Synapause E3 ovules/vagin...

estriol vaginaal

Overgang (13 meningen)
Premature menopauze (2 meningen)

15-03-2022 | Vrouw | 72
estriol vaginaal (1mg)
Overgang
In verband met regelmatig terugkerende blaasontsteking en post menopausaal droog vaginaal slijmvlies gebruik ik maar één keer per week een klein beetje synapause vaginaal creme op de rand van de vagina. Dit op advies van de arts. Dit blijkt genoeg voor een optimaal resultaat! Ik begon met twee weken elke dag en daarna dus één keer per week en heb totaal geen last van bijwe[lees meer...]rkingen. Wat ik wel had van de vaginaal tabletten. En geen blaasontsteking meer sindsdien. Daarnaast gebruik ik een vaginaalgel twee keer week: Hyalofemme.

15-02-2022 | Vrouw | 74
estriol vaginaal (0,5mg)
Overgang
Na het vrijen had ik vaak een scheurtje bij de ingang van mijn vagina, of een scheurtje tussen mijn kleine en grote schaamlippen. Ik gebruikte Synapause en zag met een spiegeltje dat mijn vagina er wat meer roze en minder rimpelig uitzag. Soms stop ik een poosje, maar zelfs na een fietstochtje naar de mondhygienist (veel verkeersdrempels!) deed het plassen pijn, auw, wee[lees meer...]r een scheurtje tussen mijn schaamlippen. Dus weer gestart met Synapause en het werkt gewoon. Bijwerkingen? Ja, iets, de dag na het gebruik schrijnt mijn vagina een beetje. Dat is alles. Ik ben zo blij met die Synapause, kan ik tenminste lekker vrijen en lekker fietsen.

19-02-2015 | Vrouw | 76
estriol vaginaal (0,5mg)
Bacteriële vaginose

19-01-2020 | Vrouw | 80
estriol vaginaal (1mg/g)
Blaasontsteking
Namens mijn moeder plaatst ik deze review omdat zij geen internet heeft. Gebruik dit middel aub NIET! Mijn moeder heeft met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid door het gebruik van dit medicijn eierstokkanker gekregen. Agressieve vorm en na ontdekking hiervan reeds stadium IV. Zoek een andere oplossing voor uw klacht(en). Dit medicijn kan het einde van uw leve[lees meer...]n zijn.

08-07-2017 | Vrouw | 83
estriol vaginaal (1mg)
Vaginale schimmelinfectie
Mijn moeder van 83, kreeg in mei Synapauze voorgeschreven om te voorkomen dat ze het vaginale abces niet weer zou krijgen. In eerste instantie leek het wel te helpen maar na een week of twee begon de ellende. Het begon met flauwvallen, totaal onverwacht en een dag later jeukende rode vlekken op de onderbeen en flink gezwollen voeten en enkels. Vanaf die tijd heel veel klac[lees meer...]hten, bloedonderzoek gaf geen duidelijkheid en huisarts wist het niet meer. Totdat ik op internet de bijsluiter las van Synapauze; haar hele klachtenlijst werd beschreven!! De bijsluiter die ze meekreeg van de apotheek leek in niets op de bijsluiter die ik vond op internet. We hopen nu dat het medicijn zo snel mogelijk uit haar bloed verdwijnt, zodat ze haar vitale leven van voor Synapauze weer op ken pakken.

Amoxicilline (551) - Antibiotica - penicillines breedspectrum