Ervaringen met Morfine

Bij  ZenuwpijnX

Lage rugpijn (5 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (4 meningen)
Rugklachten (3 meningen)
Polyneuropathie (3 meningen)
Gewrichtspijn (2 meningen)
Botbreuk (1 mening)
Clusterhoofdpijn (0 meningen)
Artrose van de wervelkolom (0 meningen)

19-02-2016 | Vrouw | 23
morfine (10mg)

05-10-2019 | Vrouw | 43
morfine (15mg)
tegen zenuwpijn werkte morfine beter dan lyrica, morfine werkte hele dag door en snel al niet meer duf.

28-12-2016 | Man | 43
Zie vorig

28-05-2012 | Vrouw | 48
morfine
Ik heb jarenlang morfine oraal ingenomen tegen zenuwbeschadiging in mijn rug, maar de lever nieren en andere organen gingen er aan kapot, na veel overleg met arts nu een morfinepomp geinplanteert, in het begin veel klachtten gehad, onder andere hersenvocht lekkage, maar nu perfect, kan veel meer. Zal nooit pijnvrij zijn maar dit is een goede oplossing

17-12-2013 | Vrouw | 51
morfine
Na 5 x SGB te hebben doorgemaakt, zijn mijn zenuwen kapot, tevens heb ik Scheuermann) stijve boven rug doorgemaakt gebruikte al jaren Tramadol, hielp niet meer, bij toeval) nierstenen aanval' kreeg ik morfine voorgeschreven dit help iets beter tegen de pijn. Bijwerkingen misselijk met name in de ochtend, en erg moe in de middag. Dit neem ik echter voor lief.

05-05-2022 | Man | 52
morfine (20mg)
Na 48 mg palladon SR dagelijks nu alleen als doorbraak medicatie. Max 4 x 60 mg per dag.(240 mg per dag) werkt prima en verder geen bijwerkingen. Nu medicatie tegen overgeven gekregen. Slik twee x drie maanden per jaar palladon 48 mg sr, de rest van het jaar zeg maar als het weer beter word alleen rescuemedicatie als nodig totaal 240 mg snelwerkend morfine.

11-05-2019 | Man | 61
morfine (20mg)
Dit middel blijft effectief ook naar jaren gebruik . De bijwerking zijn zeer gering in deze dosis

02-04-2023 | Vrouw | 65
morfine (10mg)
Ik gebruik ook 4xdaags 10mg kort werkende morfine en nog 2x daags 10 mg langwerkende morfine..maar zins kort krijg ik heftige hitte aanvallen weet niet wat ik eraan kan doen wordt er gek van..weet iemand een oplossing.

20-08-2021 | Vrouw | 70
morfine (20)
Pa begonnen.tweede dag.doet nog niets.heftige pijn.al eerder gebruikt .toen werkte het voor 40%bij mij.ik blijf het voorlopig gebruiken.doet het niets ga ik naar de dokter.

19-02-2012 | Vrouw | 74
morfine
ik ben in 1997 in kijkduin geopereerd aan mijn rug door dr de mol v otterloo.hij heeft uit mijn heup bot weg gehaald en fia mijn buik tussen mijn werfels gezet.daarna 3 maanden op een gipsbed gelegen.daana op staan en als ik kon staan gelijk in een gips corset om weer te kunnen lopen .daar heb ik ook drie maanden mee gelopen. maar 3jaar geleden weer heel veel pijn toen [lees meer...]drie pijn bestrijding maar dat hielp niet meer toen ben ik aan de morfine gegaan. twee maal daags 40 mg. en dat gaat nu redelijk met de pijn,wand de andere werfers zijn ook niet goed.