Sorion crème

14-01-2020

Sorion crème (Azadirachta/Curcuma Longa/Rubia Cardifolia/Wrightia Tinctoria extract/Cocos Nucifera)
Eczeem

om mee te beginnen werkt voor mij geen meter gezond leven dat ben ik wel ben een danser en trainster beetje onzin over gezond leven stijl ieder lichaam is anders kan mij niet voor stellen dat het voor alle mensen helpt ook daarbij vindt de prijs aan de dure kant
21-12-2019

Psoriasis

Hoi ik sinds pas psoriasis en ben 49 jaar ik ga nog wel voor een second opinio maar voor nu is dit de diagnose , ik heb t op me voeten allemaal bultjes en vuurrood het eelt onder me voet is dik geworden maar brokkelt af aan de zijkanten. Ik ben nu 2 weken verder en kan geen schoenen meer aan echt vreselijk. Ik voel me ook heel neerslachtig en aan de andere kant denk kom o[lees meer...]p je gaat niet dood. Maar op je voeten moet je lopen zo een lastige plek, ik heb sorion zalf nu binnen en ben er net 2 dagen mee bezig want de hormoonzalf hielp niet. Dus even afwachten wat t gaat doen, sijn er meer mensen die het op hun voeten hebben en wat zijn jullie positieve ervaringen graag!!
30-10-2019

Na 3 dagen gebruik huid volkomen hersteld
23-05-2019

Psoriasis

Ben nu 2 weken met de crème bezig en het resultaat mag er wezen het gaat met sprongen vooruit😁. Heb mijn levenstijl wel aangepast met gezondere voeding dat houd in veel water drinken, groenten, fruit en veel bewegen. Vermijd suikers, drank, frituur etc. Ter ondersteuning gebruik ik om in te nemen kurkuma, visolie tabletten en vitamine D.
20-02-2019

Psoriasis

Van alles geprobeerd via dermatoloog: cremes en lotions en lichttherapie. Lichttherapie hielp wel, maar erg intensief en je kans op huidkanker neemt toe. Deze simpele kruidencreme werkt geweldig. In vier weken is mijn huid volledig hersteld (na 30 jaar tobben!!!).

Thyrax Duotab (845) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (523) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (489) - Antibiotica - penicillines breedspectrum