categorie

Vergelijk de ervaringen met medicijnen in de categorie

De laatste ervaringen in de categorie: Migraine

14-09-2019

Imigran (sumatriptan)

Topmiddel dat snel en effectief werkt. Op momenten dat een pil niet in te nemen is door misselijkheid en ik snel van de migraine af wil zijn is dit middel een uitkomst. Mede door dit middel kan ik gewoon meedraaien in de maatschappij.
01-09-2019

Sandomigran (pizotifeen)

Ik gebruik sandomigran sind ik begin 20 was wegens menstruele migraine. Eerst elke dag. En kreeg eetlust en kwam aan. De 1mg pilletjes worden niet meer gemaakt maar wel nog de kleinere variantvan0. 5mg.ik neem t niet dagelijks ik neem 3 kleine pilletjes totaal 3x0.5mg als de aura's beginnen. En binnen 20minuten stoppen de aura's. En er komt geen hoofdpijn. Het medicijn [lees meer...]wordt nog steeds gemaakt 3strips in 1 doosje en kost 52euro voor 3maanden..de apotheek moet het wel altijd bestellen. Ik ben nu 54jaar en de menopauze heeft de migraine doen toenemen. Terwijl het tijdens de overgang soms wel 6maanden uitbleef. Als de verzekeraars het niet vergoeden maakt niks uit het kost toch altijd eigen risico. Dus ik betaal het in feite toch zelf. Gewoon eisen dat u t nodig hebt. Het werkt erg goed. Super medicijn!!!!
23-08-2019

Sumatriptan (sumatriptan)

Migraineaanval met tussen perioden van 1 tot 2 maanden, gedurende 2 tot 3 dagen. Sumatriptan 100 Mg 3xdaags helpt maar heb dan last bij het drinken van warme dranken, aanraking met lauw water, geven gevoel van verbranden. Heb ook de ziekte van tietze , deze wordt aangewakkerd bij inname medicatie. Reden onbekend
12-08-2019

Sumatriptan (sumatriptan)

In 1997 heb ik een lichte tia gehad en daarna werd de migraine erger. Daarvoor had ik het als ik ongesteld moest worden en als ik in zwembaden had gezwommen,door de chloor waarschijlijk. Sinds 2002 slik ik sumatriptan van 50mg. Ik ga niet de deur uit zonder me pilletjes mee tenemen, ik ga ervoor terug, al ben ik een uur van huis of even na de supermarkt, ik moet ze bij me[lees meer...] hebben, ik raak nog net niet in paniek zeg maar. Wel moet ik om de 3mnd bloeddruk meten,voor te hoge of lage bloeddruk(weet niet welke) . Een jaar geleden moest ik stoppen met de sumatriptan omdat me bloeddruk,euh denk te hoog was.ik kreeg daar pillen voor,die ik na een week gestopt ben,elke dag migraine en het knalkende koppijn en geen licht en kotsen,dikke vochthanden van de bloeddruk pillen,na week nam ik me migrainepil weer en die andere niet meer,dus geen vochthanden meer en niet meer kotsen,koppijn,het licht. Als ik achter me oog harde steken krijg of ik ga lijkwit worden enraar uit me ogen ga kijken,dan neem ik me pilletje,en dat rare kijken(aura)komt wel,dat duurt 20/30min,maar daar blijft het bij,geen barstende koppijn,geen probleem met licht,geen gekots,soms blijft het wazige gevoel in me hoofd nog uurtje,maar daarna heb ik nergens geen last van. Al gebruik ik ze zolang,het werkt bij mij nog steeds als het allereerste pilletje,en ik laat me pilletje me niet weer afnemen,iedereen die me kent,kent mijn kleine doosje met me naam erop en 6pilletjes erin en ze weten allemaal,dat ik ervoor terugga as ik ze niet bij me heb. De migraine komt bij stress en als ik ongestekd moet worden en op het momet dat ik me ontspannen voel na stressmoment of as ik rust heb.
29-06-2019

Sumatriptan (sumatriptan)

Ik heb al sinds mijn 4j ernstige migraine weinig helpt wanneer ik een erge aanval heb. Dit helpt wel al probeer ik het toch zo lang mogelijk uit te stellen om dit pilletje te nemen. De smaak is ook echt verschrikkelijk! Verder zijn er echt wel wat bijwerkingen mogelijk dus liever niet...
22-06-2019

Imitrex (sumatriptan)
Clusterhoofdpijn

Ikzelf ben sinds 23/08/18 zware cluster patiënt. Heb altijd al wel zeer zware migraine gehad, aangezichts migraine, aura migraine, spannings migraine. Maar die dag veranderde mijn leven. Heb in mijn leven al veel pijn gekend. Maar dit. Het is een jaar van opnames geweest in het ziekenhuis, testen medicijnen, scans nemen. En testen en injecties in nek op meerdere p[lees meer...]laatsen Nu al van september in behandeling in Sint Niklaas. Daar al meerdere ingrepen gehad en. 2 x wegbranden pijnreseptoren rechts hoofd. 2 x wegbranden pijnreseptoren links hoofd. 2 x wegbranden pijnreseptoren rechts en links nek. En zware medicijnen. 2 x prothiaden per dag 2 x lodixal per dag 2 x depakine per dag Bijna 5 x zolmitripitan En gemiddeld vijf keer per dag aan de zuurstof Imitrex helpt ja, Maar ben er bang van. Drie maanden geleden met de ambulancedienst meegenomen na inspuiten imitrex. Was een reactie, moest niet bang zijn en gewoon verder gebruiken. Doe ik dus alleen maar als zolmitripitan en zuurstof niet meer helpen. En inderdaad ja de pijn gaat weg. Gisteren avond weer zware aanval gehad, ik heb cluster aan beide kanten hoofd. Nu ga ik nog naar een andere neuroloog en dan 4 Juli naar Gent. Want ik Sint Niklaas raden ze me een neurostimulator aan. Maar de ziekenzorg komt er niet in tussen. Heb ook mail gestuurd naar ministerie. Antwoord teruggekregen. Doeltreffend niet bewezen. Dus nu invalide verklaard. Ah. Kon de farmaceutische industrie maar eens voelen wat wij voelen. Dan zouden ze het wel betaalbaar maken. Nu kostprijs na eerst externe neurostimulator 30.000 euro. Uit eigen zak.
05-06-2019

Imigran (sumatriptan)

Hartinfarct van imigran: Al jaren had ik migraine, van een jaar of 23 af, het is erfelijk, mijn moeder en oma hadden het ook. Na 24 jaren geëxperimenteerd met allerlei voedsel achterwege laten, en een hoofdpijn dagboek bij gehouden te hebben, ben ik in 2006 naar de huisarts gegaan, en die concludeerde ook met zekerheid migraine, dus kreeg ik imigran 100mg voorgeschreven[lees meer...]. Ik knipte de imigran tablet vaak in 2 stukken omdat soms ook een halve tablet net voldoende was. Het was een ware verbetering deze imigran, de pijn werd goed bestreden en ik kon dan eindelijk slapen, wel merkte ik als ik normaal piano speelde ik 5 fouten in een muziek stuk maakte, maar met imigran ingenomen waren de fouten ongeveer 40 maal erger! Jaren lang deze imigran gebruikt, de frequentie van de migraine werd in de loop der jaren heftiger en was helaas genoodzaakt om meer imigran in te nemen. Dit tot 4 December 2017 toen ik 10 dagen op IC cardiologie heb gelegen, ik had een hartinfarct gehad, en eerste wat de cardioloog afpakte was de imigran, want die veroorzaakte waarschijnlijk deze hartinfarcten omdat imigran de bloedvaten vernauwen, en inderdaad, als je wereldwijd in het engels gaat zoeken, kom je inderdaad waarschuwingen tegen van hartinfarcten veroorzaakt door imigran. Afgelopen hart- controle in mei 2019 heb ik dit nog eens gevraagd aan de cardioloog en die bevestigde dat het heel goed mogelijk was dat de hart infarct veroorzaakt is door de imigran. Na ontslag kreeg ik geen imigran meer mee maar Tramadol, nu daar hoor ik zulke horror stories over dat ik verder ben gegaan met onderzoek naar alternatief en ik kwam bij CBD+ 5% uit en dat neem ik preventief iedere dag 2 x 5 druppels om 10:00 en om 16:00 uur en mijn migraine aanvallen zijn met 75% gereduceerd zo ook de ernst van de aanvallen die zijn met 80% gereduceerd, soms neem ik er wat Paracetamol 1000mg bij in en dat werkt super goed voor mij! Ik was op dit CBD+ idee gekomen om dat ik half jaren ’80 ook al eens een migraine aanval had van graad 8 en ik van de buurjongen een joint kreeg, tot mijn verbazing, na een paar trekjes was binnen 10minuten de migraine als sneeuw voor de zon verdwenen!
27-05-2019

Migrafin (acetylsalicylzuur / metoclopramide)

het helpt door in slaap te vallen...
26-05-2019

Clusterhoofdpijn

Ik probeer deze medicatie ten zeerste te vermijden, maar soms kan het niet anders. De bijwerkingen zijn kort, maar extreem heftig voor mij. Een minuut na de injectie ga ik vaak hyperventileren, ik heb een tekort aan zuurstof en het voelt alsof ik stik. Het doet tevens pijn aan mijn hart en een drukkend gevoel op mijn borst. Vervolgens voel je een soort hitte door je aderen[lees meer...] gaan, heel vreemd. Mijn hoofd wordt even heel erg warm en je voelt het medicijn letterlijk door je bloed gaan. Verder voelt het alsof ik aan stevige harddrugs zit: ik ben duizelig, ik kan niet lopen, het lijkt alsof ik eventjes niet meer aanwezig ben... Maar toch is het het altijd waard, ook de slaperigheid en versuftheid die soms volgt, want tussen 30sec en 10min na de injectie is de clusterhoofdpijn compleet verdwenen. Dat warme gevoel dat door je heen trekt, zodra dat bij je hoofd aankomt is het gelijk een verlichting. Een kleine 20 minuten later kan ik weer normaal praten, denken, lopen en ademen. Daarna voel ik me meestal alweer normaal. Ik probeer autorijden te vermijden maar het kan niet veel later ook weer. Soms ben ik echter wel versuft na het medicijn en val ik gelijk in slaap. Ik word dan wakker alsof er nooit iets gebeurd is.
02-05-2019

Frovatriptan (frovatriptan)

Gedurende een aantal jaren geslikt voor migraine. Lange tijd wel baat bij gehad. Echter, uiteindelijk moest ik het zoveel slikken per maand, dat ik als bijwerking weer forse hoofdpijnen kreeg, met als ultieme bijwerking oogmigraine en een week hoofdpijn. Toen overgestapt naar metoprolol, dat vooralsnog voor hoofdpijn beter werkt, maar weer andere bijwerkingen kent (duizeli[lees meer...]g, moe, koud)
22-04-2019

Sumatriptan (sumatriptan)

Ik neem een pil bij het opkomen van de aura's. Dan weet ik dat het een heftige aanval zal zijn. Na de inname verdwijnen de aura's en hoofdpijn heel snel. Alleen na een kwartier tot 20 minuten valt een steen op mijn maag. Ik word heel misselijk en draaiierig, ik ben zelfs al eens flauwgevallen. Dan mag ik een dikke 2 uur met een emmer in mijn bed kruipen. Heel effectief maa[lees meer...]r de bijwerkingen zijn echt niet normaal
19-04-2019

Almogran (almotriptan)

Gebruik deze ook al 8 jaren. Bij mij is het vooral een hormonaal probleem waardoor ik maandelijks migraine aanvallen krijgt, almotriptan helpt meestal wel en na 8 jaar nog steeds even goed.!
25-03-2019

Sandomigran (pizotifeen)

Vanaf dat ik sandomigran gebruikte ging het eerst langzaam vooruit daarna steeds beter en ik had weer een leven. Nu krijg ik van de apotheker te horen dat sandomigran uit de handel is. Dat is toch niet te geloven. Dit zou het besluit van het kabinet zijn. M B
12-03-2019

Sumatriptan (sumatriptan)

Van de huisarts moest ik een pil nemen als ik de hoofdpijn voelde opkomen. Ik heb zelf al best een tijdje last van migraine; gemiddeld met zo'n 3-4 aanvallen per week met een duur die varieert van een paar uur tot een paar dagen. Ik voelde weer migraine opkomen en name een pilletje in. Echter binnen 40 minuten voelde ik me erg vaag: mn hart begon heel snel en hard te klopp[lees meer...]en, ik werd heel erg misselijk en had het gevoel dat ik weg ging vallen want ik kon mijn ogen bijna niet open houden. Ik ben vervolgens naar de WC gelopen en hier heb ik een uur gezeten en enkele keren overgegeven. De hoofdpijn is toen na dat uur in de wc wel ongeveer weg, maar ik weet niet of ik dit medicijn nog een keer durf te gebruiken.
11-03-2019

Relpax (eletriptan)

Omdat de Imigran injectie na ruim 20 jaar gebruik hun werking begon te verliezen en de vele profylaxe middelen geen soelaas boden, overgestapt op aanraden van de neuroloog op Relpax. Daar waar Imigran injecties hun werk deden binnen een half uur, doet de Relpax pil er duidelijk langer over: soms tot wel twee uur. Maar het werkt. Alleen de afgelopen jaren verworden tot een[lees meer...] Relpax-junk. 15 keer per maand was geen uitzondering. Gevolg een medicatie-afhankelijke chronische hoofdpijn. Sind een week gestopt, en ervaren wat ook alweer het oorspronkelijk aantal migraine aanvallen was. En dan opnieuw bekijken wat de beste remedie is.
01-03-2019

Sumatriptan (sumatriptan)

Werkt niet zo sterk als gehoopt. 2 nodig voordat ik eenigzins want begin te voelen qua verlichting migraine. Wel zeer dromerig. Paracetamol erbij helpt.
26-02-2019

Rizatriptan (rizatriptan)

Sinds mijn pubertijd heb vaak last van hoofdpijn, meestal in- en rond het weekend. Bij een ‘goeie’ aanval kon ik 48 uur niet normaal functioneren, geen diagnose gesteld en alleen maar paracetamol geslikt. Rond mijn 30e werkte ik op een dag samen met een collega die wel migraine gediagnoseerd had. Hij voelde tijden het werk een aanval opkomen en had daarvoor een Maxalt ta[lees meer...]blet. Ik zag het als een wonderpil, hij was 1 1/2 uur later weer helemaal hoofdpijn vrij! Ik heb van hem een pil gekregen en bij mijn eerste signalen van hoofdpijn ingenomen… het was echt als een wonder, ik was binnen 2 uur hoofdpijnvrij!!! Sinds dien slik ik (Eerst Maxalt) Rizatriptan. De lichte bijwerkingen neem ik graab voor lief… ik kan weer normaal mee dunctioneren in de maatschappij, en dat is heerlijk.
13-02-2019

Clusterhoofdpijn

Ik had jaren last van clusterhoofdpijn aanvallen. Zuurstof hielp een beetje als ik op tijd begon. (als ik de aanval voel aankomen) Op een dag sprak ik de man die mijn zuurstof flessen om de zoveel tijd omwisselde. Hij zei, oh clusterhoofdpijn, moet jij je neuroloog vragen voor sumatriptaninjecties.  Al die jaren had die vrouw (neuroloog) nooit tegen me gezegd dat het[lees meer...] zelfs bestond. Dus bij een volgende afspraak vroeg ik haar het voor te schrijven. Beetje moeilijk doen, zijn gevaarlijk spul, allemaal rare moeilijk doen verhalen. Ik heb gezegd maakt mij niet uit of ik dood neerval, het is nog altijd beter dan die pijn. Met heel veel pijn en moeiten het toch gekregen.  Eerstvolgende aanval had ik die spuitjes klaar liggen in mijn nachtkasje. Dus ik pakte een, spoot het in mijn been, en ging liggen. Dacht ben benieuwd. Voelde eerst niets, en dacht leuk, weer een dood vogeltje. Maar na ongeveer 2 minuten voelde ik opeens een hele rare warme gevoel achter langs mijn rug omhoog kruipen. Dacht wat is dat. Ik kon het letterlijk voelen omhoog komen, achter langs mijn nek, links langs mijn slaap, en opeens poef, weg hoofdpijn. Ik lag echt met mijn mond open van verbazing. Er was nog een rare tinteling voor een paar minuten, maar de pijn was weg. Niet iets minder of zo, gewoon weg.  Ik ben geen watje, maar ik begon echt te huilen van de opluchting dat er eindelijk iets was die echt werkte. Ik stond er vaak gedurende een periode van aanvallen aan te denken er een einde aan te maken. Was het gewoon meer dan zat. Als ik geen kinderen had om voor te zorgen had ik het waarschijnlijk al lang gedaan.  Heb daarna een paar jaar elke paar maanden weer een periode gehad van 2 of 3 maanden, met in het begin 1 aanval per dag, dan 2 etc tot 5 of 6 op een dag, en dan weer afbouwen tot het weer stopte voor even. Maar het werd steeds minder, en die tijd tussen periodes steeds langer. Ik heb (even afkloppen) nu al een jaar geen aanvallen meer gehad. Heb nog steeds die spuitjes klaar liggen, maar ben er niet meer bang voor. Het enige wat ik kan zeggen, is dat deze sumatriptaninjecties zonder overdrijven mijn leven heb gered.
23-12-2018

Relpax (eletriptan)

Eerste triptaan die helpt. Het heeft, met andere woorden, zin om door te zoeken tot je de juiste hebt gevonden.
22-12-2018

Hoofdpijn

Reeds halve eeuw last van hoofdpijn. Voornamelijk spanningshoofdpijn die soms overgaat in migraine (zware eenzijdige hoofdpijn). Van alles gebruikt: heel veel Saridon (was ik verslaafd aan) maar ook ergotamine zetpillen, Immigran injecties (werkten uitstekend), Maxalttabletten (ook goed), Maar vanwege de kosten (?) de laatste jaren Rizatriptan (oke), sinds kort in smeltvor[lees meer...]m. De smelttabletten smaken erg smerig, maar helpen mij zeker wel. Na pakweg een half vuur wordt de pijn duidelijk minder. Nadeel is daarna wel een druk op de borst en een vreemd gevoel in mijn armen en handen. Dat komt vaker voor, lees ik in het bijschrift. Niet leuk, maar alles is beter dan die ellendige hoofdpijn. Ben dus redelijk tevreden.
16-12-2018

Deseril (methysergide)
Hoofdpijn

Het middel werkte perfect om migraine aanvallen te voorkomen, na 6 - 7 jaar gebruik kwamen er hartkrampen die steeds heftiger werden. Deze bijwerking werd ook duidelijk in de bijsluiter vermeld , mijn huisarts heeft toen metropolol ( een beta blokker) voorgeschreven ter voorkoming van de zwaarste migraine aanvallen en codeine tabletten indien er toch een aanval optreedt. [lees meer...] Dit recept gebruik ik nu nog steeds en daardoor kan ik redelijk functioneren.
12-12-2018

Imigran (sumatriptan)

Ik heb deze immigrant jaren lang gebruikt, met veel succes, ik had er veel baad bij, mijn migraine pijn was soms graad negen en dan zou ik wel van balkon willen springen, zo zere kop en pijn achter de ogen had ik, maar de imigrain deed wonderen, tot JL 4 Dec 2017 toen ik opgenomen werd met een hart infarct, ik bleek na catheteresatie al jaren lang geleden een "STILLE" ( St[lees meer...]il infarct) gehad te hebben die de gehele rechterkransslagader had afgesloten. De Cardioloog heeft mijn imigran in beslag genomen omdat die zeer gevaarlijk zijn voor hart patiënten, echter ik wist niet dat ik jaren geleden een stille heb gehad. Ik heb toen 10 dagen in het ziekenhuis gelegen en tegen de cardioloog gezegd dat ik zonder migraine pillen niet naar huis wilt, die heeft overleg gehad met een neuroloog en die heeft Tramadol voor geschreven, echter heb ik dat nog steeds niet gebruikt want ik hoor er horror verhalen over, maar gelukkig zijn mijn meeste aanvallen die ik krijg het laatste jaar beneden graad 9 en met 4 paracetamol op de dag lukt het wel ook medicinale wiet olie werkt ook goed als ik last heb.
03-12-2018

Rizatriptan (rizatriptan)

Ik heb te kampen met zware migraine aanvallen. Mét aura en braken. Mijn huisarts schreef rizatriptan voor en heb dat vandaag voor het eerst moeten innemen. Direct bij het verschijnen van de aura heb ik een smelttablet van 10mg ingenomen. Ben direct op bed (in een donkere kamer) gaan liggen. En plots schrok ik wakker! Ik ben heel even van de wereld geweest kort na inname. [lees meer...]Daarna ben ik rustig gaan slapen. Toen ik 2 uur later wakker werd was de aura weg en de hoofdpijn was pijnlijk maar niet ondraaglijk. Ik voelde me heel slap, zwaar en suf. Urenlang last gehad van koude rillingen. Had ook last van duizeligheid en misselijkheid. Maar heb niet overgegeven! Dat is een hele verbetering! Al met al heeft de rizatriptan ervoor gezorgd dat de aura veel sneller over ging, de hoofdpijn een stuk minder heftig was en ik niet heb hoeven braken. Maar de bijwerkingen zijn vrij ernstig. Ik ga hierover met mijn huisarts praten want ik durf het niet zomaar nog eens te nemen.
28-11-2018

Maxalt (rizatriptan)

Na gewone pijnstillers blij met de komst van triptanen. Dat werkt toch veel beter dan een paracetamolletje (in zetpilvorm) die de pijn alleen maar een beetje minder scherp maakt. De migraine blijft gewoon aanhouden en kan wel tot 4 dagen duren. Hel! De triptanen zorgen iig voor het stoppen van de aanval, tenminste .... meestal. Soms niet en dan heb je pech. Dan is het maar[lees meer...] hopen dat je heel veel slaapt als je in een donkere kamer ligt omdat je licht, geur en geluid niet kan verdragen.
28-11-2018

Imigran (sumatriptan)

Heb sinds de start van mijn menstruatie last van (hormonale) migraine, dus 2 x per maand (menstruatie / eisprong). Totdat er triptanen op de markt kwamen altijd pijnstillers in de vorm van zetpillen gebruikt (oraal innemen van medicijnen was niet mogelijk door braken). In eerste instantie smelttabletten gebruikt, maar van de smaak werd in nog misselijker en het duurde best[lees meer...] wel even voordat de werking intrad. Toen Imigran injecties gaan gebruiken. Werkt snel en zonder vieze smaak. Omdat het zo snel werkt (15 minuten) wel meer heftige spierkrampen dan bij smelttabletten. Ook werkt het niet als je niet even een half uur gaat liggen. Zeer tevreden want migraine is echt hel!
23-11-2018

Rizatriptan (rizatriptan)

Ik heb als eerste voor migraines rizatriptan voorgeschreven gekregen van de huisarts. Dit hielp in het begin redelijk, maar na een paar jaar werkte het niet echt meer. Ook had ik vaak last van bijwerkingen.
23-11-2018

Relpax (eletriptan)

Ik ben zeer tevreden met Relpax. Ik gebruikte eerder rizatriptan en heb ook eens sumatriptan gebruikt, maar die werken niet zo effectief voor mij (soms helemaal niet) als eletriptan - Relpax. Als ik het inneem kan het soms even duren, maar vrijwel altijd gaat de migraine helemaal weg. Soms wat bijwerkingen, maar dat is ook gewoon de werking van het medicijn, en die heb ik [lees meer...]veel liever dan een migraine aanval. Dit medicijn geeft mij weer het gevoel van controle meer terug .
25-10-2018

Almotriptan (almotriptan)

Helpt niet. Vermindert aanval niet.
20-10-2018

Sumatriptan (sumatriptan)

Sinds een aantal jaar gebruiker van sumatriptan,werkt goed en vrij snel vaak binnen 30 min, zodra ik een tablet heb ingenomen word ik onwijs moe, voelt me lichaam/ledematen zwaar en heb ik het gevoel alsof ik helemaal van de wereld ben. Het praten gaat met moeite enenals bewegen. Alsof ik volop aan de drugs zit
04-10-2018

Rizatriptan (rizatriptan)

Als kind heb ik af en toe last gehad van migraine. Ik kon alleen maar in bed liggen door ondraaglijke hoofdpijn icm misselijkheidheid. Na overgeven ging het vaak wat beter. Rond mijn pubertijd ben ik er overheen gegroeid en rond mijn 30ste kwam het helaas weer terug. Ook weer voorafgegaan door een aura, die ik herkende uit mijn kindertijd. Ongeveer 15 minuten voor een au[lees meer...]ra zie ik dubbel en heb ik moeite met focussen. Bij verschijnen van de aura neem ik een pil. Sinds 2018 krijg ik Aurobindo van mijn apotheek en daarvoor Maxalt. Ik heb het idee dat de Aurobindo bij mij effectiever is. Na de eerst nacht voel ik mij beter maar nog steeds hoofdpijn bij bijv. bukken of hoesten. Dat verdwijnt na een dag of 2. Geen idee wat de migraine bij mij triggert. Met dit medicijn kan ik nog aardig functioneren.

Categorieën met de meeste ervaringen

Depressie - antidepressiva SSRI (4776)
Anticonceptie - overig (3503)
Cholesterol (2761)
Depressie - antidepressiva overig (2561)
Psychose / schizofrenie - antipsychotica (2183)
Pijn - morfine-achtigen (2084)
Pijn (1888)
Verslavingsziekten (1797)
ADHD - psychostimulantia (1793)
Bloeddruk - betablokkers (1574)
Maagzuur - protonpompremmers (1493)
Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend) (1427)
Anticonceptie - eenfase (1310)
Angststoornissen (1110)
Diabetes (suikerziekte) - orale middelen (1056)
Bloed / stolling - thrombose (bloedstolsels) (1054)
Depressie - antidepressiva TCA (980)
Antibiotica - penicillines breedspectrum (915)