Ervaringen met Condyline

Bij  WrattenX

branderig gevoel gebied van rode huid

Condyloma (51 meningen)
SOA (seksueel overdraagbare aandoening) (12 meningen)
Huiduitslag (0 meningen)

Aldara (71 meningen)
Formule W Wratten (31 meningen)
Prevner (11 meningen)
Aciclovir crème (10 meningen)
Zovirax (10 meningen)

25-08-2015 | Man | 30
podofyllotoxine (5mg/ml)
Wratten
Dan deel ik mijn verhaal ook maar aan mijn lotgenoten... Dik een jaar geleden kreeg ik ineens een paar vlekjes op mijn piemel.. Wel gewoon puur op de huid waar de condoom eindigt ( die ik dus niet gebruikt heb toen :(. Half jaartje na die seks met haar kwam ik erachter dat ik kleine vlekjes kreeg, terwijl ik toen ook alweer een nieuwe vriendin had waar ik al seks mee had. [lees meer...]Op dat moment drong het niet echt tot me door dat het iets ergs zou zijn, dacht dat het door het scheren of iets kwam.. Half jaar verder leken die vlekken toch groter te worden. Nog enkele maandjes gewacht en al mijn moed bij elkaar geraapt om naar de (vrouwelijke) huisarts te gaan, waar ik toch al geen hoge pet van op had. Die verblijde me met het nieuws dat het slechts pigmentvlekken waren, wat ik zelf amper kon geloven na een avondje google. Maargoed, het toch maar laten lopen dat het pigmentvlekjes waren, ondanks dat het me toch dwars bleef zitten. Na zo'n ongeloofwaardig antwoord van mijn huisarts heb ik een andere huisarts gezocht, waar ik meteen bij mn 1e afspraak mn broekje naar beneden kon doen, en die vertelde me binnen een minuut dat het dus wel wratjes waren. (Het liefst klaag ik mijn vorige huisarts aan, in Amerika was ik nu miljonair.) Uiteindelijk was het toch een opluchting voor me en hij schreef me meteen Condyline voor die ik afgelopen weekend van vrijdag tot en met zondag gebruikt heb. Het is ff branderig in het begin maar daarna viel het enigszins mee. Leuk en aardig allemaal, maar afgelopen maandag, de 1e rustdag, moest deze jongen wel gewoon om 6 uur aan het werk. Toen ik opstond was het 1 groot drama, het was superrood, erg geirriteerd, witte aanslag en het werd een open wond, zodra je gaat douchen valt het er gewoon vanaf waardoor de wond groter word. Blijkbaar niet goed genoeg aangestipt of de omringende huid niet goed ingesmeerd. Het is vandaag (dinsdag) erger geworden en het is geen gezicht. Kan wel door de grond zakken hoe het er nu uitziet. En dan moet je ook gewoon werken waar ik veel moet bewegen, staan, zitten, bukken... Echt een drama! Maargoed, moet ik nu de huid laten herstellen of gewoon verder gaan met aanstippen komend weekend? Ik mag toch hopen dat de condyline uiteindelijk zijn werk doet en de wratten verdwijnen, zodat ik deze ellende dan nog enigszins voor lief neem. Ik moet alleen de overdrager niet tegenkomen.. Groetjes

28-10-2014 | Vrouw | 19
Wratten
Ik ben voor het eerst begonnen met het aanstippen van condyline, het is nu mijn 1e rust dag Maar het brandt verschrikkelijk, ook als ik het aanraakt doet het pijn Zitten en lopen dat doet zeer Dat het brandt en wit wordt betekent het dat het werkt? 1 genitale wrat is wel weg en nu nog hopen dat de andere zachtjes verdwijnen Heb hier geen ervaring mee. Voor het ee[lees meer...]rst maak ik dit mee Groetjes

11-05-2014 | Vrouw | 20
Wratten
Al een tijd last gehad van vervelende bultjes op mijn vagina, dacht dat het littekenweefsel was van een eerdere behandeling. Op naar de huisarts, bleken het wratjes te zijn. Schaam,schaam,schaam. Heb 3 dagen Condyline gebruikt en heb nu de tweede rust dag. Plassen en zitten doet zeer. Het bloed, en er zitten een soort zweertjes, erg vervelend. Nu maar hopen dat het snel o[lees meer...]ver gaat. Anders maar weer met de "billen bloot". Wel veel informatie kunnen vinden, dank hiervoor. Dit bespreek je niet zo met alle vriendinnen...

Amoxicilline (600) - Antibiotica - penicillines breedspectrum