Ervaringen met Cutivate

Acne/puistjes (1 mening)

20-09-2015 | Vrouw | 35
fluticason (0,05mg/g)
Eczeem
ik heb de creme gebruikt tegen mijn eczeem. helaas na een paar dagen gestopt omdat ik bijwerkingen kreeg. veel uitslag voor op mijn gezicht en helaas is mijn eczeem ook erger geworden.

05-02-2012 | Vrouw | 41
Acne/puistjes
cutivate creme na 2 dagen direct resultaat. Ik heb dit soort huiduitslag nog nooit gehad. (leef gezond, slik geen medicijnen, zelden ziek.) Ik had het in eerste instantie meerdedeels op mijn armen en boven lichaam.(voor/zijkant) NIET MIJN RUG. Het was wel moeilijk om het op de plaatsen dun in te moeten smeren onder je kledingstuk. Ik had dan het idee dat het niet in je h[lees meer...]uid kan trekken. Bijv. aan de binnenkant van mijn rechterpols was een grote plek ( zo groot als een duimafdruk). Het ziet er eng uit de mensen om je heen,want die vragen constant ernaar! Ik voel me ook niet op mijn gemak en zeker in het geval dat ik regelmatig met mijn zoontje samen ging douchen. Dat doe ik nu even niet meer. Want nu heb ik het weer terug op andere plekken bijv. Benen, knieholten, schouder, kin, heupen,liezen. Nu heb ik een herhalingsrecept aangevraagd via de huisarts maar nu krijg ik ineens die franse versie FLIXOVATE ik moet je eerlijk zeggen deze creme werkt lang niet zo goed als cutivate. Ik ga morgen een verwijsbrief vragen bij de huisarts voor bij een dermatoloog het te laten na kijken.

13-12-2011 | Vrouw | 29
fluticason
dit medicijn scheurde mijn vingers zowat open. Toen mijn tweede dermatoloog dit wederom voorschreef wees ik dit af, maar deze scheen het beter te weten, want zij was een dermatloog. Jammer het heeft niets geholpen en alleen verergerd.

12-10-2010 | Vrouw
Eczeem
werkt prima, maar krijg er dunnere huid van en striae.

16-11-2009 | Vrouw
Eczeem op been
Dochtertje van 2 had over 1 been eczeem van onder tot boven en in de knieholte het ergst. Ze had er niet heel erg last van leek maar omdat het steeds maar uitbreidde zijn we toch naar huisarts gegaan. Ze kreeg Flixovate de Franse versie van cutivate schijnt. Geen idee waarom franse creme kreeg maargoed. We moesten het een week smeren en het ging wel langzaam beter maar ni[lees meer...]et over. Het is nu niet meer heel rood droog en schilferig en ze lijkt er nu totaal geen last van te hebben. We onderhouden het nu gewoon met bepanthen. Hopelijk wordt het straks niet weer erger.

01-10-2016 | Man | 69
fluticason (0,5mg/g)
Eczeem
Gebruik het sinds 4 dgn, het resultaat is erg goed, vlekken worden lichter van kleur, en zijn de vlekjes te klein om het aan te brengen, dan kan het met een wattenstaafje gebeuren.

03-03-2015 | Man | 18
fluticason (0,05mg/g)
Eczeem
Ik heb eczeem in mijn gezicht en me huid schilferde super veel en was harstikke rood. Ik was altijd bang om harmoonzalf te gebruiken omdat ik altijd de verhalen hoorde over huidverdunning! Nu ben ik erachter gekomen dat dat bij cutivate zalf harstikke meevalt! Deze zalf maakt het zoveel beter ik raad iedereen het aan om het tijdelijk even een tijdje te gebruiken en is he[lees meer...]t weg stop ermee en zodra het een beetje terugkomt direct weer mee smeren zo houd je de eczeem in je gezicht onder controle zonder bijwerkingen!