Sertraline

sertraline

Obsessieve-compulsieve stoornis (13 meningen)
Postnatale depressie (12 meningen)

Sertraline

Arjen Walstra (26-04-2013)

14-09-2016

Sertraline (sertraline)

Vanaf pil 1 had ik rust in mijn hoofd. Na vanalles geprobeerd te hebben gebruik ik nu ant-depressiva. DIt had ik veel eerder moeten doen. Ik heb moeite met inslapen maar ik heb zoveel meer energie dat die bijwerking te verwaarlozen is.
21-11-2014

Sertraline (sertraline)

Ik ben nu 2 weken bezig ivm slaapstoornis. Daarnaast gebruik ik ook lorazepam. Ik hoop dat de bijwerkingen vanaf volgende week wat minder gaan worden en de positieve effecten merkbaarder. Mar misschien moet ik nog wat meer geduld hebben. Last van mijn keel, duizelig, extreem moe, zere spieren, hoofdpijn, misselijk, weinig eetlust, zware oogleden, droge mond, opstipatie.[lees meer...] Ik voel me ook wat onrustig en prikkelbaarder dan gewoonlijk. Ik ben begonnen met een kwart en slik nu een halve ieder ochtend.
07-10-2016

Sertraline (sertraline)

Geen gevoelens meer, totale matheid en slapeloosheid. Seksueel gehandicapt...

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (513) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (482) - Antibiotica - penicillines breedspectrum