Ervaringen met Rivotril

Bij  ZenuwpijnX

Restless legs syndrome (rusteloze benen) (22 meningen)
Beenkrampen (11 meningen)
Slapeloosheid (9 meningen)
Aangezichtspijn (1 mening)

21-03-2012 | Vrouw | 54

14-04-2023 | Man | 75
clonazepam (0,5mg)
Vanaf 1990 gebruik ik het voor pijn onderdrukking en heb een buursstimulator In mijn rug en in sept 2022 was er geen rivotril meer kfeeg clonazepan vreselijk middel ben nu nog ziek van de bijwerkinge en slapelooosheid heb nu 4 2023 weer rivotril ben benieuwd hoelang ik nog een zieke zombie ben is een goed middel voor je huwlijk

13-05-2022 | Vrouw | 48
clonazepam (2mg)
Na zware rugoperatie met blijvende zenuwschade moet ik Rivotril nemen. Nu na 9jr heeft het mij geen voldoening meer. Ik wil er gewoon mee stoppen en eens kijken hoe mijn lichaam zal reageren zonder Rivotril. Je kan dit toch geen eeuwigheid nemen want uw lichaam komt gewend aan de dosis. Ook neem ik morfine tegen de pijn en heb ik een neuro-stimulator zitten sedert vorige w[lees meer...]inter. Ik wil kunnen leven zonder al die medicijnen want het heeft een invloed op jezelf.

02-02-2023 | Vrouw | 72
clonazepam (2,5mg/ml)
Rivotril is niet meer te krijgen helaas. Ik heb nu clonazepam 0,5 mg tabletten maar die werken veel minder goed. Ik heb veel meer pijn en slaap slecht.

18-01-2023 | Vrouw | 70
clonazepam (2mg)
Ik ben al 6 keer in mijn rug geopereerd .nu is mijn rug volledig vastgezet.ik heb nog veel pijn.voor ik ga slapen neem ik 1 rivotril in van 2mg.ik voel na ongeveer 15 min.dat ik meer ontspannen ben.dus ik slaap redelijk snel in.

19-03-2018 | Vrouw | 62
clonazepam (2mg)
Begonnen met 1 mg en eigenlijk al vrij snel op de voor mij juiste hoeveelheid 4 mg uitgekomen. Januari 2016. Ik heb een neurostimulator geïmplanteerd gekregen, maar helpt goed voor de heup- en beenpijn, echter stopt precies bij de enkel. Kon geen schoenen meer verdragen. De voet stond in brand of voelde aan als een ijsklomp. Wat vitamine’s gebruikt in samenspraak pijnpoli,[lees meer...] maar dat leidde tot geen baat erbij hebben. Toen schreef ze Rivotril voor. Bijsluiter gelezen, wilde er eigenlijk niet aan beginnen, maar toch gedaan. Ik verdraag mijn dekbed weer en ik verdraag een paar uurtjes mijn orthopedische laarzen per dag. Uiteindelijk er achter gekomen dat meer ook niet effectief is. Dus we houden het op 4 mg. Ik kies voor kwaliteit en niet voor kwantiteit, ik heb het leven lief en denk er ook niet over dit ooit af te bouwen.

01-08-2017 | Vrouw | 61
clonazepam (2mg)
Heb een neurostimulator die helaas maar niet de zenuwpijn in mijn voet bereikt. Sinds februari 2016 de Rivotril, eerst begonnen met 1 mg, zit nu al ruim 1 jaar op 4 mg. Neem het 's avonds in en verdraag het dekbed en overdag mijn orthopedische laarzen met voetheffer. Ben erg blij met dit middel. Geen bijwerkingen ondervonden.

22-02-2016 | Vrouw | 66
clonazepam (0,5mg)
Het begon met 's nachts krampen in mijn benen/voeten. Dit werd al erger tot ik totaal niet meer in bed kon liggen. Want meteen schoten krampen in mijn benen. Hele nachten beneden gezeten. Tot ik naar de neuroloog werd doorverwezen. Door middel van elektrische prikkels is de oorzaak gevonden. Pneumatische zenuwpijn. Hier gebruik ik dus Rivotril en Pregabalin voor. Ik begon [lees meer...]met 1 Rivotril en dit zijn er nu 3. Maar gaat goed.

30-08-2014 | Vrouw | 58
clonazepam
5 jaar gebruikt wegens hevige zenuwpijnen in voeten.......,was zeer tevreden, geen bijverschijnselen dacht ik...... tot op een dag de onrust over kleine dingen ANGSTEN werden,...... het medicijn RIVOTRIL afgebouwd en uiteindelijk gestopt met een grote depressie als gevolg ......angst en waandenkbeelden maar na 18 maand helemaal uitgeklaard en nu weer de gelukkige persoon [lees meer...]die ik vroeger was en de hevige zenuwpijnen zijn door heel veel rusten en goede voeding(zoveel mogelijk zuren en gisten uit de voeding weren) zo goed als genezen! NB huisdokter volgde de medicatie op maar wist niet waarover ik sprak toe ik vertelde over mijn angsten.......Laat ons zeggen ,.eigen gezond verstand is de beste huisdokter!!

31-07-2014 | Man | 58
clonazepam
Heb al heel lang zenuwpijn door een aangeprikte zenuw in mijn linkerbeen. Allerlei middelen geprobeerd due werken tegen epilepsie, maar daar kan ik niet echt niet tegen en kreeg dus Rivotril van pijnspecialist . Werkt soms ook bij diabetici die zenuwpijn hebben in hun voeten. Ik ben er tevreden mee, het haalt de scherpe randen er vanaf. Ik kan weer slapen. Neem nu over[lees meer...]dag ook 1,5 mg en zo kan ik een dag doorkomen. Ik wil dit middel niet meer kwijt. Slapen is zo belangrijk om je dag door te komen.

07-04-2014 | Vrouw | 58
clonazepam (0,5mg)
Heb dit middel voorgeschreven gekregen van pijnspecialist. De nachten gaan goed voor wat betreft het slapen. Ik neb begrepen dat het nog wel een poosje kan duren voor ik merk of het iets gaat doen tegen de zenuwpijn in mijn linkervoet. Alleen al dat ik normaal kan slapen maakt me blij. Nu hopen dat ik binnen een paar weken effect heb op de zenuwpijn.