Ervaringen met Diane-35

Bij  HoofdpijnX

05-05-2013 | Vrouw | 16
Hoofdpijn
Tijd aan deze pil gezeten, merkte aan mezelf dat ik depressief werd. Snel huilen, druk maken om niks etc ik dacht dat ik gek werd! Ook nam mijn hoofdpijn toe, last van mijn nek en schouders zo erg dat ik een aantal magnesium pillen op een dag moest slikken om mijn spieren te ontspannen. Ik dacht allemaal dat dit niet aan de pil lag, maar nu ik overgestapt ben naar microgyn[lees meer...] 30 is er een wereld voor me open gegaan! Geen hoofdpijn meer, geen last aan mijn nek of schouders, weer hartstikke vrolijk niet meer snel verdrietig. Wat een opluchting! En de puistjes? Zijn net zo weinig als met de diane 35, dus waarom zou je niet gewoon overstappen op bijvoorbeeld microgyn 30 als deze pil zo negatief in de media word gebracht?

13-03-2013 | Vrouw | 16
Hoofdpijn
Bij mij is de diane 35 best goed bevallen, niet aangekomen. Borsten maar 1 cup maat groter, mooie huid. Alleen door de media aandacht heb ik besloten om over te gaan op een andere pil, dit bezorgt me echter wel zorgen. Welke pil? Zal ik aankomen? Zijn er veel bijwerkingen? Kortom ik word helemaal gek. Ik ben niet bekend met de bijwerkingen van de diane 35, had wel regel[lees meer...]matig hoofdpijn maar dat is door mijn magnesium tabletten bijna over! Het is moeilijk om de schuld te leggen bij de pil. Maar we zullen het zien, als ik een ander ga gebruiken

02-03-2013 | Vrouw | 21
Hoofdpijn
Ik ben vanaf mijn 13e tot mijn 21e aan de Diana geweest, ik had van kinds af aan veel hoofdpijn, dokter zij nog je hebt het druk me school en je hobby, maar in de vakantie kreeg ik het ergste hoofdpijn! Ik moest van. De dokter hoofd pijn boekjes bijhouden, mocht bepaalde dingen niet eten, moest na de fysio, mijn aar is zaar een stuk van af gehaald.. Niks werkte.... Nu ben [lees meer...]ik er zat van en mijn nieuwe huis arts adviseerde eens te stoppen met de Diana! En nu helaas krijg ik weer acne waarvoor ik de Diana had genomen, maar dit is echt helemaal niet erg als ik al die jaar met hoofdpijn terug krijg had ik echt liever wat acne dan die pijn!!

10-04-2012 | Vrouw | 25
Hoofdpijn
Van mijn 15de tot mijn 25ste de diane 35 pil geslikt. Acne was wel een stuk minder geworden (daarvoor had ik ook de Diane) maar nooit echt weg geweest. Nu nadat ik gestopt ben met de pil is mijn acne nog niet erger geworden. Wel heb ik barstende koppijn in de avond sinds 2 weken. Na het stoppen met de pil mijn gewone ongesteldheid weer gehad maar dat was ook gelijk mijn[lees meer...] laatste keer. Mijn lichaam moet na 10 jaar dus wel erg afkicken van de Diane 35. Ben ook eigenlijk nooit door mijn huisarts op de hoogte gesteld over de bijwerkingen na het stoppen met de pil maar alleen over de bijwerkingen van het pilgebruik zelf.

12-10-2012 | Vrouw | 28
Hoofdpijn
Ik slik nooit meer de Diane pil. Ik heb hem vroeger geslikt in mijn pubertijd tegen acne, toen was er niks aan de hand. Ik had geen last van bijwerkingen. Zo'n 15 jaar later (nu dus) ging ik hem weer gebruiken, en ik had alleen maar hoofdpijn, behalve dan in mijn stopweek. Verder had ik geen emoties meer, ik wil nooit meer de Diane pil.

24-04-2013 | Vrouw | 36
Hoofdpijn
Ik heb nooit echt last van bijwerkingen gehad door de DIANE-35, behalve hoofdpijn, gevoelige borsten... Het meest vreselijke wat gebeurd na het stoppen van deze pil is VRESELIJK VEEL HAARUITVAL!!!!! En het stopt niet!!! Jeukende hoofdhuid en bossen haar vliegen van mijn hoofd:-(((((( 100% zeker dat het door het stoppen van deze pil komt, had het vorig jaar namelijk ook [lees meer...]gedaan en toen viel mij dat ook al heel erg op.. Terwijl ik vroeger echt heel erg veel haar had vóór ik met deze vreselijke pil begon. Echt schandalig dat dit product óóit op de markt is gekomen!!!! Haal het alsjeblieft uit de handel!!!!!

02-01-2012 | Vrouw | 37
Hoofdpijn
net met diane 35 gestop,,,is er iemand die weet als deze medicijn verstoort kans baby krijgen.>> ik wou graag gauw zwanger worden.