Relpax

eletriptan

Migraine en de impact van DNA

04-12-2010

Relpax (eletriptan)

Ik wil graag waarschuwen voor langdurig en vaak gebruik van Relpax. Ik ging het in de loop van 4 jaar steeds vaker slikken en had soms wel 14 dagen achter elkaar migraine. Ik kreeg ernstige hartklachten, druk op de borst en zeer onregelmatige hartslag en hartkloppingen. Ik ben onmiddellijk gestopt en mijn hart is nu weer normaal en de druk op de borst is weg. Ik ben bij ee[lees meer...]n arts die Chinese geneeskunde beoefent en heb zeer veel baat bij deze behandeling (acupunctuur o.a.).
19-11-2010

Relpax (eletriptan)

dit middel heeft me jaren lang erg goed geholpen, met lichte bijwerkingen als erg vermoeid zijn, en wat hartkloppingen. Nu echter helpen ze niet goed meer en lijkt het alsof de aanval langer duurt en niet echt meer weg gaat. In een extreem geval had ik 10 dagen achter elkaar migraine. Ben een jaar lang andere meiddelen gaan gebruiken, die lang niet zo goed hielpen, en sind[lees meer...]s kort weer terug bij de relpax, die nu gelukkig weer als vanouds goed werkt.
10-07-2010

Relpax (eletriptan)

Het is inderdaad een middel dat werkelijk helpt tegen migraine. Echter, eerst had in één keer per maand migraine, nu twee keer in de week. Daarbij ben ik nu vaak gedeprimeerd, heb pijn in mijn nek, kan mijn contactlenzen niet verdragen, kortom voel me niet echt goed eronder. Ik denk zelf dat het door het regelmatige gebruik van Relpax komt, ik kan het natuurlijk niet met z[lees meer...]ekerheid zeggen. Ik stop er nu een maand mee om te kijken hoe het gaat. Herkent iemand bovenstaande? Is het bij meer mensen zo dat de aanvallen sneller op elkaar komen na gebruik van Relpax? Ik hoor het graag!!
30-06-2010

Relpax (eletriptan)

Het is mijn redmiddel! Niets hielp tot ik relpax voorgeschreven kreeg. Als ik de aanval op voel komen dan neem ik een half tablet en dan ben ik meestal na een uur weer aanval-vrij. Zonodig neem ik na een paar uur de andere helft van tablet in maar dit is meestal niet nodig. Bijwerkingen vind ik meevallen, mijn slijmvliezen in mijn mond en keel zijn dan wat gevoelig en ik h[lees meer...]eb een gevoelige nek. Maar dit had ik vele malen erger tijdens een migraineaanval en dan een paar dagen lang dus ik ben heel tevreden.
13-06-2010

Relpax (eletriptan)

werkt goed maar moet het te vaak nemen vind ik zelf
20-04-2010

17-03-2010

Relpax (eletriptan)

helpt snel, kan er erg moe van worden.
13-01-2010

Relpax (eletriptan)

Ik ben zeer tevreden over de werking van dit middel. Is heel betrouwbaar: 45-60 min, na inname is gegarandeerd de hoofdpijn weg en blijft 12-14 uur weg. Heb hiervoor Imigran en Maxalt gebruikt, Relpax werkt (voor mij) beter en vooral langer. Ik heb last van enkele milde bijwerkingen: Het werkt enorm vochtafdrijvend: in de 2 a 3 uur na inname moet ik erg vaak plassen. Daar[lees meer...]naast heb ik soms, in het 1e uur na inname, last van een verstijfde, wat pijnlijke nek.
07-01-2010

Relpax (eletriptan)

Het is mijn redmiddel, ik gebruik Relpax nu ongeveer 3 jaar. Daarvoor heel veel andere middelen tegen migraine gebruikt, een ander alternatief zouden injecties zijn. Als ik op tijd relpax inneem, werkt al na een half uur, ben ik daarna 12 uur migrainevrij. Bijwerking is wel vermoeidheid en ik doe alles wat kalmer aan. Ik ben vertegenwoordigster en kan verder gewoon mijn[lees meer...] werk blijven doen.
14-12-2009

Relpax (eletriptan)

helpt niets voor mij tegen migraine wordt er alleen maar heel raar van in mijn hele lichaam.
05-12-2009

25-11-2009

Relpax (eletriptan)

Relpax wordt gebruikt bij een migraine-aanval. Afhankelijk van hoe snel ik heb deze heb ingenomen gaat dit binnen een kwartier tot een uur werken. Ik word heel moe en ga letterlijk knock-out. Om die reden ga ik niet te ver van huis. Ik moet binnen het uur bij huis kunnen zijn. Verder gaat alles aan de buitenkant zeer doen (niet zo zeer als de pijn van migraine). En het gee[lees meer...]ft een gevoel alsof je een hartaanval hebt. Relpax schijnt geen hartaanval te kunnen oproepen. Dit is uitvoerig getest. Vermoeidheid van Relpax houdt 16 tot 24 uur aan. Werking is wel goed. De pijn van de aanval is zodra de Relpax gaat werken wel snel weg. Tot nu toe het enige middel dat mijn aanvallen echt stopt. Wel gebeurt het regelmatig dat 2 dagen later de aanval terug komt, hoewel het vaak dan wel lichter en draaglijker is.
14-09-2009

Relpax (eletriptan)

Relpax werkt goed zolang tijdig ingenomen. Binnen 1,5 -4 uur ben ik van de migraine af. Nadeel: ongeveer 2 uur na inname heb ik wat last van krampen op de borst. Hier wordt ik wat angstig van aangezien hartproblemen in de familie zitten en ik ook last heb van te hoge bloeddruk.
20-01-2009

Relpax (eletriptan)

ik gebruik nu 2 tot 3 keer per week relpax om een aanval te stoppen (naast 200 mg, topamax) en dat gaat goed zo lang ik het op tijd neem. Ben ik te laat dan komt de hoofdpijn er doorheen. De bijwerkingen zijn sufheid en vermoeidheid. Concentratieproblemen, slaperigheid. Dat is een probleem tijdens mijn werk. Maar verder is het fantastisch want ik heb een leven. Anders zou [lees meer...]ik de helft van mijn leven in mijn bed doorbrengen wensend dat ik dood was zo erg is een aanval.
06-10-2012

Relpax (eletriptan)

Al meerdere medicijnen geprobeerd, uiteindelijk bij Relpax uitgekomen, werkte voor mij in combinatie met aanvalsmedicatie zeer goed, toen ik hiermee stopte werkte de relpax ook niet meer. Bijwerkingen bestonden vooral uit vermoeidheid.
09-05-2012

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (514) - Anticonceptie - eenfase