Ervaringen met Clomid

clomifeen

Onvruchtbaarheid vrouw (14 meningen)
Vruchtbaarheid (12 meningen)

04-11-2021 | Vrouw | 27
Onvruchtbaarheid vrouw
Zeer tevreden. Gemoedstoestand werd door gebruik vele malen beter dan voorheen. Meer energie. Verder geen enkele bijwerking en zwangerschap volgde zeer snel

29-06-2020 | Vrouw | 27
Zwangerschap
Eerste ronde achter de rug, zit nu in mijn tweede wacht week. 3 -5 dag van cyclus geslikt. Had vooral last van warmte aanvallen en zweten. Verder twee mooie eicellen van 22 en 23 mm , spuit gekregen voor ovulatie en nu wachten op de uitslag

27-04-2017 | Vrouw | 27
Polycysteus-ovariumsyndroom (PCOS)
Na 8 maanden slechts 2 maal gemenstrueerd te hebben door de huisarts doorgestuurd naar het ziekenhuis. Eerst Provera gehad om de menstruatie op te wekken en hierna op cyclusdag 3 t/m 5 Clomid geslikt. Totaal geen bijwerkingen gehad. Na het stoppen met de pil steeds meer puisten om mijn gezicht, maar tijdens het slikken van clomid verdween dit volledig, een positieve bijwer[lees meer...]king dus! Op dag 10 een follikelmeting gehad, 1 van 9 mm en 2 van 10/11 mm. Op dag 13 een 2e follikelmeting en één was doorgegroeid naar 19,1 mm dus perfect! Voor mij werkt Clomid dus heel goed, zonder bijwerkingen.

03-07-2013 | Vrouw | 27
Zwangerschap
Ik ben in 2007 zwanger geweest, helaas geeindigd in een mk, daarna in 2012 zwanger geweest, en helaas weer een mk. We hebben alles direct laten onderzoeken, bloed,zaad e.d. ik blijk trombose te hebben waardoor de embryo bij een kloppend hartje niet genoeg bloed pompt. Maar na mijn laatste miskraam blijk ik ook geen eisprong meer gehad te hebben, dus zit nu vanaf mei aan de[lees meer...] clomid 50 mg. afgelopen maand een super progesteron gehad van 80 dus een goede eisprong, helaas nog geen zwangerschap. Ben net klaar met de 2e ronde clomid, erg veel last van opvliegers niet te geloven zeg, maarja gelukkig weten de meeste om ons heen wel dat ik het nu slik, dus hoef er niet omheen te draaien, en het is voor een goed doel. Ik hoop dat we snel goed nieuws mogen mededelen :)

06-05-2013 | Vrouw | 27
clomifeen
I.v.m. PCOS gebruik ik nu voor de 3e keer een 'kuur' van de clomid. De eerste keer had ik 5 dagen 1 tablet per dag (van de 3e t/m de 7e dag van de cyclus). Dit sloeg niet aan. De tweede keer ging opgehoogd naar 100mg en ook dat sloeg niet aan. Nu opnieuw verhoogd met 50mg naar 150mg totaal. Dus 3x per dag 1 tablet, 5 dagen lang. Voor mij zijn er niet veel bijwerkingen be[lees meer...]halve dat ik me helaas erg depressief kan voelen. Herkennen meerderen van jullie dit? En kan iemand vertellen hoe lang dit aanhoudt?

20-11-2012 | Vrouw | 27
clomifeen
Ik ben in maart begonnen met 50mg Clomid op de 3e t/m 7e cyclusdag. Toen meteen zwanger geraakt. Helaas heb ik een miskraam gekregen. In september weer met Clomid gestart. De eerste keer had ik een cyclus van 25 dagen en daarna 35 dagen. Nu met de derde ronde bezig. Ik heb de laatste keren wel een eisprong gehad. Ik heb last van opvliegers en stemmingswisselingen. Ook ben [lees meer...]ik sneller moe dan anders.

26-10-2012 | Vrouw | 27
Vruchtbaarheid
Gisteren laatste tablet van 1e kuur Clomid gehad. Heb last van het zicht wanneer er verschillende verlichting is of veel impressies zijn. Verder helaas ook misselijk en moe. A.s. maandag 1e echo en zeer benieuwd hoe het eruit zal zien. Duimen dus! Zie weinig verhalen van vrouwen die aangeteld zijn na Clomid, hoop zelf eerder aan de beurt te zijn...

23-12-2011 | Vrouw | 27
clomifeen
Wij zijn een jaar bezig geweest met ons 2e kindje nadat ik bij de gyn ben geweest heb ik clomid 50 mg gekregen na 2 maanden was het raak, helaas heb ik de zwangerscap moeten afbreken met 20 weken omdat ons dochtertje anecefalie ( onbreken van schedelkap) had. Nu 3 maanden later ben ik weer begonnen met de clomid. Ik hoop dat het dit keer weer zo snel gaat, en goed natuurli[lees meer...]jk

14-06-2019 | Vrouw | 28
Polycysteus-ovariumsyndroom (PCOS)
Na 2 jaar op de natuurlijke manier zwanger raken zijn we maar hulp gaan zoeken. Ik kreeg de diagnose pcos. Daar schrok ik van want ik heb maandelijks een regelmatige cyclus. Maar dat verklaart wel waarom ik meer haren heb dan de rest van de familie. Na de 2e ronde clomid ben ik zwanger geraakt. Helaas is dit geëindigd in een miskraam en mag ik opnieuw clomid gebruiken. [lees meer...]De clomid is mij goed bevallen. Ik had totaal geen last van bijwerkingen. Het enige wat ik wel had was vruchtbaar slijm voor mijn ei! En dat had ik zonder clomid nog nooit gezien

19-05-2015 | Vrouw | 28
clomifeen (50Mg)
Polycysteus-ovariumsyndroom (PCOS)
Geen eisprong uit mezelf.

31-10-2014 | Vrouw | 28
Endometriose
Ik heb eerste keer genomen. Help goed maar helaas veel bijwerkingen bij mij. Hoofdpijn,buikpijn, stemmingafwisseling, zweten ,opvliegers , hemeurig, snel moe dan gewoonte. Ogen ook pijn

27-01-2013 | Vrouw | 28
Vruchtbaarheid
Clomid 50mg sloeg niet aan. nu 100mg ik ben benieuwd. geen bijwerkingen

28-11-2012 | Vrouw | 28
Zwangerschap
Dit is de 2e keer dat ik clomid gebruik, de vorige keer was in 2010.. Toen was ik meteen de 1e ronde zwanger.. Deze maand weer net goede hoop begonnen.. Veel bijwerkingen net zoals de vorige x en nu een week nadat ik begonnen ben weer erge buikpijn:( maar het is voor het goede doel!!

09-07-2018 | Vrouw | 29
Polycysteus-ovariumsyndroom (PCOS)
Nu tweede ronde clomid. Eerste ronde werkte goed ondanks vele bijwerkingen. Nu tweede ronde al tien dagen last van migraine. Eitjes groeien er wel goed op, maar tot dusver nog geen bevruchting geweest.

26-01-2017 | Vrouw | 29
Polycysteus-ovariumsyndroom (PCOS)
Gestopt met de pil.. Vrij snel ontrekkingsbloeding, maar daarna heel langs niet ongesteld. .. wat blijkt.. oktober erachter gekomen dat ik pcos heb. Nu ben ik aan de duphaston en daarna van cyclus dag 3 t/m7 clomid. Eerst 50 MG. Geen resultaat. Toen 100 MG ook geen resultaat. Deze maand beginnen aan 150 MG. Hopen dat dit wel gaat werken. ----------------------------------[lees meer...]------ Ronde 3 heeft gewerkt ! Dag 12 een ei van 23 mm! Maar helaas al gesprongen vat bleek uit mijn bloeduitslag... maar voor de zekerheid maar wel gemeenschap gehad. Dus nu wachten op mijn ongesteldheid of niet. ..

27-06-2016 | Vrouw | 29
clomifeen (50mg)
2012: na de eerste keer zwanger met gebruik van clomid 2013: na de derde keer zwanger met gebruik van clomid 2016: reeds in de derde ronde met clomid, 5 dagen 3 pilletjes nemen, er is steeds een eitje maar tot nu toe geen bevruchting. Bijwerkingen:enkele dagen heel misselijk, barstende hoofdpijn, overdreven emotioneel, opvliegers, .... Net alsof ik in mijn menopauze zi[lees meer...]t...