Ervaringen met Zaldiar

paracetamol / tramadol

Lage rugpijn (16 meningen)
Fibromyalgie (13 meningen)
Rugklachten (10 meningen)
Artrose van de wervelkolom (5 meningen)
Gewrichtsontsteking (4 meningen)
Spierpijn (4 meningen)
Gewrichtspijn (4 meningen)
Syndroom van Ehlers-Danlos (3 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (3 meningen)
Hoofdpijn (2 meningen)
MS (multiple sclerose) (1 mening)
Ziekte van Crohn (1 mening)
Keelpijn (1 mening)

Tramadol (915 meningen)
Oxycodon (398 meningen)
OxyContin (248 meningen)
Fentanyl (139 meningen)
OxyNorm (99 meningen)

15-01-2015 | Vrouw | 54
paracetamol / tramadol
Hele erge last van lage rug pijn door een aangeboren vergroeiingen.

04-11-2014 | Man | 53
paracetamol / tramadol (37,5/325mg)
Lage rugpijn
Ik gebruik Zaldiar nu sinds begin 2013 en ik moet zeggen dat ik het echt een wondermiddeltje vindt. Het eerste medicijn waarvan ik geen bijwerkingen ervaar en dat na een klein halfuurtje begint te werken. Ik heb last van lage rugpijn en kan zonder Zaldiar niet normaal lopen dus niet goed functioneren maar eenmaal Zaldiar geslikt verdwijnen de rugklachten en kan ik gewoon a[lees meer...]lles weer meedraaien. Dus voor mij is de keuze van de huisarts voor Zaldiar een goede geweest.

28-07-2014 | Vrouw | 31
Artrose - gewrichtsaandoening
Ik,weet sedert 2 jaar dat ik,coxartrose heb en heb onmiddellijk het geneesmiddel zaldiar gekregen waarover ik zeer tevreden ben. Zonder zou ik zelfs mijn beroep niet kunnen uitoefenen! Na inname begint het na half uur al te werken dus ben zeer blij :) nu is de ene dag ook de andere niet en heb ik soms toch veel last maar dit is dan door omwisseling van het weer en dan kan[lees meer...] de medicatie niet echt helpen. Ik heb bij deze medicatie na 2 jaar nog geen neveneffecten ondervonden ;)

28-07-2014 | Vrouw | 31
Artrose
Ik gebruik deze medicatie nu al ongeveer 2 jaar en ben er echt mee geholpen. Zonder deze medicatie zou ik mijn werk niet kunnen doen door teveel pijn, maar deze medicatie neemt de druk in mijn heup en been weg. Pluspunt totaal geen neveneffecten ondervonden! Ik ben heel tevreden ;)

29-04-2014 | Vrouw | 49
paracetamol / tramadol
Elleboog gebroken , geopereerd ,nu bouten en plaatje . Een zeer pijnlijke bevalling . Zal blij zijn als dit achter rug is , volgende week draadjes er uit .

15-03-2013 | Vrouw | 16
Hernia
Ik neem Zaldiar al enkele maanden en het is fantastisch! De eerste week was ik duizelig (als ik 2 pilletjes nam, bij 1 voelde ik niets, ook geen verlichting) Ik heb al een jaar constant hoofdpijn en Zaldiar verlicht de pijn uitstkend, uiteraard is dit geen blijvende oplossing. Men moet wel oppassen bij zeer langdurig gebruik.

02-03-2013 | Man | 61
paracetamol / tramadol
Als pijnstiller werkt het middel niet echt voor mij, MAAR....in mn koppie gaat het prima, ben zeer positief en geeft het mij veel power

08-02-2013 | Man | 60
paracetamol / tramadol
ik neem deze medicatie voor lage rugpijnen ,zeer goed product, wel niet telaat inmenen( na 17.00 u ) wegens niet rustig slapen. na een uur voel ik me zeer opgewekt en helemaal niet slaperig. heb wel overal aan mijn lichaam jeuk maar weet ook niet of dat van zaldiar komt, neem geen ander medicatie

01-02-2013 | Vrouw | 27
Keelpijn
Ben 27 jaar en vorige vrijdag geopereet aan mij keelamandelen. Heb Diclofenac + Zaldiar..God zij dank Want anders kan ik niet functioneren de klachten worden alleen maar heftiger.Ik had eerst Diclofenac+ paracethamol... Ja die combinatie helpt niet Dus blij met Zaldiar, geen bijwerkingen op dit moment! So far so good!

20-01-2013 | Man | 72
paracetamol / tramadol
Vanwege slijtage van twee tussenwervelschijfjes in de lage wervelkolom heb ik erge pijn in de onderrug; de pijn straalt uit naar de benen. De arts van de pijnpoli heeft mij verleden jaar Zaldiar voorgeschreven; andere middelen hielpen vrijwel niet. Inmiddels heeft er een ingreep plaatsgevonden waarvan ik goede verwachtingen heb. Zaldiar is een geweldig middel; werkt perfec[lees meer...]t; na inname van 2 stuks verdwijnen pijnen na ruim een uur, de werking houdt circa zes uur aan. Ik heb geen bijwerkingen, alleen inslapen duurt lang, dus niet innemen in de vooravond. en tevreden klant dus.

06-01-2013 | Vrouw | 69
Hernia
Door een niet operabele vergroeing in mijn rug met hevige pijnen kreeg ik (vanaf ca 2007) 3x dgs zaldiar voorgeschreven. Ben er zeer tevreden over. Wel vind ik het idee altijd maar paracetamol te slikken niet prettig, ik denk er slijmvorming van te krijgen en wil weten of er meer mensen zijn die dat hebben. Soms probeer ik af te bouwen naar 2x dgs, maar dan voel ik me zee[lees meer...]r belabberd.

18-10-2012 | Vrouw | 52
Artrose
werkt goed, zeer tevreden.

05-10-2012 | Vrouw | 59
Artrose
Door mijn ziekte kon ik op een bepaald moment door pijnlijke voeten niet meer lopen, daarnaast had ik ook pijn in de handen, eigenlijk alle beweegbare delen in mijn lichaam. Zaldiar heeft mijn leven veranderd. voordat ik s, morgens de hondjes uitlaat neem ik een zaldiar in en loop als een kievit 45 min lang. Ik ben sinds 1 jaar weer bij line dance super leuk. Zaldiar [lees meer...]heeft mijn leven een stuk positieve gemaakt Ps Ik gebruik verder geen medicijnen, zaldiar gaat ook niet samen met antidepressivum

01-10-2012 | Man | 52
paracetamol / tramadol
ik ben drie jaar geleden aangereden er is een auto bij ons achter op gereden, terwijl voor een rood stoplicht stonden. Heb van alles geprobeerd fysio , chiropractor , orthomanuele geneeskunde en nog steeds pijn, nu naar de pijnpoli geweest en Zaldiar gekregen en deze tabletten helpen erg goed. Wel heb ik veel bijwerkingen zoals duizelig, zweten, braak neigingen en trillen[lees meer...]de handen. hopelijk krijg ik binnen een kort een Tens en dan hoef ik minder medicijnen in te nemen.

20-09-2012 | Man | 31
Artrose - gewrichtsaandoening
Eindelijk, na 4 jaar, iets gevonden dat helpt, 2xzaldiar 375+2x brufen 800 Retard, 's morgens en 's avonds. Niet suf, enkel wat brandend maagzuur af en toe.

12-09-2012 | Man | 57
werkt snel