Ervaringen met Rivotril

clonazepam

Restless legs syndrome (rusteloze benen) (22 meningen)
Beenkrampen (11 meningen)
Slapeloosheid (9 meningen)
Aangezichtspijn (1 mening)

27-07-2014 | Man | 53
Beenkrampen
ben sedert lang alcoholverslaafd, en de beenkrampen (spasmen) zijn een gevolg hiervan. Ben nu in behandeling sedert 3 maanden, resultaten zijn ok Maar sexueel is er niet veel aan de hand (geen erectie, tot verdriet van mijn vriendin :-(

07-04-2014 | Vrouw | 58
clonazepam (0,5mg)
Heb dit middel voorgeschreven gekregen van pijnspecialist. De nachten gaan goed voor wat betreft het slapen. Ik neb begrepen dat het nog wel een poosje kan duren voor ik merk of het iets gaat doen tegen de zenuwpijn in mijn linkervoet. Alleen al dat ik normaal kan slapen maakt me blij. Nu hopen dat ik binnen een paar weken effect heb op de zenuwpijn.

12-06-2013 | Vrouw | 48
clonazepam
Ik gebruik nu al 2 jaar de helft van 0,5 rivotril.ik zou er zo graag meewillen stoppen mijn psychiater zegt dat dit niets meer doet , zijn er mensen op deze site die dit laatste stukje hebben weg gelaten zonder bijwerkingen , ik ben super tevreden geweest over dit medicijn heeft mij echt door moeilijke periodes heen geholpen

14-01-2024 | Vrouw | 53
Epilepsie
Na anderhalve dag in status epilepticus gelegen te hebben kreeg ik Rivotril om de nacht door te komen. De aanvallen zijn gestopt maar ik voel me net n zombie .. weet niet goed of dit nou aan de Rivotril ligt of nog t herstel is van mn aanvallen.. kan bijna niet normaal functionerend zo

29-06-2023 | Man | 39
Onrust
Rivotril merk is in België nog verkrijgbaar.

14-04-2023 | Man | 75
clonazepam (0,5mg)
Vanaf 1990 gebruik ik het voor pijn onderdrukking en heb een buursstimulator In mijn rug en in sept 2022 was er geen rivotril meer kfeeg clonazepan vreselijk middel ben nu nog ziek van de bijwerkinge en slapelooosheid heb nu 4 2023 weer rivotril ben benieuwd hoelang ik nog een zieke zombie ben is een goed middel voor je huwlijk

30-03-2023 | Vrouw | 67
clonazepam (0,5mg)
Moest vanwege het niet meer verkrijgen van novotril Clonazapam gebruiken. Merkte dat ik ontwenningsverschijnselen kreeg, ik gebruik een kwart per dag,en soms als ik wakker word nog een kwart. Ben ook gauw wakker dus geen mummie achtig gedoe, je bent klaar wakker s'morgens. Nu na bijna een week een ander slaapmiddel gaat het nu wat beter wat betreft de ontwenningsverschijns[lees meer...]elen.mijn lichaam is rustig en hoop dan ook dat ik kan stoppen met de slaaptabletten

27-01-2023 | Vrouw | 76
Ziekte van Parkinson
Ik heb sinds 2010 Parkinson. Gebruik o.a. Rivotril van 0 ,5mgr 2× daags. Sinds september niet meer verkrijgbaar. Krijg nu clonazepam. Heeft voor mij totaal andere werking ( De grondstof is wel dezelfde maar de toevoegingen niet) Voel me ook veel slechter. Mijn conditie is beboo achteruit gegaan . Voornamelijk bij het lopen. (..) /// Red mijnmedicijn.nl - Let op: de[lees meer...]ze mening is aangepast, persoonlijke verwijzingen zijn verwijderd. In de gebruiksvoorwaarden staat dat er geen 'handel in medicijnen' gedreven mag worden op mijnmedicijn. Medicijngebruik dient via een voorschrijvend arts plaats te vinden en aflevering van medicatie via een geregistreerde apotheek.////

28-12-2022 | Vrouw | 37
Epilepsie
Dit zou echt super zijn ik weet dat dit niet mag maar ik ben zo gevoelig voor de switch ik ben moeder van 2 Kids ik heb al 3x moeten switchen en dit was echt een hell ze zijn nergens meer te verkrijgen ik weet me geen raad meer vandaar via dit

27-11-2022 | Man | 43
clonazepam (0,5mg)
Helaas nu niet verkrijgbaar tot week 52, is er iemand die weet waar ik ze kan kopen, of nog een doosje heeft liggen. Clonazepam werk niet. Hoor graag spoedig Rivotril 0,5 Roche /////(Red: in de gebruiksvoorwaarden staat dat er geen 'handel in medicijnen' gedreven mag worden op mijnmedicijn. Medicijngebruik dient via een voorschrijvend arts plaats te vinden en afleveri[lees meer...]ng van medicatie via een geregistreerde apotheek.) /////

13-05-2022 | Vrouw | 48
clonazepam (2mg)
Na zware rugoperatie met blijvende zenuwschade moet ik Rivotril nemen. Nu na 9jr heeft het mij geen voldoening meer. Ik wil er gewoon mee stoppen en eens kijken hoe mijn lichaam zal reageren zonder Rivotril. Je kan dit toch geen eeuwigheid nemen want uw lichaam komt gewend aan de dosis. Ook neem ik morfine tegen de pijn en heb ik een neuro-stimulator zitten sedert vorige w[lees meer...]inter. Ik wil kunnen leven zonder al die medicijnen want het heeft een invloed op jezelf.

09-01-2022 | Vrouw | 40
clonazepam (0,5mg)
Heel de dag slap voelen als en vaatdoek, Blijf dat of is het dat je lichaam er gewoon aan moet wenen. Ben pas 2 dagen geleden er mee begonnen.ivm angst en aanvallen. Maar het overlijden van mijn man 5 maanden geleden

18-02-2021 | Vrouw | 45
Herseninfarct
Na 18 stille herseninfarcten en 3 zware rivotril gehad om mijn hersenen af te vlakken. Ik had enorm veel baat bij deze medicijnen alleen het "went" heel snel

04-02-2021 | Vrouw | 60
clonazepam (0,5mg)
Restless legs syndrome (rusteloze benen)
Helpt niet tegen de RLS, maar helpt wel om te slapen waardoor je minder last hebt van RLS. Naast Rivotril gebruik ik Pramipexol tegen de RLS waarvoor ik er twee per dag neem: één om 16.00u en één om 22.00u. Bij de laatste neem ik dan een halve Rivotril (Clonazepam).

08-01-2021 | Vrouw | 42
Fibromyalgie

29-04-2020 | Man | 75
clonazepam (1mg/ml)
Dystonie
Positief,misschien iets vermoeider dan met lorazepam,Verdergeen klachten.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (624) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (600) - Antibiotica - penicillines breedspectrum