Mysoline

Epilepsie (5 meningen)
Tremor (4 meningen)

08-10-2017

Epilepsie

Veel dromen en vermoeid opstaan verslechterd per dag.. voor niets goesting meer...
18-06-2017

Epilepsie

Zeer nare dromen, vermoeid opstaan. Door gans de nacht te dromen geen mens meer zijn.
05-05-2017

Epilepsie

Ik ben met dat medicament beginnen nemen toen ik 12 was. Ik had grand mal en viel regelmatig flauw. Mysoline heeft mijn leven verandert. Ik ben nu 66 en al vanaf mijn 19 vrij van aanvallen, heb 3 gezonde zonen. Rij van mijn 30ste auto. Het enige wat ik vermijd zijn flitsende lichten, rijden op autobanen en tunnels. Ik drink ook geen alcohol. Dankzij mysoline heb ik een le[lees meer...]ven gekregen
13-04-2017

Epilepsie

Ik heb zoveel jaren Mysoline gebruikt. Er is al eerder een poging gedaan om mij andere medicijnen te geven maar die mislukte iedere keer. Mysoline werkte bij mij goed. Het moest wel iedere keer door de Apotheek besteld worden. En behalve dat het patent al afgelopen was weet ik nog steeds niet wat de reden is om mij van de misogyne af te hebben. Bijwerkingen Suf, niet goe[lees meer...]d kunnen nadenken, overbelasting lever.
29-04-2016

Tremor

Zonder dit medicijn is mijn tremor erg hevig en kon ik niet normaal functioneren. Met medicijn is de tremor soms helemaal weg, soms in tijden van grotere stress is het licht aanwezig. Dit medicijn heeft mijn leven een stuk aangenamer gemaakt.
16-03-2016

Tremor

Zonder dit medicijn kan ik niet functioneren, omdat mijn tremor dan te heftig is. Met dit medicijn zijn mijn klachten miniem en kan ik volledig functioneren. Ik ben zeer tevreden met mysoline. Ik heb bijna geen bijwerkingen.
24-03-2012

Mysoline (primidon)

Ik slik dit medicijn in combinatie met propaprolol. Ik ben er eerlijk in, mijn leven is begonnen na het innemen van dit medicijn. Door mijn trillen was ik een sociale outcast. Vanaf het moment dat ik dit slik niet meer. Toen ik ze voor het eerst slikte, verdween de tremo. Daarop ben ik naar het terras gefietst en heb met 1 hand een kopje koffie gedronken, innerlijk juichen[lees meer...]d dat de ellende over was. Dit had ik nooit eerder gedaan. Bijwerkingen heb ik na zon 10 jaar gemerkt. Mijn voeten worden koud. Maar goed, dat schijnt van de propaprolol te komen.
24-02-2012

Mysoline (primidon)

Ik heb maandag een tablet genomen bij het eten en 1 uur later lag ik op de grond, geen kracht meer om te lopen, neiging tot overgeven, hoofdpijn en ik eindige op de eerste hulp voor verdere onderzoeken. Oftewel, dit medicijn past niet bij me en is misschien te sterk voor mijn lichaamsbouw. Het duurde van maandagavond tot donderdagavond voordat ik eindelijk weer een beetj[lees meer...]e kon lopen en wat kon eten.
31-10-2011

Tremoren

Ik heb sinds enige tijs steeds erger wordende tremor dus heb ik mysoline voor geschreven gekregen Die slik ik nu 3 maanden ja idd behoorlijke bijwerkingen maar daar moest ik door heen. Nu sinds ongeveer een week heb ik last van mijn linker voet namelijk mijn onderkant van mijn tenen en bal van mijn voet ( doof gevoel in de tenen en voet ). herkent iemand dit ? g[lees meer...]rz Fer
07-12-2010
Man

Essentiele Tremor

Na eerder Propanolol te hebben gebruikt, ben ik sinds een maand of drie overgestapt op Mysoline. Afgezien van de beginfase waarin ik hevig last had van zowat alle bijverschijnselen die maar op het lijstje staan, heb ik nu alleen nog last van verminderd zien. Dat is vervelend maar niet onoverkomelijk. Het effect is positief, heb weinig last van mijn tremor en de andere ver[lees meer...]schijnselen waar ik last van had. Ik slaap zelfs beter met deze medicatie. Echter sinds enige tijd constateer is in mijn tenen, en sinds een week ook in mijn vingers dode plekjes die snel verergeren. Hoewel ik niet weet of het een bijverschijnsel is van de Mysoline, neem ik nu het zekere voor het onzekere en stop voor enige tijd om te zien welk effect dat heeft. Overigens hoort dit verschijnsel niet bij de bekende bijverschijnselen.
18-09-2009
Vrouw

Epilepsie

ik gebruik nu al 46 jaar medicijnen voor epilepsie vanaf mijn 18e jaar. Bij mijn 1e zwangerschap mocht ik gewoon blijven gebruiken en ook borstvoeding geven in 1969 Mijn kindje was er alleen wat slaperig van . maar ik moet er wel bij zeggen dat ik er toen 6 stuks per dag had Mijn 2e zwangerschap in 1975 mocht ik wel blijven slikken maar ik beviel in het ziekenhuis h[lees meer...]etzelfde waarvoor ik in behandeling was voor epilepsie en wat zeiden ze toen geen borstvoeding wordt het kindje sloom van ik was erg verbaast en probeerde toch nog of het mocht maar het mocht gewoon niet. En ondertussen slikte ik stiekum nog 2 pillen per dag

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (512) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (482) - Antibiotica - penicillines breedspectrum