ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 1

22-05-2017

Spierspasmes

Helpt mij. Nachten redelijk ok. Ik ben alert op verslaving ja... Ik wil niet duf door t leven gaan. Na 22.00 h neem ik niet meer in. Ik heb dwarslaesie 16 jr. weet wat er allemaal op de markt is. tip eigen plan trekken. in alle eerlijkheid vroeger ook wel eens een in genomen, ff chill voelen, wijsheid komt met de jaren zeg ik dan maar. leven is alleen mooi in alle facetten[lees meer...] en niet groggy, stoned zo je wil leven. alles is dan grijs, geen kleur, geen lol en ja ook geen verdriet... leef!
07-03-2017

Clonazepam (clonazepam)
Restless legs syndrome (rusteloze benen)

heb al 30 jaar RLS. Clonazepam verlicht de klachten maar heeft de nodige bijwerkingen, zoals zware benen, vermoeidheid en geheugenverlies.
11-02-2017

Clonazepam (clonazepam)

Sinds enige tijd pak ik dit middel wanneer ik me erg onrustig voel, als ik rare gedachtes niet uit mijn hoofd kan krijgen of als ik me druk maak, omdat ik een of andere afspraak heb. Het werkt voor mij, ik word er rustiger van, relaxter en minder angstig. De bijwerkingen zijn bij mij minimaal, ik kan er zelfs mee blijven sporten. Eerder oxazepam geprobeerd waarop mijn lich[lees meer...]aam zelfs bij de kleinste hoeveelheid zeer hevig reageerde. Fijn dat deze medicatie wel iets voor me doet.
03-02-2017

Clonazepam (clonazepam)

Ik gebruik het tegen zenuwpijn in mijn voet, waar de neurostimulator niet inkomt. Heb eerst andere middelen gebruikt, maar ik werd daar ziek van, veel ast van bijwerkingen. Toen kreeg ik van de pijnpoli dit middel ook wel bekend als Rivotril en nu haalt het de scherpe kantjes weg van de zenuwpijn Geen bijwerkingen, in het begin wat slaperig, maar dat went ook weer. Ik g[lees meer...]ebruik er totaal geen alcohol bij. Staat ook in bijsluiter, je krijgt tegen het einde van de nacht echt nachtmerries als je wel drinkt.
02-02-2017

Clonazepam (clonazepam)

Voorgeschreven voor angst niet lang ingenomen. Gaf me geen goed gevoel.
10-07-2016

Clonazepam (clonazepam)

Ik neem het nog maar een paar dagen, om angst,en slaapstoornissen onder controle te krijgen. Ik neem 1,5 mg per dag, verdeeld over drie dosissen. Ik ben er ontzettend tevreden over. Voor het eerst sinds jaren slaap ik weer voldoende, het is alsof ik eindelijk weer mijn leven terug heb. Ik kan nu ook weer gewoon gaan zwemmen bijvoorbeeld zonder bang te worden in het water[lees meer...] (geen idee waarom dat gebeurde, maar dat hoorde bij de angsstoornis zeker)? Binnenkort begin ik met therapie om de angststoornissen aan te pakken, en ondertussen werk ik ook aan een betere slaapomgeving en ben ik beginnen sporten, dus zo gauw dat allemaal wat beter loopt, wil ik de medicatie beginnen afbouwen natuurlijk. Het punt is dat ik al die stappen niet kon ondernemen net omdat ik bijna niet sliep en er de hele dag als een zombie bijliep en vooral met overleven bezig was. De medicatie geeft me de ademruimte om eraan te werken, om ervoor te zorgen dat ik het na ene tijd niet meer nodig zal hebben. Dat is het idee. Ze hebben me op een bepaald moment ook een antidepressivum gegeven en een tranquilizer, maar dat vond ik verschrikkelijk. Ik sta ook heel sceptisch tegenover medicijngebruik hoor. Maar hier ben ik echt zo blij mee. Het is voorlopig een geweldige hulp.
20-11-2015

Tinnitus

Grotendeels accepteren van T door gedurende 1 jaar elke week een groep van lotgenoten te bezoeken; hier had ik best veel aan; ook de psychologische ondersteuning daarbij (het ging toen uit van een psychiatrisch centrum) ondersteunde veel; het was toen pionieren, want veel bekend was er toen niet op dit gebied; er werd toen al uitgelegd dat met het niet kunnen slapen je nie[lees meer...]t langer dan 1 uur moest blijven liggen, bed uit, wat drinken, ontspannen; ook werd er naar behoefte een medicijn verstrekt en wel rivotril, eigenlijk een epilepsie middel; ik gebruik het nog steeds en geeft mij de mogelijkheid om eens lekker door te slapen zonder, bij mij, echte bijwerkingen; je blijft het altijd wel merken, maar door te accepteren en de pil is er nog steeds een wil om er wat van te maken.
Pagina 1 van 1

Mirena (2005) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (817) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (420) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (420) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (352) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!