Ervaringen met Rivotril

clonazepam

Bij  SpierpijnX

Restless legs syndrome (rusteloze benen) (22 meningen)
Beenkrampen (11 meningen)
Slapeloosheid (9 meningen)
Aangezichtspijn (1 mening)

07-02-2021 | Vrouw | 44
clonazepam (0,5mg)
Spierpijn
Ik heb heel veel last van spierpijn. Ik laat ook regelmatig de 'knopen' losmaken bij de kinesist door middel van een soort 'prikken' (ken de wetenschappelijke naam niet). Dit is pijnlijk maar zeer effectief. Ik gebruik rivotril hierbij om het binnen de perken te houden en dit werkt

18-12-2015 | Vrouw | 47
Spierpijn
Zoals jullie in mijn vorige meningen kunnen lezen, nam ik 35druppels nu de 28ste sta ik 5m op o. Maar het blijft zwaar nog steeds de afkickverschijnselen, ik heb verschrikkelijke spierpijn, hoofdpijn, mijn hart dat ik zo voel overslaan, heb met een kastje gelopen nu dat ik weet dat het door de afbouwing komt, ben ik wat geruster want in het begin kreeg ik daardoor paniekaa[lees meer...]nvallen. Het rare gedoe dat ik gefikseert was op mijn mes en schaar dat is gelukkig al voorbij, was bang van mijn eigen. Heb veel last van stemmingswisselingen, vergeet nog erger dan vroeger, koorts maken snachts en overdag transpireren het warm hebben en dan het uiterste echt bevriezen, en zoals je ziet veel fouten schrijve,n soms het niet meer weten zelfs niet meer weten hoe ik dingen moet klaarmaken, echt niet te doen, geen lawaai en licht kunnen verdragen, soms als ik tv kijk is mijn zicht plots zo slecht kan ik niet eens de ondertiteling lezen, kan gewoon niet verder kijken, ik hoop dat dit alles snel voorbij zal gaan, ben tenslotte al 5m verder, ik hoop echt met onze ervaringen mensen zeker niet met dit medicijn starten groetjs

03-08-2015 | Vrouw | 46
Spierpijn
zoals in eerde vermelde informatie nam ik 35 druppels ik stond al op 3 en ben nu sinds een week naar 0 gegaan ik had geprobeerd van 3 naar 2 en de volgende dag had ik al verschijnsels heb er terug 3 genomen ik was er niet klaar voor, ik heb dan de beslissing genomen ik wil dit niet nog 3 keer doorstaan en ben dus van 3 naar 0 gegaan. het is hard pijnlijk en zeer lastig maa[lees meer...]r zal blij zijn als ik er door ben hopelijk duurt het niet te lang, want ik ben dit zo moe ook omdat ik niets kan doen geen eetlust en toch moeten braken van alles een slechte smaak hebben en dan nog die stemmings wisselingen 1 voordeel ik durf tegen mensen die me te kort doen even men mening zeggen, voor de rest is het een hel als iemand mij informatie kan bezorgen hoelang de verschijnsels duren dat ik ergens iets weet dank u grtjs

30-06-2015 | Vrouw | 46
Spierpijn
hallo ik gebruik al bijna 5j rivotril 2,5mg druppels ik stond op 35 druppels toen ik hier alles las heb ik besloten te stoppen want ik moet al met maschien slapen, ik stopte 42 keer per uur met ademen nu zit ik met hartritme stoornissen sta nu op 3 druppels en ik voel me zo rot het 1ne moment zit ik mezelf uit te lachen en het andere ween ik, ik kan niets doen weet soms ni[lees meer...]et meer hoe ik moet koken doe alles verkeerd kan moeilijk schrijven dus niet op de fouten letten. bij de minste inspannig ben ik draaierig braken overgeven noem maar op jeuk moest bij dokter zijn om 10u ik had men moto buiten gezet ben opgestapt maar niet vertrokken want het gaat niet en wil nu geen ongeval krijgen moto rijden is men ontstress moment maar het lukt niet ik steek vanalles uit kan me meer konsentreren en handen singellen en slapen altijd, heb overal pijn ben nu aan het wachten op men dokter had nog een temperatuur van 34,8 ik hoop dat ik vlug van de verslaving af ben nu donderdag en vrijdag naar gent moet met kastje lopen vor hart weet niet of k de reis met trein zal aankunnen nu zeker met die hitte grtjs

15-02-2015 | Vrouw | 21
clonazepam
Spierpijn
Mijn eerste ervaring met dit medicijn was niet zo goed. Mijn dokter zei 'hiermee zal je minder pijn hebben in je spieren' maar vertelde er niet bij dat het werkelijk een spierontspanner was. Ik superblij en heb het direct genomen, samen met mijn schoonmama gaan solden maar was volledig van de kaart. Ik had een blik die door alles ging. Ik besefte nog alles maar ik stond n[lees meer...]iet goed op mijn benen, later kwam ik thuis en heb goed geslapen en de volgende dag wist ik niets meer van de vorige dag. Sommige flarden weet ik nu weer, maar ik zag de volgende dag een kleedje op tafel die ik blijkbaar gekocht had. Mijn schoonmoeder kwam enkele weken later in een mooie outfit en ik gaf haar een compliment. Ze keek vreemd want ik had het tunetje voor haar uitgezocht. Geheugenverlies is alsof je plots zo dom bent geworden. Later las ik het papiertje die erbij zat, het was helemaal geen pijnstiller maar een zware spierontspanner. Waar ik al enorm gevoelig voor ben (Wat de dokter wist :s) Nu neem ik die alleen eens savonds voor het slapen, maar heb nu last van nachtmerries en vooral bij het inslapen voel ik me alsof mijn lichaam een soort van elastische plasticine is. Ik word uit elkaar getrokken en het voelt pijnlijk aan. en als ik mijn ogen wil openen lukt dat niet, roepen gaat ook niet. Alsof ik vast zit in een droom. Na vele mentale worstelingen geraak ik uit die vreemde soort slaap. Echt vervelend en bangelijk wanneer je gewoon wilt slapen. Ik denk dat het beter is dat ik een andere medicatie krijg want ik wordt extra vermoeid van die pillen.