Avamys

Huisstofallergie (2 meningen)

03-06-2019

22-11-2018

Allergie

Ik gebruik dit medicijn naar ruim 1 week, hoofdpijn an andere klachten na gebruik (gestopt) van Dymista zijn verdwenen , ik ben zeer tevreden tot nu toe over Avamys.
01-06-2018

Allergische reactie

Werkt voor mij beter dan cetirizine, desloratadine of fexofenadine. Bijwerkingen heb ik in het begin last van gehad in de eerste twee weken, daarna niet meer. Onderdrukt de hooikoortssymptomen redelijk goed (jeukende- en tranende ogen, jeukende gehemelte, loopneus, verstopte neus en niezen). Op slechte dagen Bij de medicijnen die ik eerder heb gebruikt had ik vooral last [lees meer...]van vermoeidheid en rode ogen de hele dag door, en was de effectiviteit wisselend (werkte vaker NIET dan WEL).
17-01-2018

Allergie

Ik gebruik het middel tegen huisstofmijtallergie. Ik had altijd veel hoofdpijn en bijna permanente verkoudheid (allergische reactie). Na het middel vrijwel geen last meer van beide.
15-12-2017

Allergie

Al jaren bijna chronisch verkouden. Veel hoofdpijn en snurken (door verstopte neus) Bleek allergie te zijn (huisstofmijt en graapollen) Na enkele dagen gebruik neus weer open en hoofdpijn weg. Na 2 weken begint nu mijn reuk terug te keren. Erg blij mee!
26-11-2017

Allergie

Fijne neusspray. Krijg er geen bloedneus van, ooit van flixotide wel.
29-04-2017

Allergie

Heel vaak last van verstopte neus. Avamys voorgeschreven gekregen en gebruik het nu een kleine week. Merk direct het verschil, kan weer door mijn neus ademhalen. Met recht een verademing. Snurk nu ook stukken minder.
06-04-2017

Allergie

Ik heb echt alles geprobeerd, injecties met anti stoffen, pillen, homeopathisch maar niks heeft ooit gewerkt. In de lente en zomer kon ik eigenlijk nauwelijks naar buiten omdat ik me dan niet lekker voelde. Rode ogen, lopende neus, zweet op mijn rug, echt een ziek gevoel. Sinds Avamys worden de symptomen zo onderdrukt dat ik een normaal leven buiten kan hebben. Ik ben e[lees meer...]cht superblij dat de huisarts mij dit voorgeschreven heeft. Ik probeer het gebruik tot een minimum te beperken want gezond is het niet.
05-10-2016

Allergie

ik heb een neuspoliep waardoor ik soms wat minder goed ademhaal en paniekaanvallen krijg. Bij de spray had ik niet zo veel bijwerkingen door in het begin, maar het wordt elke dag erger. Bijwerkingen: hoofdpijn, duizelig, warmte, benauwd, kortademigheid. Maar ik wil niet stoppen, want ik wil wel dat ik weer normaal kan ademen, maar anders moet ik het laten branden of operat[lees meer...]ie??
29-07-2016

Allergie

sinds avamys veel minder bijwerkingen vd allergie voor gras, -boompollen en huisstofmijt. Begin is de bloedneus vervelend, maar effect op de lange duur is geweldig.
07-07-2016

Allergie

heb hier nog niet zo veel ervaring mee. Had jaren geleden nasacort maar dat hielp na lange tijd niet meer. smaak verandering, beetje misselijk
25-06-2015

Allergie

Ben reeds van mijn zes jaar allergisch heb eczeem en astma. moet deze alle drie op peil houden, zo wordt het een niet erger dan het andere. Heb reeds vele dingen gedaan zoals injectie, puvers, pillen siroop enz. Regelmatig veranderen deed ik wel werd anders immuun. Nu ik de neusspray gebruik, heb ik bijna geen niesbuien meer, geen prikkelende ogen. Mensen let wel op je moe[lees meer...]t de spray gebruiken zoals het hoort, het is niet de bedoeling dat je deze opsnuift, het is de bedoeling dat de verneveling in de neus randen blijft hangen, deze houd zo het stuifmeel tegen. je kan zelf de dag nadien de " korsten " er zo uit halen. Dit middel is echt de max
17-05-2015

Allergie

Sinds het gebruik met avamys heb ik aanzienlijk minder allergie klachten. Wel last van bloederig neusslijmvlies, dat vind ik wel wat hinderlijk
16-04-2015

Allergie

Ik reageerde een aantal maanden allergisch op mijn nieuwe matras en kreeg het heel erg benauwd, zelfs de hooikoorts tabletten hielpen niet genoeg. Neusspray gekregen en uiteraard een ander matras. Het hielp tegen de allergie de spray maar ik kreeg er heel erg hoofdpijn van. Nu een paar maanden later gebruikte ik het voor mijn hooikoorts 2 dagen en ik heb nooit hoofdpijn en[lees meer...] nu al 2 dagen flinke. Dus ik gebruik het nooit meer. Dan maar niezen !
21-04-2013

Allergie

Ik gebruik weer otrivin is het enige wat helpt om verlost te worden van de hoofdpijn en de migraine , eindelijk geen griep meer in mijn hoofd.. Ook is het tuitje veel te kort van de spray het loopt er gewoon weer uit en ik heb erge bloedneuzen gehad in het begin.. Ik vind het een stomme verpakking veel omhulsel weinig effectieve inhoud.. Hiervoor heb ik fluticason gebru[lees meer...]ikt inhoud zat in glas en was veel effectiever om te sprayen in de neus
16-09-2012

Allergie

Avamys kreeg ik niet normaal mijn neus in. Je voelt het niet wanneer je het sprayt. Nasonex voel je wel, dus dat geeft zekerheid dat er iets in 'binnengekomen' daarnaast heb ik het flesje van Avamys een keer laten vallen en was meteen kapot, de binnenkant is van glas (hoe verzin je het). Bleef jeuk aan de ogen houden. Nu Nasonex gekregen en gaat alles wel naar wens. En nog[lees meer...] goedkoper ook!

Amoxicilline (478) - Antibiotica - penicillines breedspectrum