piritramide

Pijn (algemeen) (7 meningen)
Hernia (2 meningen)
Artrose (1 mening)
Sarcoïdose (1 mening)
Complicatie na operatie (1 mening)

Tramadol (883 meningen)
Oxycodon (372 meningen)
OxyContin (245 meningen)
Zaldiar (229 meningen)
Fentanyl (133 meningen)

17-01-2012 | Vrouw | 23
piritramide
Opgenomen in het ziekenhuis vanwege een behoorlijke ontsteking aan mijn been na een kijkoperatie. Ondragelijk veel pijn. Epidurale pijnbestrijding icm paracetamol werkt onvoldoende. Nu 4 dipi gehad van 20 mg en het begint eindelijk effect te hebben. De pijn is enigzinds uit te houden nu.

09-09-2011 | Man | 33
Hernia
Super dit is het enigste middel dat de scherpe rug en been pijn weg neemt.Ben nu 4 keer in 1 jaar aan hernia geopereerd en krijg dit voor en na de operatie ben hier erg blij mee anders zou ik het niet uithouden.Jammer dat sommige artsen er zo moeilijk overdoen om het te geven.

28-08-2011 | Man | 19
Pijn na thorax operatie
Heftig spul, injecties gekregen na falen van andere pijnbestrijdingsmiddelen (oa Morfine) bij de eerste injectie deelde mijn docter mee dat ik er ''flink naar de tering'' van zou gaan, weinig van de daarop volgende dagen onthouden, vrijwel geen ontlasting, zeer veel last van maag & darmen, heel erg vervelend allemaal, maar de pijn minderde aanzienlijk, dus dat leed nam ik [lees meer...]maar op de koop toe.

17-10-2010 | Vrouw
Post operatieve pijn
Na de verwijdering van mijn baarmoeder, waarvoor ik d.m.v. de ruggenprik (i.v.m.) evt. misselijkheid) verdoofd werd, kreeg ik dipidolor injecties. Ik ben nog nooit zo beroerd geweest misselijkheid, braken enz. Heb als alternatief toen paracetamol in tabletvorm en een ander merk zetpillen gehad, wat elkaars werking zou versterken. Ik heb desondanks veel pijn gehad, maar da[lees meer...]t nog liever dan dipidolor! Ik heb al aangegeven in het ziekenhuis dat, mocht ik ooit nog eens geopereerd worden, ik dat spul nooit meer wil!!

13-09-2010 | Vrouw
piritramide
Operatie aan de knie (schroeven verwijderen)
Als pijnstiller zeker effectief maar de bijwerkingen, braken, misselijkheid, hebben me meer last bezorgd dan de operatie op zich. Dit gebeurde me voor de tweede keer en heb voor mezelf besloten, mocht ik ooit weer een operatie moeten ondergaan, dat er dan geen dipidolor toegediend mag worden.

30-08-2010 | Vrouw
piritramide
Bestrijding pijn na schouder operatie
12 uur na mijn rotatorcuffrepair operatie was de lokale verdoving uitgewerkt en was de pijn ondraaglijk, alsof mijn arm eraf gerukt werd. ik kreeg paracetamol 500 mg, codeine en op verzoek twee keer een dipi injectie op dezelfde plek in mijn bovenbeen. deze hadden totaal geen effect. Voor mijn operatie slikte ik al twee maanden oxynorm 10 mg per dag. Ik gesmeekt om m[lees meer...]eer pijnstillers maar het protocol liet dit niet toe.

25-10-2008 | Man
piritramide
heerlijk spul! geen bijwerking og nix, echt fijn. alleen injecties in bovenbeen deden nogal pijn. stijve spieren gehouden, bijna een week lang.

Thyrax Duotab (871) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (596) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (558) - Antibiotica - penicillines breedspectrum