Ervaringen met Pregabaline

Topamax (216 meningen)
Rivotril (191 meningen)

28-06-2023 | Vrouw | 69
Aangezichtspijn
Opgestart met 1 x daags 1 tablet, na 3 weken 2x daags 1 tablet. Het was even wennen. Eerste periode was ik minder stabiel en mijn ogen waren af en toe de kluts kwijt. Maar dat ging over. Nu af en toe vervelende steken in de zijkant van mijn hoofd aan de kant waar de aangezichtspijn zit. Het begint naast mijn voorhoofd en de stekende pijn breid zich langzaam uit richting[lees meer...] mijn hals. Dit duurt ongeveer 5 a 10 minuten en dat tussen de 5 a 10 maal per dag/nacht. Z'n aanval is naar/vervelend en eng. De aangezichtspijn is verder redelijk onder controle, dus aanvaardbaar.

19-11-2020 | Man | 31
Aangezichtspijn
Na meerdere onderzoeken door verschillende neurologen en neurochirurg slik ik nu 600mg per dag voor nervus supraorbitalis neuralgie. Helaas hielpen injecties niet voldoende. Medicatie zorgt ervoor dat de pijn nog zeurend op de achtergrond aanwezig is. Door gebruik van pregabaline lig ik niet langer tot brakend aan toe in bed. Ik wil en kan niet zonder deze medicatie. Bi[lees meer...]jwerkingen neem ik voor lief

22-09-2020 | Vrouw | 43
Aangezichtspijn
Opzich helpt het wel alleen ervaar ik bijwerkingen. Gewichtstoename... NOT HAPPY! En ik merk dat ik een beetje down wordt. Eigenlijk staat op de helft van de bijwerkingen wel mijn naam achter maar het is te doen. Beter dan die andere medicatie voor aangezichtspijn.

05-04-2019 | Vrouw | 34
pregabaline (150mg)
Aangezichtspijn
Door dat ze denken dat ik aangezichtspijn heb hebben ze dit voor geschreven 😊 het werkt super tegen de pijn alleen de oplopende kilo's zijn echt niet geweldig woog 85 en houd het goed bij en nu is het zo'n 100kg😭

16-01-2017 | Vrouw | 55
Aangezichtspijn
Gebruik nu +- 9 maanden Het medicijn is zeer doeltreffend en had na +- 1 maand inname geen aangezichtspijnen meer. Eerste weken ; zeer duizelig en zware evenwichtsproblemen alsof je dronken rondloopt. Niet verantwoord om auto te rijden! Zelfs fietsen geeft problemen! Evenwichtsproblemen verminderen, maar blijven. Zware concentratieproblemen met black-out's middeni[lees meer...]n gesprekken Vergeetachtig & verminderde interesse. Humeur & karakter veranderen duidelijk tijdens innameperiode. Ik kreeg last van zware obstipatie & serieuze plasproblemen. Regelmatig zware rugpijnen. Geen gewichtstoename.