norethisteron

15-08-2019 | Vrouw | 33
Uitstellen van menstruatie
Ik heb Primolut gebruikt om mijn ongesteldheid uit te stellen, wat perfect heeft gewerkt. Na 3 dagen werd ik ongesteld. Ik heb geen last gehad van vocht vasthouden, hoofdpijn, moeheid en heb ook geen zwaardere mensturatie gehad dan normaal.

14-08-2019 | Vrouw | 32
Uitstellen van menstruatie
Primolut gebruikt om menstruatie uit te stellen in de vakantie. Dit heeft prima gewerkt! Na het stoppen werd ik 4 dagen later ongesteld, maar een paar druppels ipv verwachte hevige 'ontrekkingsbloedingen' zoals beschreven en verteld door de huisarts. Ik raad het zeker aan! NB: met gebruik van de pil ook altijd weinig klachten gehad, wellicht reageer ik niet anders op ee[lees meer...]n hormoon waardoor ik nauwelijks klachten heb ervaren. Ik denk dat dit in vergelijking valt.

13-08-2019 | Vrouw | 46
Uitstellen van menstruatie
Geen menstruatie op vakantie, geen bijwerkingen ervaren. 3 keer per dag innemen, had mijn wekker op mijn telefoon 3x per dag gezet, na het eten innemen. Afgelopen zondag gestopt (nu is het dinsdag) tot op heden alleen nog wat krampjes, maar nog geen menstruatie. Die zal nog wel komen.

10-08-2019 | Vrouw | 37
Uitstellen van menstruatie
Het stelde inderdaad keurig mijn ongesteldheid uit maar na 11 dagen begon ik toch door te breken en nu lig ik krom van de buikkrampen. Ik doe dit nooit meer. Mijn buikkrampen zijn nu veel heftiger dan normaal. Ik word er nu s nachts gewoon wakker van.

04-08-2019 | Vrouw | 40
Uitstellen van menstruatie
Vanwege vakantie wilde ik mijn menstruatie uitstellen. Ik was niet aan de pil. Dit was een goede oplossing leek me. 10 dagen 3x per dag een tablet. Tijdens die periode nergens last van gehad. Geen bijwerkingen. Na het stoppen kwam de menstruatie na 2 dagen. Helaas ging dit een dag of 3 met enorm veel menstruatiepijn, buikpijn, rugpijn en veel bloedverlies.

15-03-2019 | Vrouw | 34
Uitstellen van menstruatie
Na 6 dagen gestopt. Dan maar toch de menstruatie. Mijn gezicht is glad en niet zo behaard. Ik heb het geweten hoor! Puistjes op mijn voorhoofd en langs mijn mond. Lange haartjes in t gezicht. Nooit meer!

29-07-2018 | Vrouw | 37
Uitstellen van menstruatie
Met een regelmatige cyclus 3 dagen voor verwachtte menstruatie begonnen en een kleine week gebruikt. Eerste en tweede dag wat misselijk. 3 dagen na het stoppen ongesteld geworden.

17-07-2018 | Vrouw | 44
Uitstellen van menstruatie
Ik was sceptisch en durfde het middel eerst niet te gebruiken vanwege alle slechte ervaringen die ik las op internet. Ik heb 0 bijwerkingen gehad.geen pukkels.mijn huid is van nature slecht maar geen 1 pukkel.geen vocht vast houden.prima stemming.ik was blij dat ik mijn menstruatie op een festival kon uitstellen door primolut