This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure. This website is hosted on a company which complies to standard ISO 27001:2005 for Information Security Management Systems.
lees de ervaringen

Fluoxetine

Depressie - antidepressiva SSRI
Toon/Verberg Farmacotherapeutisch Kompas
Geef mening

Wordt gebruikt bij:
  • Depressie (78 meningen)
  • Angst & paniekstoornis (27 meningen)
  • Angststoornis (17 meningen)
  • ...

Pagina 1 van 7

15-04-2015
Man, 40 jaar

Fluoxetine (fluoxetine)

Man, 40jr. Depressie na overlijden vader. Ik werd extreem agressief en suicidaal. Begon met automutileren (nooit gedaan, ineens rare drang naar pijn) en kreeg paranoide wanen. Ik vind het een levensgevaarlijk medicijn en daar staat het ook bekend om. Denk twee keer na voordat je jezelf met dit medicijn inlaat. Ik heb erg veel spijt.
04-04-2015
Vrouw, 17 jaar

Fluoxetine (fluoxetine)

Na een lange tijd zonder medicijnen rond gelopen en elke minuut van de dag in angst en ook nog is vreselijke angstaanvallen op sommige momenten begonnen met Fluoxetine het klonk veelbelovend! Na 8,5 week merk ik alleen dat hartkloppingen en trillen wat minder zijn geworden maar.voorderest heb ik continue nog dat zelfde angstgevoel ik hoop dat het nog gaat verbeteren!! Ande[lees meer...]rs misschien toch iets anders proberen kheb al veel oxazepammetjes en lorazepammetjes versleten omdat de paniek.in de eerste weken niet te harden was..
29-03-2015
Man, 41 jaar

17-02-2015
Vrouw, 47 jaar

Borderline persoonlijkheidsstoornis

ik slik al zo 4 maanden begin erg moe en af en toe hoofdpijn, ben een stuk rustiger in mijn hoofd, pieker in iedergeval minder, en daar ben ik al blij om, ik heb ook nog eetstoornis en sinds deze week 16 feb, slik 2 keer 20 mg, de werking weet ik nog niet kan ik nog niet over zeggen maar ik hoop hier mee ook mij eetstoornis en eetbuien te verminderen, voor de rest [lees meer...]ben ik zeet tevreden met deze medicijn en voor mij part blijf ik het ook slikken
01-02-2015
Man, 60 jaar

Bipolaire stoornis

ik heb al veel medicatie van mijn psychiater gekregen nu sinds 4 jaar al 4 verschillende soorten, allemaal voor mijn ellendige chronische ziekte, waardoor ik veel vrienden en inkomen verloren heb en hij geeft mij dit voor mij nieuwe middel erbij waar in nog depressiever van wordt, met trillende handen en onderbenen, ben er nu negatieve informatie na 6 dagen mee gestopt.
21-01-2015
Vrouw, 38 jaar

16-01-2015
Vrouw, 36 jaar

Paniekaanvallen

Mijn therapeut heeft me geadviseerd antidepressivum te proberen. Al een poos had ik last van paniekaanvallen bij het opstaan en ongeslapen nachten. na eerste week gebruik had ik er meteen baat bij. Rust in het hoofd, lekker doorslapen en vooral een goede bui overdag. Na een half jaar merk ik toch dat ik afval wat me helemaal niet blij maakt. daardoor werkt de medicatie s[lees meer...]terker op me in. S'ochtends kan ik moeilijk opstaan. het liefst zou tot 10 blijven liggen. maar op zich tevreden.
14-01-2015
Vrouw, 16 jaar

Fluoxetine (fluoxetine)

Dit medicijn heeft me veel geholpen, ben nog steeds in behandeling en voel me steeds beter. De bijwerkingen merk ik wel maar het valt mee, ik had soms last van hoofdpijn en moe zijn. Maar soms ook heel erg energiek. Ik ben zeer tevreden! Natuurlijk blijf je dagen houden die minder zijn en andere dagen beter, maar dit heeft me erg geholpen.
volgende > >>
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (647) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (338) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (323) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

Tony's Chocolonely