Epilepsie (237 meningen)

19-11-2014 | Vrouw | 22
Epilepsie
ik slikte eerst Depakine en daarvan werd ik heel erg depressief, zelfmoord neigingen, looner en negatieve gedachten. Door deze bijwerkingen ging ik express mijn medicijnen niet meer slikken zodat ik me niet meer zo voelde. Na 6 jaar heb ik geklaagd bij me neuroloog dat ik een ander medicijn wil. Toen ben ik gaan testen welk medicijn het beste bij mij past. Toen bleek Levet[lees meer...]iracetam 500 mg mij het beste te helpen. Ik ben 22 jaar, weeg 45 kg en 163 cm lang. Hopelijk kan mijn verhaal iemand helpen met de medicatie.

30-09-2014 | Vrouw | 45
Epilepsie
Door Keppra werd ik enorm negatief en agressief, niet naar anderen, maar in gedachten naar mezelf toe. Kwellende gedachtes over hoe waardeloos ik was, terwijl ik een nuchtere vrolijke vrouw ben. Gelukkig was dit snel voorbij toen ik overstapte op Depakine.

26-05-2014 | Man | 35
levetiracetam (750)
Hersenvliesontsteking
Beste, In januari 2013 hersenontsteking icm bacteriele hersenvliesontsteking. Links compleet verlamd. 10 dagen coma. Hierdoor juni eerste zware aanval epileptie gehad. 500 mg Medicatie, in augustus 2de aanval stuk lichter (alleen trillen). Daarna naar 750 mg. Sindsdien geen aanval meer gehad. (ben ik erg blij mee) Bijwerkingen, alleen vermoeidheid verneem ik. En[lees meer...] dat bij concentratie hersens vastlopen, maar dit kan ook bij NAH horen (niet aangeboren hersenletsel).

23-05-2014 | Vrouw | 33
Epilepsie
nam eerst topamax, en depakine ook een hoge dosis van beide, kreeg van deze 2 medicijnen verschrikkelijk nare bijwerkingen, haaruitval,doofheid, blindheid, constant slapen en heel veel aanvallen ik neem nu al een tijdje een hoge dosis keppra (3000mg) en heb alleen nog last van absences, mijn haar groeit terug en ben veel actiever, de dosis is bij mij langzaam opgebouwd en [lees meer...]de rest afgebouwd ook langzaam.

24-04-2014 | Vrouw | 29
Epilepsie
Hallo, ik heb juveniele myoclonische epilepsie en ben na de diagnose enkele jaren geleden begonnen met het nemen van 2x daags 500 mg Keppra (dus 1000 in totaal per dag). Na een paar jaar volledig aanvalsvrij te zijn, wou ik graag afbouwen. De neuroloog zag dit niet zitten, maar heeft na lang aandringen toch toegeven. Ik ben twee jaar geleden begonnen met 's ochtends een t[lees meer...]abel van 250 gr en 's avonds 500 gr (750 per dag). Omdat de afbouw zeer goed ging, en ik nog steeds aanvalsvrij ben, ben ik vorig jaar overgeschakeld op 500 gr per dag (2x daags 250 gr). Ook dit gaat nu al een jaar prima. Hebben er nog mensen ervaring met het afbouwen van Keppra zonder dat de aanvallen terugkwamen?

01-04-2014 | Vrouw | 55
levetiracetam (500mg)
Epilepsie
k heb enorme stemmingswisselingen, ontevreden gevoel, niet zien zitten, depressief, angst, huilen ..dit is een erg slecht medicament !!!!!!!!!!!!

19-01-2014 | Vrouw | 46
levetiracetam (250mg)
Epilepsie
ik gebruik al een aantal jaar keppra, het werkt wel goed bij mij. ik ben er wel wat kilo's van afgevallen. De aanvallen zijn nu beter onder controle samen met tegretol.

10-12-2013 | Vrouw | 26
Epilepsie
heel slecht ik moet het nu nog steeds slikken de bijwerkingen ervan zijn aankomen tiks met mn ogen snel vallen en ga maar door heb al paar x zelf moord pogingen gedaan ivm ht niet helpt blijf aanvallen er door houden

11-11-2013 | Man | 37
levetiracetam (1000mg)
Epilepsie
Hi, Ik heb de keppra afgebouwd, omdat ik daar depri en passief van werd en ondernam niets, leefde in een soort van roes. Nu gebruik ik alleen nog Lamotrigine.

26-08-2013 | Man | 22
Epilepsie
Zijn erachter gekomen dat ik last had van epilepsie in temporaal kwab, en lichte vorm absances. toen met medicijnen gestoeid en uiteindelijk hielp keppra het beste, alleen tot juni 2013!!! Daarna kreeg ik weer last van mijn complicaties en heb ik mijn hoeveelheid zelfs verhoogd tot 1000 (verdubbeld) en zelfs dat hielp niet. Nu nog een ander medicijn erbij moeten slikken en[lees meer...] het helpt nog steeds niet! Of mijn lichaam heeft anti-gene aangemaakt of het is een kort werkend medicijn wat als basis wordt gebruikt.

03-07-2013 | Man | 22
Epilepsie
Eerste 3 weken zeer sloom en vermoeid. Daarna goed. Sindsdien geen aanvallen meer gehad. Geen bijwerkingen. Alleen maar tevredenheid. Gelukkig sinds dit jaar weer in het verzekeringspakket.

13-06-2013 | Vrouw | 63
Epilepsie
Heeeeeel erg slecht <> zelfmoord neigingen

13-06-2013 | Vrouw | 63
Epilepsie
Ik gebruikte Keppra als toevoeging van mij Lamictal na 2 weken werdt ik onrustig en na twee maanden, wilde ik met mijn kitten in mijn Feyenoord rugzak in de Schie springen, elke ochtend speelde dat door mijn hoofd!

14-05-2013 | Man | 44
Epilepsie
mijn man heeft dit jaren geslikt en sinds hij nu vrij is van de keppra is hij totaal veranderd geen hoofdpijn meer, geen last meer van depressiviteit een totaal ander mens.

09-05-2013 | Vrouw | 33
Epilepsie
Ik.kreeg in 1999 me eerste aanval me aanvallen kregen we niet onder controle 6jaar lang alle medicatie geprobeerd.in 2005 heb ik een hersenoperatie gehad waar ik nog steeds heel dankbaar voor ben dat ik alle testen heb doorstaan. Vanaf toen was alles onder controle ik zal altijd keppra en trileptal moeten blijven slikken zonder medicijnen kan ik niet. Het nadeel is dat ik [lees meer...]veel moe ben maar we moeten.er mee leven ik ben nu al zoveel jaren aanvalsvrij.

28-03-2013 | Vrouw | 9
Epilepsie
Mijn dochter van nu 9 jaar slikt sinds 3 jaar Keppra in vloeibare vorm. Heeft nooit grote aanvallen gehad, maar gaat met haar ogen knipperen en maakt geluidjes en keelschrapingen. Sinds 1 jaar heeft ze last van bijwerkingen zoals gewichtstoename, spierpijn, verzwakte spieren in benen waardoor ze sneller valt en al 2 keer wat gebroken heeft in een half jaar. Mijn grootste [lees meer...]zorg is haar haaruitval, dat nu 3 maanden zichtbaar is. ze heeft hele kale plekken op haar achterhoofd en in de nek. Neuroloog zegt dat het niet van Keppra kan komen, ook dermatoloog kan het niet plaatsen. Gewoon pech dus aldus de medici. Volgens neuroloog is Keppra het beste middel bij kinderen omdat het hun gedrag niet aantast en hun leervermogen intact laat.Ze heeft nu geen last van depessies of andere emotionele problemen en op school gaat het goed. Ik weet nu niet wat te doen, een kaal hoofd is ook niet alles.

Amoxicilline (550) - Antibiotica - penicillines breedspectrum