Pregabaline

Topamax (202 meningen)
Rivotril (150 meningen)

12-10-2019

Pregabaline (pregabaline)

Ik begon met pregabaline voor de zenuw pijn dat hielp niet. Wel werkte het positief op mijn humeur. Later ben ik er twee gaan slikken op advies van de neuroloog omdat het dan wel wat af zou doen aan de zenuwpijn. Het hielp niet. Weer veel later wilde de neuroloog dat ik er drie ging slikken. Dat heb ik niet gedaan. In overleg met de huisarts ben ik gestopt. Na een week wa[lees meer...]s ik dood moe, ik was echt tot niets meer in staat. Ik moest me ziek melden. Volgens de huisarts lag dat niet aan het stoppen met de pregabaline. Pas weken later toen een co assistente zei dat het toch zou kunnen ben ik weer begonnen en de klachten waren na enkele dagen verdwenen. Weer veel later heb ik geprobeerd heel heel langzaam af te bouwen. Maar na een week of zes werd ik weer zo moe. Vreselijk moe. Ik kan dus niet stoppen met de pregabaline . Nu ben ik er achter gekomen dar ook de vergeetachtigheid waar ik steeds meer last van krijg in de lijst met bijwerkingen staat. Ik vergeet van alles, en doe som rare dingen. Mijn hersenen geven dus de verkeerde signalen door. Meestal kan ik het nog verbloemen en verbeteren. Maar als ik de deur van de diepvries open laat staan kan dit behoorlijke gevolgen hebben. En als ik op mijn werk fouten ga maken, dan is echt het hek van de dam. Ik kan niet stoppen, want dan zou ik wie wet hoe lang in de ziektewet moeten gaan, en mijn man zou dat niet aan kunnen.
10-04-2019

Pregabaline (pregabaline)

ik heb erge zenuwpijn in het hele lichaam. ik gebruik het nu twee dagen en ze beginnen te werken. ik heb een paar bijwerkingen en dat zijn: moeheid, duizelig, dikke benen, bijna niet kunnen lopen, maar dat kan ik nog wel aan. ben zeer positief en lacht eindelijk weer. ik heb HEEEEEEL veel pijn gehad, nu nog wel maar het begint minder te worden. ik weet waar ik de pijn[lees meer...] van gekregen heb: van zyprexa. ik ben verslaafd geweest. ze hebben me van alles aangepraat, ben in 2017 gestopt met ALLE medicijnen en toen werd de pijn HEEL erg. ik ga nu verder met mijn leven, ik ga genieten. laat je nooit geen medicijnen aanpraten. ik had er 103 PER week. ik zie er eindelijk weer goed uit 😃 graag een reactie.
03-04-2019

Pregabaline (pregabaline)

Matig effect, veel vervelende bijwerkingen.
18-01-2019

Pregabaline (pregabaline)

De zenuwpijn werd in 2dagen minder. Niet helemaal pijnvrij maar te doen. Wel last van obstipatie en soms vergeetachtigheid
31-10-2018

Pregabaline (pregabaline)

Ik ben 40 jaar en loop al vanaf mijn 18e met rugklachten, ligkuur gehad, operatie en weer een ligkuur. Veel fysio gehad en gesport. Hoe zwaarder ik sportte hoe beter het ging maar dat hield ik n iet vol, dus altijd wel een aantal maanden in het jaar veel rugpijn, zeker van de zomer naar de winter toe. nu na 2 kinderen, was ik de pijn zo zat en wilde ik kunnen spelen met de[lees meer...] kinderen. weer een MRI scan gehad en er zat wel degelijk een zenuw bekneld, maar deze kon niet nog een keer geopereerd worden. dus kwam de specialist met medicijnen. Pregabaline Ranbaxy 75mg. 2x daags 1 capsule. Het is voor mij dragelijk nu en ik kan gek doen met de kinderen en dat is zo lekker. maarja ik wil niet mijn levenlang medcijnen slikken. Maar het helpt. en ik ben nu geholpen.
10-07-2018

Pregabaline (pregabaline)

Zenuwpijn door herpesvirus (waterpokken). Enige tijd opzoek geweest naar de juiste medicatie. Behandeling pijnpoli was niet voldoende dus toen oxycodon en pregabaline gekregen, mede via oncoloog. Medicatie werkt over het algemeen redelijk goed. Soms alsnog pijn waarna ik nog een dosis oxycodon en paracetamol slik. Hierdoor lastig om een juiste ervaring te geven over di[lees meer...]t medicijn omdat het in combinatie is met anderen. Wazig zien, slaperigheid, slapeloosheid, obstipatie, vergeetachtig, soms high gevoel.
15-02-2018

Pregabaline (pregabaline)

Zenuwpijn in voet na chemo. Kwam pas na een paar jaar.
04-01-2018

Pregabaline (pregabaline)

een paar dagen wennen en bijwerkingen maar werkt prima bij mij. Als ze uitgewerkt raken worden de klachten weer erger
12-12-2017

Pregabaline (pregabaline)

werkt goed wel vervelende bijwerkingen niet ernstig
20-11-2017

Pregabaline (pregabaline)

Vanwege ernstige zenuwpijnen aan beide benen dit middel voorgeschreven gekregen. Helpt goed tegen zenuwpijnen maar geeft wel enkele bijwerkingen, bv spontaan in slaap vallen als ik even stil zit. Ik weet dus niet of dat alleen komt door de pregabaline of door de combinatie medicijnen die ik slik, oxycodon, ibuprofen, paracetamol. Dit zijn pijnstillers die ik gebruik voor d[lees meer...]e pijn van hernia en artrose.
15-11-2017

Pregabaline (pregabaline)

Na de opbouwfase waarin ik toch wel last had van wat bijwerkingen, heb ik heel veel baat bij deze medicatie. De zenuwpijn is bijna geheel verdwenen. Ook heb ik PTSS en angstaanvallen, hiertegen slik ik ook dit medicijn, twee vliegen in een klap dus. En ook daarvoor werkt het medicijn. Ik ben kalmer en heb geen angstaanvallen gehad sinds ik het middel slik. Na het opbouwen [lees meer...]van het medicijn, heb ik nagenoeg geen bijwerkingen meer, behalve wat vergeetachtigheid en als er teveel prikkels zijn dan vind ik dat wat lastig. Maar daar valt prima mee te leven. Ik ben tevreden
05-08-2017

Pregabaline (pregabaline)

Herpes zoster c1. Zenuwpijn tussen schouderbladen en ondraaglijke arm pijn. Steken. Dit is hetzelfde virus als koortslip herpes/ waterpokken maar dan manifesteert het zich in de zenuwbanen. Pregabaline werkte perfect. Kon geen auto rijden maar was niet suf... totaal geen bijwerkingen gehad. Dosis 2x daags 75 mg.
12-04-2017

Pregabaline (pregabaline)

Constante pijn in schouder en arm verdwenen. Alleen nog pijn bij langer belasten en dan ook wel nog steeds last van spasmen. Duizeligheid, maar dat ook al door oogproblemen, dus eraan gewend.............
12-04-2017

Pregabaline (pregabaline)

Ik gebruik dit product al jaren en als ik ze zou vergeten, dan ben ik zeker niet van de pijn af en ik heb een zeer zwaar versleten rug met uitstraling. Ook gebruik ik palexia, samen met lyrica.
11-03-2017

Pregabaline (pregabaline)

Na een beschadiging van mijn zenuwen in mijn hals en de daardoor groeiende zenuwneuronen kwam ik na een lange en pijnlijke weg bij de pijnpoli. De arts daar werd mijn held, hij schreef mijn pregabaline voor en sinds die tijd is mijn pijn te dragen. Soms zelfs weg. Ik ben begonnen met een hoge dosering en heb het nu afgebouwd na 1x daags 75mg
11-02-2017

Pregabaline (pregabaline)

Na een operatie aan mijn buik (reconstructie) had ik links op mijn linker kuit een dove plek dat gevoel is gezakt naar mijn voet alleen de linkerkant van mijn voet doet niet zeer. De rest heeft aanrakingspijn - steken - zeurend slapend gevoel en warmer dan mijn andere voet. Daar heb ik deze medicijnen voor gehad, maar de pijn gaat gewoon door met zeuren en steken. Wel word[lees meer...] ik licht in mijn hoofd en iets slaperig maar dat is alles.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (512) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (481) - Antibiotica - penicillines breedspectrum