Ervaringen met Clomid

clomifeen

Onvruchtbaarheid vrouw (14 meningen)
Vruchtbaarheid (12 meningen)

25-10-2019 | Vrouw | 33
clomifeen (100mg)
Polycysteus-ovariumsyndroom (PCOS)
De pillen doen hun werk goed. Maar hai, wat een uitdaging. Ik slik vanaf de derde menstruatiedag, 5 dagen 100mg Clomid. Veel last van bijwerkingen. Haaruitval, extreme vermoeidheid, opvliegers, zweetaanvallen. Verder vooral ook psychisch. Veel negatieve gedachtes. Ik ben een rasoptimist dus dat negatieve is zo niets voor mij. Daardoor baal ik alleen maar meer en baal ik da[lees meer...]t ik baal. Lekkere negatieve cirkel. Ben ook heel gevoelig voor negativiteit of verdrietig gevoel van een ander. Neem ik zo over. Stemmingswisselingen ook erbij. En ik kom echt kilo’s aan van een hap komkommer. Voelt totaal niet eerlijk. Eet vet gezond en bewust en word maar zwaarder. Al met al een uitdaging. Nog 3 maanden ‘zelf’ proberen en hopelijk komt dit tot een zwangerschap.

20-01-2012 | Vrouw | 33
clomifeen
Ik heb 7 maanden clomid gebruikt en zwanger geworden!!! 10 jaar daarvoor nooit zwanger geweest. Echt super medicijn!!!!!!!!!!!!!

02-08-2012 | Vrouw | 34
Vruchtbaarheid
Ben vandaag begonnen met clomid 2 maal per dag en metfomine 1 per dag na eerste kuur clomid niet gelukt nu afwachten moet terug naar de gynecoloog om te kijken of het eitje goed is en groeit hou jullie allemaal op de hoogte. sucess verder allemaal groetjes uit curacao Hoop dat deze keer wel aanslat.

03-12-2011 | Vrouw | 34
clomifeen
Na een jaar proberen om zwanger te raken zijn wij bij een gyneacoloog geweest. Ik bleek pcos te hebben. Ik ben toen begonnen met clomid. Gelijk de eerste keer (dus 1x 5 dagen slikken) was ik zwanger! Ik heb totaal geen last gehad van bijwerkingen of ongemak.

14-10-2011 | Vrouw | 34
Om zwanger te worden
ik wordt er erg somber van, bijna depressief voel ik me gedurende drie weken.

17-02-2015 | Vrouw | 35
Onvruchtbaarheid vrouw
Ik heb zeer slechte ervaring met clomid . Ik kreeg n opgejaagd gevoel, stress, paniek etc. Daarom heeft de specialist besloten Tamoxifen te gebruiken in plaats van clomid, hetgeen geresulteerd heeft in een uitermate positieve wending van het behandelplan, IUI. Mijn zoontje is inmiddels alweer 9 jaar:)

21-02-2011 | Vrouw | 35
Vruchtbaarheids problemen
Met Clomid was ik 2 dagen onuitstaanbaar voor mijn man en we moesten daar toch wel om lachen, ik werd echt boos om niets. Tijdens de cyclus had ik 5 folikels, maar helaas geen zwangerschap. Wel moet ik nu een maand overslaan omdat er volgens de arts nog een folikel of cyste zit die eerst weg moet zijn. Deze maand dus weer gewoon "natuurlijk" proberen....

21-06-2013 | Vrouw | 36
Vruchtbaarheid
Deze week gestart met een tweede kuur clomid. Vorige keer nam ik clomid en meteen na de eerste kuur zwanger. Jammer genoeg had het kindje zware afwijkingen waardoor we voor een zwangerschapsonderbreking hebben gekozen. Hopelijk gaat het nu wel goed!

10-05-2018 | Vrouw | 37
Onvruchtbaarheid vrouw
Ik ben net gestart met clomid (dag 3 t/m 7, 50 Mg) om mijn cyclus te normaliseren i.v.m. kinderwens (2e kind). Mijn cyclus wisselt namelijk van 5 weken tot soms wel 3 maanden, geen peil op te trekken dus. Bij mijn vorige zwangerschap was kuur 10 succesvol, en eigenlijk op een moment dat de behandelend gynaecoloog op basis van echo & bloedtest anders had ingeschat. Voor mij[lees meer...] helpt clomid om mijn cyclus enigszins voorspelbaarder te maken (zeker in combinatie met temperaturen). Hopelijk slaat het deze keer ook weer aan!

27-11-2017 | Vrouw | 38
Polycysteus-ovariumsyndroom (PCOS)
Ik slik op dag 3 t/m dag 7 clomid 50 Mg. Hierdoor groeien mijn eicellen. De bijwerkingen zijn alleen erg vervelend!

17-02-2015 | Vrouw | 38
Onvruchtbaarheid vrouw
Ik gebruik dit medicijn nu voor de 3e keer, de 3e ronde voor IUI. Geen bijwerkingen tijdens gebruik. Maar na afloop, bij start volgende ronde, steeds een cyste. Dus een paar weken aan de pil, dan is de cyste weer weg. En steeds toch maar één eitje, niet meer dan dat, dus het heeft niet gewerkt en alleen vertraging opgeleverd in het proces. Nu voor ronde 3 gaan we voor 100 [lees meer...]mg Clomid ipv 50 mg.

06-03-2021 | Vrouw | 42