ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 2

04-08-2018

Tinnitus

Middel voorgeschreven als slaapmiddel bij Tinnitus. Begin sliep ik goed met een lage dosis. Na enkele weken veel minder. Ik wil de dosis niet verhogen. Bijwerking spierslapte. Werking wordt snel minder. Dan zal de dosis moeten worden verhoogd. Dat is uiteindelijk geen optie. Ik nam overigens 0,25 gr
13-06-2018

Clonazepam (clonazepam)

Zeker na het lezen van de bijsluiter en de aangepaste bijsluiter van de arts twijfelde ik of ik het middel überhaupt zou proberen. Ik heb tabletten van 0,5 Mg. Ik heb een vriendin gebeld om mij in de gaten te houden, aangezien ik bang was voor psychose, vallen, verwardheid of woede aanvallen. Dit waren namelijk de bijwerkingen welke ik volgens mijn arts extra alert op m[lees meer...]oest zijn, en nog een paar, maar minder gevaarlijke. Tot onze grote verrassing en blijdschap begon ik na een half uurtje al rustiger te worden, en na een goed uur was ik weer min of meer mezelf. Dit middel is dus nog heel nieuw voor mij, en van mij zou de dosering iets hoger mogen, dat ga ik met de arts overleggen. Maar ik moet zeggen dat ik zéér te spreken ben op dit moment. Ook de schopbenen waar ik 's avonds last van heb heb ik gisteravond bijna geen last van gehad. Tot slot wil ik zeggen dat het prachtig is om hier je ervaringen te kunnen delen en die van anderen te lezen... M.v.g.
27-05-2018

Spierspasmes

Ik gebruik dit middel al 14 jaar altijd perfect geholpen, sinds februari 2018 gaan afbouwen omdat ik meer dan 30 medicijn éénheden per dag gebruik . Dit op mijn eigen verzoek met toestemming van de neuroloog. Nu eind mei ben ik twee weken geleden gestopt en komen mijn klachten ook vrij snel weer terug. Nu begrijp ik hoe belangrijk dit medicijn voor mij is, na overleg me[lees meer...]t neuroloog weer snel begonnen, wat ben ik bij met clonazepam !
14-11-2017

Epilepsie

5 jaar geleden begonnen en wil niet meer anders, ik slaap weer ok. Ik had last van schokken bij het inslapen. Die zijn nu verdwenen. Reeds bezocht om zonder te proberen, maar kreeg veel last van afkickverschijnselen. Maar snel weer terug gegaan.
22-05-2017

Spierspasmes

Helpt mij. Nachten redelijk ok. Ik ben alert op verslaving ja... Ik wil niet duf door t leven gaan. Na 22.00 h neem ik niet meer in. Ik heb dwarslaesie 16 jr. weet wat er allemaal op de markt is. tip eigen plan trekken. in alle eerlijkheid vroeger ook wel eens een in genomen, ff chill voelen, wijsheid komt met de jaren zeg ik dan maar. leven is alleen mooi in alle facetten[lees meer...] en niet groggy, stoned zo je wil leven. alles is dan grijs, geen kleur, geen lol en ja ook geen verdriet... leef!
07-03-2017

Clonazepam (clonazepam)
Restless legs syndrome (rusteloze benen)

heb al 30 jaar RLS. Clonazepam verlicht de klachten maar heeft de nodige bijwerkingen, zoals zware benen, vermoeidheid en geheugenverlies.
11-02-2017

Clonazepam (clonazepam)

Sinds enige tijd pak ik dit middel wanneer ik me erg onrustig voel, als ik rare gedachtes niet uit mijn hoofd kan krijgen of als ik me druk maak, omdat ik een of andere afspraak heb. Het werkt voor mij, ik word er rustiger van, relaxter en minder angstig. De bijwerkingen zijn bij mij minimaal, ik kan er zelfs mee blijven sporten. Eerder oxazepam geprobeerd waarop mijn lich[lees meer...]aam zelfs bij de kleinste hoeveelheid zeer hevig reageerde. Fijn dat deze medicatie wel iets voor me doet.
03-02-2017

Clonazepam (clonazepam)

Ik gebruik het tegen zenuwpijn in mijn voet, waar de neurostimulator niet inkomt. Heb eerst andere middelen gebruikt, maar ik werd daar ziek van, veel ast van bijwerkingen. Toen kreeg ik van de pijnpoli dit middel ook wel bekend als Rivotril en nu haalt het de scherpe kantjes weg van de zenuwpijn Geen bijwerkingen, in het begin wat slaperig, maar dat went ook weer. Ik g[lees meer...]ebruik er totaal geen alcohol bij. Staat ook in bijsluiter, je krijgt tegen het einde van de nacht echt nachtmerries als je wel drinkt.
Pagina 1 van 2

Mirena (2056) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (459) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (449) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (365) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!