lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 3

25-05-2016

Onrust

Na jaren lang van alles geprobeerd te hebben is dit het eerste medicijn dat bij mij aan slaat, heerlijk! Het zorgt voor veel rust in mijn dagelijkse bezigheid en voorkomt een hoop frustratie en chaotische toestanden. Bij mij zijn beta spindles de reden om dit medicijn te gebruiken. Het was een probeersel van de specialist, nadat eerdere dingen niet werkten. Ik gebruik [lees meer...]het nu ongeveer een half jaar en ben er dus (mede door mijn eerdere teleurstellingen bij andere medicijnen) erg content mee. De bijwerkingen vind ik reuze meevallen, zeker gezien het succes van de werking!
18-04-2016

Epilepsie

enige darmklachten en wat suf. Gebruik pas 1 maand, maar naast het paardenmiddel keppra/levetitacetam super.
19-02-2016

02-02-2016

Epilepsie

Het heeft bij mij niet zo goed geholpen. Ik heb een andere medicijn erbij gekregen welke de werking moet versterken. Omdat het al een aardig hoge dosering is, kan het niet meer omlaag.
07-12-2015

Epilepsie

Twee insulten gehad, waarna EEG/slaap-EEG en MRI > licht vorm van epilepsie. Valproaat voorgeschreven gekregen en tot nu toe gelukkig geen insulten meer gehad.
17-09-2015

Valproinezuur / Natriumvalproaat (valproinezuur)

ik heb vanaf mijn 13e jaar migraine, van alles geprobeerd en via mijn neef die aan epileptie en migraine aanvallen lijd en van hem gehoord probeer het eens, ik naar de huisarts gegaan, het was voor hem nog niet helemaal bekend, maar eerst 1 maal mocht ik het slikken. Het had even geholpen 500mg, ik weer terug, ik had het altijd zo extreem erg de aanvallen en mocht over gaa[lees meer...]n op 2x de 500mg en notabene nu heb ik ongeveer 3 a 4 aanvallen per jaar, ik ben hier heel blij mee.
05-09-2013

Epilepsie

In vergelijking met andere middelen tegen epilepsie die ik heb gebruikt, relatief weinig bijwerkingen. M'n menstruatiecyclus is vaak wel verstoord. Daarnaast: in het begin heel vaak misselijk. Nu nog: wat vaker plassen dan normaal, trillende handen, een licht gevoel van watten in je hoofd. Een tip voor misselijkheid: eerst even wat eten voor je de pillen inneemt. Heeft [lees meer...]bij mij erg geholpen.
21-04-2013

Epilepsie

Ik ben in mijn puberteit met depakine begonnen. In die tijd was ik een totaal ander mens, mijn moeder drong er op aan om een ander medicijn te gebruiken omdat ze haar eigen kind (mij) niet meer kende. (chagrijnig, aankomen) Na een aantal jaar toch weer depakine geprobeerd. (incl. lamicatal) Geen aanvallen meer, 10 jaar aanvalsvrij. Enige waar ik last van heb is af en toe b[lees meer...]even met mijn handen (vooral als ik spanningen/zenuwen heb voor iets) en veel eetlust. Nu naar 10 jaar gestopt met anticonceptie en... weg eetlust en weer 6 kilo eraf, voel me blijer dan voorheen... (ik denk vooral de hormonen) Anticonceptie heeft namelijk ook invloed op depakine, de depakine wordt niet goed opgenomen in het bloed dus had ook nooit een stopweek. (volgens neuroloog) Blij dat ik gestopt ben met anticonceptie en nu minder bijwerkingen heb. Alleen het beven is het enige.
Pagina 1 van 3

Mirena (1947) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (786) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (402) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (395) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (338) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (291) - Depressie - antidepressiva overig

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!