Ervaringen met Dupixent

Denorex RX (28 meningen)

13-07-2023 | Man | 62
dupilumab (300mg)
Bijholteontsteking
Na jarenlang last te hebben gehad van poliepen, drie keer geopereerd en 2 jaar mijn reukvermogen kwijt te zijn geweest kon ik mee doen met het onderzoek voor dit medicijnen tegen poliepen . Eerst elke 2 weken een injectie en later elke 3 weken en nu net begonnen om de 6 weken. De poliepen zijn helemaal verdwenen,kan weer normaal door de neus ademen en kan alles weer rui[lees meer...]ken. Bijwerkingen heb ik niet gehad, misschien een keer prikkende ogen , maar dat kon ook een andere oorzaak hebben gehad .

28-02-2023 | Vrouw | 52
dupilumab
Sinusitis
Ik ben in 23 jaar 7keer geopereerd aan chronische bijholteonsteking poliepen en steeds komen ze terug na jaren prednison en antibiotica stoot kuren helpen de laaste jaren wat minder na dat ik corona heb gehad ik ben nu ook imuum voor 4soorten antibiotica's ,en na veel pieken en ook dat ik ernstige astmatische patiënt ben heeft de longarts en kno arts dupixent injecties vo[lees meer...]or geschreven ik heb de eerste gehad en moest stoppen om dat ik oogontsteking kreeg en naar de oogarts door verwezen en nu weer groen licht gekregen door te gaan heb gisteren de 2injectie gekregen in het ziekenhuis op de dag opname en weer opfamling van prikkende ogen in de avond opgezwollen rode wangen weer alleen dit keer lichte hoofdpijn minder als bij de eerste keer en de plek in mijn dijbeen heb dit keer geen last gehad in vergelijking met eerste keer ,ik wil dit met jullie delen die ook deze middel krijgen met druppels van oogarts is het te verhelpen ondanks de hevige bijwerkingen we moeten even door bijten kijken of dit medicijn zijn werk goed zal doen wie weet wens ieder van jullie heel veel beterschap en succes ×××

08-10-2020 | Man | 58
dupilumab (300mg)
Sinusitis
Heb al 8 jaar last van chronische sinusitis 3 maal geopereerd geen resultaat. Klachten waren geen reuk kortademig en poliepen en veel slijm uit de neus buizen van Eustachius dicht dus slecht horen en 2 maal per jaar oorontsteking. Dus in de ochtend en avond spoelen met zoutoplossing pufjes en Flixonase maar het bleef aanmodderen . Nu Sinds 2 maanden een p[lees meer...]roef met Dupixent medicijn en de resultaten mogen er zijn. Geen poliepen minder slijm reuk weer terug oren weer open dus erg blij.