Ervaringen met Superol

Aften (3 meningen)

20-11-2021 | Vrouw | 44
oxychinoline (3)
Keelpijn
Online gelukkig weer tekoop in 3 gram poeder in een bakje. €6,00 . Smaakt vies maar werkt super goed tegen keel pijn.

15-06-2022 | Man | 45
Keelpijn
Superol poeder 4 gram (8-Hydroxychinoline sulfaat)- voor de superol gorgeldrank, het geelgekleurde poeder. Ik heb het tot mijn grote vreugde nu in 2022 online gevonden, 4 gram net als vroeger en ook nog Gratis verstuurd, ook naar Nederland. Had het supersnel in huis en ben erg blij met de uitstekende kwaliteit. Leuke website overigens met veel goede tips en producten. [lees meer...] 4 Gram superolpoeder is evenveel als in de plastic buisjes van de originele superol gorgeltabletten, die nu niet meer leverbaar zijn. In 1 superol buisje zaten 40 ontsmettende gorgel-oplostabletten, ieder met 100 mg Oxychinolinesulfaat, bij elkaar 4 gram. In plaats daarvan is er nu dus hele zuivere superol poeder beschikbaar, met de chemische naam 8-Hydroxychinoline sulfaat (= Oxychinolinesulfaat), en echte aanrader. Groetjes aan allemaal. (REF mijnmedicijn: aangepast tekst - commerciële URL verwijderd ivm onze protocol)

07-02-2017 | Man | 48
oxychinoline (0,1g)
Keelpijn
Superol moet je gorgelen en daarna uitspugen, smaakt vies maar werkt super.

08-04-2019 | Man | 50
Keelpijn
Voor mij is het echt een wondermiddel. Bij opkomende keelpijn of verkoudheid gorgel ik ermee (zo diep mogelijk in de keel laten komen) en ontsmet na het snuiten mijn neusgaten. Binnen 2 dagen is elk beginnend probleem verdwenen. Het smaakt walgelijk, maar werkt fantastisch!

05-12-2012 | Vrouw | 50
Keelpijn
Via mijn vader gebruik ik al sinds mijn jeugd dit medicijn / gorgel-ontsmettingsmiddel. Echt gewoon super. Eerlijk is eerlijk, de smaak is dramatisch maar het werkt echt en daar gaat het toch om.

21-03-2017 | Man | 55
oxychinoline (50mg/ml)
Keelpijn
Met name effectief bij beginnende keelpijn. Direct gorgelen voorkomt in meeste gevallen ellende. Ben nogal van het experimenteren, dus door zout water gemengd bij hevige neusverkoudheid en dat ingesnoven. Niet weg maar wel enorm verminderd, van verstopt naar nauwelijks loopneus. Opgelost en als inhalatiespray bij slijmhoest ook geprobeerd, geen resultaat voor zover ik wee[lees meer...]t. Helaas voorkomt de smaak dat gezinsleden er ook snel naar grijpen...gevolg onnodige keelpijn. Schandalig dat zo'n goed werkend middel eruit ligt door hoge toelatingskosten, zuigtabletten waren echt heel goed, nu blijft het behelpen met gorgelen.

09-03-2019 | Vrouw | 57
Keelpijn
Bij mij begint verkoudheid altijd met een keelonsteking. Een paar maanden gelden heb ik het nog gehad en ben er flink ziek van geweest. Eergisteren kreeg ik weer last van keelpijn. “Daar gaan we weer....(zucht)” dacht ik.. Ik herinnerde me dat mijn moeder mij vroeger in zulke gevallen mij met surperol liet gorgelen. Gelukkig had ik het nog (erg oud: tabletjes te oplossen [lees meer...]in water) in de medicijnla liggen. Toch maar eens proberen.... 3x keer per dag gegorgeld en na twee dagen is de keelpijn over. Enige nadeel is dat het vies smaakt, het bijt in de keel. Maar dat vind ik niet erg. Dus volgens mij werkt dit goed.

07-12-2018 | Vrouw | 57
Keelpijn
Op maandagavond laat voelde ik dat ik grieperig werd (of snipverkouden): koorts, stijve spieren, zere gewrichten, loopneus, zware oogleden, keelpijn en algehele lamlendigheid. "O, jee, dat gaat een week duren", dacht ik. Op dinsdagochtend meteen begonnen mijn keel te ontsmetten door te gorgelen met een mespunt Superol in een glas water. Die dag drie keer gedaan en de hele [lees meer...]dag slap en met koorts in bed gehangen. De tweede dag 's morgens nog tweemaal gegorgeld en in de loop van de dag verdwenen de symptomen en was mijn temperatuur weer normaal. Mijns inziens heb ik door te gorgelen met Superol de verspreiding van de infectie vanuit de keelholte weten te voorkomen. Aan het eind van de woensdag was ik weer zo fit als een hoentje. Niks week ziek... In anderhalve dag was de infectie mijn lijf uit gejaagd. Superol is héél smerig en ook héél werkzaam! Topspul. Verkrijgbaar in het buitenland en bij apotheek (poeder).

25-07-2020 | Vrouw | 58
Keelpijn
Ouderwets maar zeer effectief gorgelmiddel bij beginnende keelpijn en andere ontstekingsproblemen in de mondholte. Werkt snel. Enige nadeel is dat het buitengewoon vies smaakt (zwavel). Uit de handel gehaald door big pharma (net als dermatol) maar gelukkig nu weer verkrijgbaar, zij het tegen een veel hogere prijs. Desondanks nog steeds een aanrader.

30-09-2019 | Vrouw | 59
Keelpijn
Kunt u mij ook meedelen waar ik het kan kopen? Ik kan het nergens meer vinden. Ook ik zweer bij Superol tabletten. Ben naarstig op zoek

28-08-2014 | Vrouw | 59
Keelpijn
Ik ken het product superrol al heel lang en nam het om te gorgelen bij keelpijn maar ook bij kiespijn. nu heb ik mijn ellebogen erg ruw/ pijnlijk sinds 2 dagen dep ik de ellebogen met oplossing superrol en het is weg. ben super tevreden.

10-10-2023 | Vrouw | 62
Keelpijn
Beste middel en enigste middel dat werkt. Nog verkrijgbaar bij Koninklijke Apotheek in Den Haag Kan het iedereen aanbevelen ondanks de vieze smaak. Het werkt goed, na twee dagen max is keelpijn over

08-01-2020 | Man | 66
Keelpijn
Bij de eerste verschijnselen van een beginnende keelpijn gelijk een mespunt Superol Poeder oplossen in een glas warm water en een slok nemen en achter in de keel gorgelen. Een paar keer per dag en binnen 2 dagen is je keelpijn verdwenen. Het heeft, zoals velen al schrijven, een vieze smaak. Het effect is echt super. Zeer aan te bevelen.

18-01-2020 | Vrouw | 69
Keelpijn
Bij ons thuis, vroeger (1960), werd dit al gebruikt bij beginnende keelpijn; tabletjes die in water werden opgelost. Heb ze altijd in huis gehad totdat het middel uit de verkoop werd gehaald. Tot mn grote opluchting is het in poedervorm gewoon online in NL verkrijgbaar. Het is zeer effectief bij keelpijn, meer dan welk zuigtablet ook. Niet gebruiken tijdens zwangerschap [lees meer...]en borstvoeding.

18-09-2019 | Man | 69
oxychinoline (1)
Keelpijn
Vanmorgen wakker geworden met keelpijn, vooral bij het slikken. Dat is voor mij altijd het begin van ernstige verkoudheid en/of griep. Gelukkig herinnerde ik me het buisje Superol tabletjes dat ik nog had. TIEN jaar voorbij de gebruiksdatum maar ik heb 't toch maar gebruikt. Oplossen in warm water (zéér slecht oplosbaar), en langdurig gorgelen. Binnen enkele uren was d[lees meer...]e keelpijn weg. Ooit heb ik geprobeerd een nieuw buisje te kopen maar de drogist vertelde mij dat het medicijn allang verboden was ! Vandaar dat ik heel erg zuinig ben op de weinige overgebleven tabletjes. P.S. Zojuist ontdekte ik dat Superol wel degelijk nog steeds verkrijgbaar is !

03-05-2016 | Vrouw | 72
Keelpijn
Bij beginnende keelpijn direct gorgelen, mespunt in glaasje water, (oplossen in beetje heet water, dan koud erbij) kreeg maandagavond hevige keelpijn, slikken erg pijnlijk. Gegorgeld ca. 22.00 uur, om 03 en 06 uur weer. Dinsdagochtend was de keelpijn grotendeels weg