na 2 maanden... Nu weer 2 maanden verder met de Fluoxetine en had bijna de hoop opgegeven, omdat ik nog steeds geen verbetering merkte. Nu eindelijk -na 8 weken- voel ik een klein beetje verschil. De dosis is nu verhoogd naar 40mg in de hoop dat het nog beter aanslaat. Erg jammer dat h[lees meer...]et zo lang duurt voordat men de juiste medicatie gevonden heeft die werkt.. ben inmiddels een half jaar van ellende verder en is nog steeds afwachten of dit medicijn beter aanslaat.
11-05-2016

Borderline persoonlijkheidsstoornis

Ik ben dit middel gaan slikken tegen stemmingswisselingen, onrust en dwangmatige gedachten. Ik vond het middel goed werken toen ik op 20 mg zat. De bijwerkingen (gapen) gingen na twee weken weg, behalve de wilde dromen en de libidoverlaging. Ik had door de Fluoxetine minder zin in seks en kon bovendien niet meer klaarkomen. Ik heb vervolgens 30 mg Citalopram geprobeerd, ma[lees meer...]ar hier was mijn libido helemaal door weggegaan. Ik ben nu op zoek naar een effectief middel dat geen seksuele bijwerkingen heeft.
10-05-2016

Fluoxetine (fluoxetine)

T is een goed medicijn ik gebruik het voor mijn flauwval gebeuren en therapie in het ziekenhuis
06-05-2016

Stress

ik ben het zo beu, nachten niet slapen en schudden, beven. Ik was vroeger zo opgewekt, altijd werken, nooit ziek! Nu schudden, beven, nachten wakker, zweten tot en met, enorm veel alcohol gebruiken om me goed te voelen, ben het zo beu als iets! iemand ervaringen er mee? ben echt beu zo te leven! ben mama van drie en heb een ventje! Ik wil genezen, maar weet niet meer wat o[lees meer...]f hoe, is nu al vier jaar dat ik het heb! vroeger gebruikte ik veel water, koffie, nu alcohol en pillen! Echt ben het beu wil mijn leven terug en nachtrust ook en er zijn voor mijn gezin en gaan werken! aub iemand ervaring? Ben einde raad!
18-04-2016

09-03-2016

Fluoxetine (fluoxetine)

Ben bijna een jaar geleden met het slikken van een lage dosis fluoxetine en ik ben zeer tevreden. Heb in de eerste paar weken alleen wat spierpijn gehad, maar verder niks. Ben wel wat aangekomen, maar dat vind ik niet zo heel erg. Ik voel mij veel beter en heb meer zin om dingen te ondernemen.
19-02-2016

Posttraumatische stress-stoornis

Het hielp mij niet echt. wel voelde ik mij de eerste paar weken gelukkiger.
22-01-2016

Obsessieve-compulsieve stoornis

Ik heb 4 jaar Fluoxetine gebruikt. Ik ben van de Fluoxetine overgestapt op Cymbalta. Ik had het idee dat ik vergeetachtig werd van de Fluoxetine. In eerste instantie ben ik extreem gaan zweten door de Cymbalta. Toen ik op de juiste dosis zat, sliep ik bijna niet meer. Ik ben nu weer gestopt en ga toch weer terug naar de Fluoxetine. Nu krijg ik wel een dubbele dosis. Ik ga[lees meer...] van 60 naar 120mg. Hoe dat gaat bevallen dat weet ik nog niet. Door beide medicijnen is mijn smetvrees (in combinatie met een smetvrees therapie) sterk verminderd en veel beter om mee om te gaan. Ik voel me ook gelukkiger. Zit beter in mij vel. Tevens een jeugd gehad met zware geestelijke mishandeling. Waarom zou je geen medicijnen nemen. Na me 38 jaar niet echt goed te voelen, gaat het nu een heel stuk beter. Ik stop nooit meer! 😊
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (719) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (372) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (359) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (326) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (284) - Depressie - antidepressiva overig
Seroxat (262) - Depressie - antidepressiva SSRI

Verwen jezelf of een ander met de
verzorgingsproducten van The Body Shop.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een cadeaubon t.w.v. €35!

Als je meer wilt weten over The Body Shop, klik dan hier.

The Body Shop