Ervaringen met CellCept

07-11-2010 | Man
Transplantatie
gebruik dit medicijn samen met neoral,enz. Geen bijwerking, voel me 100% en kan alles zo'n beetje weer. Alleen op tijd gebruiken is zeer belangrijk.

25-06-2010 | Vrouw
Sle

23-04-2010 | Vrouw

24-03-2010 | Vrouw
Immuunsisteem

28-01-2010 | Man
Afstoting
Blauwe plekken,veel ontstekingen plassen alleen s,nachts

23-04-2009 | Vrouw
SLE
Ik heb een aantal jaren CellCept geslikt omdat ik te weinig bloedplaatjes had. In de beginfase werd dit middel nog experimenteel gebruikt bij SLE, nu wordt het vaker voorgeschreven. En daar ben ik blij om, want vanaf ik dit middel kreeg gingen mijn bloedplaatjes weer naar normale waarden en voelde ik me beter dan ik me in jaren had gevoeld! Voor mij een wondermiddel. Nu be[lees meer...]n ik er alweer bijna 2 jaar vanaf en nog steeds gaat het goed, maar mocht het weer misgaan (SLE) dan weet ik welk middel ik moet nemen!

23-07-2023 | Man | 17
mycofenolaatmofetil (250mg)
Tekort aan bloedplaatjes
Wie heeft ervaring met cellcept bij itp? Hoe snel merk je verbetering in bliedwaardes.

02-12-2019 | Vrouw | 21
Gewn effect slikte 2x daags 500 mg

23-03-2018 | Vrouw | 24
Sarcoïdose
Mijn ziekte sarcoïdose samen met diabetes type 1 en een schildklieraandoening, wordt met de cellcept heel erg mooi en fijn onderdrukt. Ik heb nergens last van op lichamelijk gebied, behalve af en toe pijn aan mijn botten en gewrichten, terwijl ik 66kg ben. Het probleem bij mij is meer mentaal. Ik krijg paniekaanvallen uit het niets, angst, depressie, niet meer willen le[lees meer...]ven, aan zelfdoding denken, nergens meer het positieve van inzien, niks meer durven, mijn leven voorbij zien flitsen... en dit bijna iedere dag. Dit is niet vol te houden zo, en ik ga vragen om een ander middel.

17-06-2020 | Vrouw | 26
Sarcoïdose
Ik slik nu bijna 3,5jaar cellcept. 2x daags 1000mg. Ik begin erg vermoeid te raken. Mijn ziekte wordt wel mooi onderdrukt. Ik heb het idee dat ik fysiek veel minder aankan doordat ik heel erg snel vermoeid raak. Ik voel me oud worden, terwijl ik dat niet ben, en erg sportief ben van mezelf. Heeft iemand hier ook ervaring mee ? Zou iemand erop willen reagere[lees meer...]n ? Graag. Groetjes

21-01-2019 | Vrouw | 33
Vasculitis
Ik ben in oktober 2017 begonnen met dit medicijn en dit sloeg goed aan. Echter in september 2018 besloot de arts de dosis te verlagen waardoor ik een opvlamming van mijn ziekte kreeg. Hierna is de dosis tot de maximale dosis verhoogd met prednison echter reageerde mijn lichaam niet meer op de medicatie. De enige bijwerkingen welke ik had van de cellcept was het moeil[lees meer...]ijk in slaap kunnen komen.

28-06-2020 | Vrouw | 38
mycofenolaatmofetil (500mg)
Systemische Lupus Erythematodes (SLE)
Ik gebruik de medicatie sinds 2018 omdat ik SLE nefretis heb. Ik gebruik in totaal 2000 mg per dag. İk heb alleen last van moeheid, depressieve gevoelens, huilbuien en erg emotioneel zijn tijdens mijn menstruatieperiode . Voor het gebruik van deze medicatie had ik dit niet. Als mijn periode voorbij is zijn mijn klachten ook aanzienlijk verminderd. Ik kan nog steeds a[lees meer...]ctief sporten en mijn moeheid is alleen erg heftig tijdens mijn periode. Heeft iemand anders ook ervaringen hiermee?

14-05-2016 | Vrouw | 51
Orgaantransplantatie
Cellcept in de vorm van Mycofenolaat. Depressie, angst en verwardheid worden genoemd als bijwerking, maar ik werd bijna psychotisch van dit medicijn, helemaal de weg kwijt, moest gelijk stoppen. Nu aan de Myfortic een andere naam voor Cellcept met iets andere bestandsdelen.

13-04-2023 | Vrouw | 52
mycofenolaatmofetil (500mg)
Ik slik CellCept sinds augustus 2022. Mijn eetlust is -ik denk hierdoor- verminderd, maar het houdt de bloedwaarden wel op peil. Zou graag in contact willen komen met iemand die hetzelfde heeft..

13-02-2023 | Vrouw | 53
Orgaantransplantatie
Twee maal een dubbele longtransplantatie gehad. Wel moeilijk om een goede dosis te vinden.verder kan ik alles doen. Mijn tweede transplantatie vond plaats in 2010

01-09-2022 | Vrouw | 55
mycofenolaatmofetil (250mg)