Primolut N

norethisteron

09-10-2019

Uitstellen van menstruatie

Ik heb 10 dagen 3x per dag deze pillen geslikt voor mijn menstruatie uit te stellen vanwege vakantie .De 4de dag na het stoppen kwam de menstruatie heel heftig met veel pijn en veel bloedverlies ik kreeg er ook heftige buikpijn bij .Na 1week met veel pijn te hebben gelopen en ook geen eetlust meer te hebben ben ik opgenomen in het ziekenhuis waaruit de scan en echo’s ble[lees meer...]ek dat me poortader naar me lever verstopt zat , en dat ook de aders naar me darmen dicht gingen zitten en af gingen sterven . Al met al 9 dagen in het ziekenhuis gelegen en nu weer thuis met nog steeds en poortader die dicht zit . De artsen zijn nog volop in onderzoek maar gaan er voor 95% vanuit dat dit komt door gebruik van Primolut in combinatie met vliegen. Ik mag dit middel nooit meer gebruiken en hoop dat het allemaal weer goed gaat komen op dit moment zit ik aan de bloedverdunners om alle andere aders open te houden en te hopen dat de stolling in de poortader langzaam verkleint .
15-08-2019

Uitstellen van menstruatie

Ik heb Primolut gebruikt om mijn ongesteldheid uit te stellen, wat perfect heeft gewerkt. Na 3 dagen werd ik ongesteld. Ik heb geen last gehad van vocht vasthouden, hoofdpijn, moeheid en heb ook geen zwaardere mensturatie gehad dan normaal.
14-08-2019

Uitstellen van menstruatie

Primolut gebruikt om menstruatie uit te stellen in de vakantie. Dit heeft prima gewerkt! Na het stoppen werd ik 4 dagen later ongesteld, maar een paar druppels ipv verwachte hevige 'ontrekkingsbloedingen' zoals beschreven en verteld door de huisarts. Ik raad het zeker aan! NB: met gebruik van de pil ook altijd weinig klachten gehad, wellicht reageer ik niet anders op ee[lees meer...]n hormoon waardoor ik nauwelijks klachten heb ervaren. Ik denk dat dit in vergelijking valt.
13-08-2019

Uitstellen van menstruatie

Geen menstruatie op vakantie, geen bijwerkingen ervaren. 3 keer per dag innemen, had mijn wekker op mijn telefoon 3x per dag gezet, na het eten innemen. Afgelopen zondag gestopt (nu is het dinsdag) tot op heden alleen nog wat krampjes, maar nog geen menstruatie. Die zal nog wel komen.
10-08-2019

Uitstellen van menstruatie

Het stelde inderdaad keurig mijn ongesteldheid uit maar na 11 dagen begon ik toch door te breken en nu lig ik krom van de buikkrampen. Ik doe dit nooit meer. Mijn buikkrampen zijn nu veel heftiger dan normaal. Ik word er nu s nachts gewoon wakker van.
04-08-2019

Uitstellen van menstruatie

Vanwege vakantie wilde ik mijn menstruatie uitstellen. Ik was niet aan de pil. Dit was een goede oplossing leek me. 10 dagen 3x per dag een tablet. Tijdens die periode nergens last van gehad. Geen bijwerkingen. Na het stoppen kwam de menstruatie na 2 dagen. Helaas ging dit een dag of 3 met enorm veel menstruatiepijn, buikpijn, rugpijn en veel bloedverlies.
15-03-2019

Uitstellen van menstruatie

Na 6 dagen gestopt. Dan maar toch de menstruatie. Mijn gezicht is glad en niet zo behaard. Ik heb het geweten hoor! Puistjes op mijn voorhoofd en langs mijn mond. Lange haartjes in t gezicht. Nooit meer!
29-07-2018

Uitstellen van menstruatie

Met een regelmatige cyclus 3 dagen voor verwachtte menstruatie begonnen en een kleine week gebruikt. Eerste en tweede dag wat misselijk. 3 dagen na het stoppen ongesteld geworden.
17-07-2018

Uitstellen van menstruatie

Ik was sceptisch en durfde het middel eerst niet te gebruiken vanwege alle slechte ervaringen die ik las op internet. Ik heb 0 bijwerkingen gehad.geen pukkels.mijn huid is van nature slecht maar geen 1 pukkel.geen vocht vast houden.prima stemming.ik was blij dat ik mijn menstruatie op een festival kon uitstellen door primolut
23-06-2018

Uitstellen van menstruatie

Gebruikt voor het uitstellen van mijn menstruatie tijdens de vakantie. Ondanks dat ik erg huiverig was voor de bijwerkingen die ik oa hier had gelezen helemaal nergens last van gehad. Enige nadeel is dat je 3 maal daags 1 tabet in moet nemen dus je moet er wel steeds aan denken dat je hem optijd in neemt.
19-06-2018

Uitstellen van menstruatie

Dit pilletje zorgt nog wel eens voor serieuse problemen. Ik kreeg deze pil door het uitstellen van mijn menstruatie, en het heeft zeker geholpen, daar waren ook geen problemen mee. Tijdens het gebruik voelde ik wel wat krampjes en het gevoel dat het kwam, maar het bleef weg. Na 1/2 dagen gestopt te zijn kwam mijn menstruatie gelijk. Maar toen kwam het, ik kreeg haaruitval![lees meer...] En ik heb van mezelf gelukkig dik haar en ik voel dat ze nu dunner zijn dan normaal. Na een paar dagen gebruik kreeg ik deze nare bijwerkingen, maar hadt in eerste instantie niet door dat het misschien van deze pil kon komen, omdat ik op vakantie was. Na de 1ste menstruatie kwam de 2de menstruatie en dat is nu en hij blijft weg, eerst een heel klein beetje bloed maar dat was maar een heeel klein beetje. Ik ga het nooit meer gebruiken en raad het zeker af!
11-05-2018

Uitstellen van menstruatie

Ik begon met slikken een aantal dagen voor de verwachte menstruatie omdat ik die wilde uitstellen ivm vakantie. Ik nam een half pilletje in de ochtend en een halve ‘s avonds, dat is de helft van de voorgeschreven dosis omdat ik weet dat ik gevoelig ben voor hormonen. Ik werd direct opgejaagd, ongeduldig en humeurig. De overige bijwerkingen kwamen later pas. Ik heb 2 dagen [lees meer...]de ergste hoodfpijn gehad ooit, niks hielp. Netelroos op been. Depressieve gevoelens en doodmoe. Borstklieren bultig en pijnlijk. Wat een naar medicijn dit. Nooit meer.
05-11-2017

Uitstellen van menstruatie

Gebruikt tijdens vakantie na stoppen met de pil. 3x per dag gedurende 10 dagen. Al snel een opgezwollen buik en andere bijwerkingen. Vocht vasthouden werd zichtbaar bij de enkels. Zeer pijnlijke menstruatiekrampen, nog nooit eerder zo ervaren. Emotionele buien en paniekklachten tijdens gebruik. Volgende keer gebruik ik geen primolut meer, dan liever menstruatie op vakantie[lees meer...] en mezelf voelen zonder bijwerkingen. Effectiviteit niks op aan te merken, het deed zijn werk.
24-09-2017

Uitstellen van menstruatie

Ik heb 10 dagen lang Primolut N geslikt om mijn menstruatie uit te stellen voor een vakantie. Ik heb mijn menstruatie een maand voor de vakantie uitgesteld, zodat de volgende menstruatie automatisch later zou zijn en pas na mijn vakantie zou plaatsvinden. Los van wat gewichtstoename/vocht vasthouden, heb ik geen enkele bijwerkingen gehad. Erg tevreden over dit medicijn en [lees meer...]zou het een volgende keer weer gebruiken.
04-09-2017

Uitstellen van menstruatie

Medicijn werkt goed om je menstruatie uit te stellen. Je cyclus raakt wel wat ontregeld. Het heeft tijd nodig om weer in het goede ritme te komen.
20-08-2017

Uitstellen van menstruatie

Primolut gekregen via de huisarts om mijn menstruatie uit te stellen. Zondagavond begonnen, wel wat lichte last van bijwerking, mijn lichaam gaf me het gevoel menstruatie te krijgen, beetje zeurende krampjes. Maar gelukkig niet ongesteld geworden op donderdagavond laatste pil genomen en zaterdagochtend ongesteld geworden met minder klachten als voorheen. Zeer zeker voor he[lees meer...]rhaling vatbaar!!!

Amoxicilline (484) - Antibiotica - penicillines breedspectrum