Ervaringen met Zaldiar

Bij  ZenuwpijnX

Lage rugpijn (16 meningen)
Fibromyalgie (13 meningen)
Rugklachten (10 meningen)
Artrose van de wervelkolom (5 meningen)
Gewrichtsontsteking (4 meningen)
Spierpijn (4 meningen)
Gewrichtspijn (4 meningen)
Syndroom van Ehlers-Danlos (3 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (3 meningen)
Hoofdpijn (2 meningen)
MS (multiple sclerose) (1 mening)
Ziekte van Crohn (1 mening)
Keelpijn (1 mening)

Tramadol (915 meningen)
Oxycodon (398 meningen)
OxyContin (248 meningen)
Fentanyl (139 meningen)
OxyNorm (99 meningen)

06-08-2016 | Vrouw | 42
paracetamol / tramadol (37,5/325mg)

14-07-2014 | Vrouw | 61
paracetamol / tramadol
Weinig tot geen last van bijwerkingen, slik het middel nog steeds

22-06-2014 | Vrouw | 42
paracetamol / tramadol
Vanwege mogelijke bijwerkingen, was ik huiverig om te starten. Ben blij dat ik wel begonnen ben. Pijn is onderdrukt, niet weg, maar het helpt. Bijwerkingen vallen mee na een paar dagen wen je daaraan. Ik hoop dat het zo blijft. Veel succes voor u als lezer die ook pijn heeft. Ik wens u veel gezondheid toe.

11-09-2013 | Vrouw | 50
paracetamol / tramadol
Ik weet sinds een jaar dat ik een beklemde zenuw heb tussen L4 en L5. (lage rug)...Veel fysiotherapie gehad wat soms verlichting gaf. Via de huisarts Zaldiar gekregen en de eerste keer toen ik het middel nam zat ik met een grote grijns op mn gezicht ;), pijn weg na maanden en voelde me heel erg happy.., .Ik mag 4 tabletten per dag, maar gebruik er hooguit 2, ik ben bang vo[lees meer...]or verslaving...erg goede pijnstiller, wordt er wel vermoeid van...en minder alert..heb ook haaruitval..maar werkt wel goed voor de pijn en voel me minder gestrest. .Eind september wordt ik behandeld bij de pijnpoli in Sliedrecht. Ik krijg een zenuwblokkade. (dagbehandeling)....hoop dan dat ik van de pijn en de Zaldiar af ben.

21-03-2013 | Vrouw | 54
paracetamol / tramadol
Vandaag Zaldiar voorgeschreven gekregen omdat dafgan codeine 4 x daags niet echt hielp tegen de gewrichtspijnen.Maar als ik hier de beoordelingen zo lees,ben ik al bang om zo'n pil te nemen! Ben je wel fit genoeg om met de auto te rijden???

01-02-2013 | Vrouw | 52
paracetamol / tramadol
Kreeg Zaldiar voorgeschreven om zware pijn te bestrijden ivm beklemde zenuw in nek/schouder met zware uitstraling naar rechterarm. Van het eerste tablet had ik nog niet zoveel last, wel erg duizelig en een beetje een gevoel van 'high' zijn; van de tweede had ik binnen 10 minuten stuiptrekkingen, badend in zweet, hallucinaties, en toen ik probeerde op te staan, viel ik bij[lees meer...]na flauw. Aangezien ik al lage bloeddruk heb, was dit waarschijnlijk geen verstandige keuze...ik ben er dan ook mee gestopt.

12-04-2012 | Man | 49
paracetamol / tramadol
Slik sinds een week Tramadol. Moet opbouwen naar 3x2 tabletten per dag. Begonnen met 1 tablet per dag. Het werkt heel goed tegen pijn (loop ik al jaren mee) het vervelende zijn echter de bijwerkingen (misselijk,buikpijn suffig, moe). Zit nu nog steeds op 1 tablet. heeft iemand ervaringen met dit soort bijwerkingen ? Trekt dit ma een dag of 14 weer bij of niet. Twijfel of [lees meer...]ik moet overstappen naar ander middel.

11-04-2012 | Vrouw | 43
paracetamol / tramadol
Ik heb ook ervaring met brandende benen, vooral 's nachts. Werd door mijn huisarts voor 'gek' verklaard. Doorgestuurd naar een psycholoog en psychosomatische fysiotherapeut. Hielp niet. Kwam uiteindelijk (godzijdank) op de pijnpoli in het bronovo terecht. Bleek het het gevolg te zijn van een jaren eerder opgelopen whiplash. Behandeld....klaar.

20-02-2012 | Vrouw | 50
paracetamol / tramadol
Heb al ruim 4 jaar erge zenuwpijn (Ischias) in onderrug met uitstraling in mijn linkerbeen en voet. Heb alles qua onderzoeken (orthopeed, neuroloog, anesthesist) en behandelingen gedaan, maar de echte oorzaak is niet vastgesteld. Heb gedurende ruim 1 jaar 7 pijnbestrijdingsbehandelingen gehad, zonder enig pijnverminderend resultaat. Ook alle therapiën (fysiotherapie, manue[lees meer...]le therapie, Mc Kenzie, David Butler, osteopathie, chiropractie, Cezar therapie, Mensendieck) gaven geen pijnverminderend resultaat. Conclusie: ik moe(s)t er maar mee leren leven. Gelukkig heb ik 2 jaar geleden Zaldiar voorgeschreven gekregen welke mij wel goede pijnverlichting geeft en daardoor inmiddels mijn 'beste vriend' is geworden. Op de weinige sporadische 'goede dagen' met minder pijn gebruik ik niks (en heb dan ook geen afkickgevoel of wat danook). En verder probeer ik ze toch zo min mogelijk te nemen (max. 3 stuks per dag), zeker geen 8 stuks per dag. Dit voorkomt m.i. het eraan verslaafd raken. Ik ben een zeer tevreden Zaldiar gebruiker maar heb/had uiteraard liever dat ik het niet nodig had en definitief van deze helse zenuwpijn afgeholpen kan/kon worden.

09-02-2012 | Vrouw | 49
paracetamol / tramadol
Ik gebruik nu 4 dagen pas dit medicijn. en denk dat het helpt. voel me een uur na inname erg slap stoned en misselijk en er gebeurd van alles in mijn linkerbeen. 15 jaar geleden mijn enkel verbrijzeld, bekken , gebroken en staartbeen gescheurd door auto ongeluk. Mijn zenuwen in mijn linker been tot aan mijn middel uit geschakeld. heb geen pijn, kou en warmte gevoel me[lees meer...]er. Ze kunnen niet vinden waar de zenuw geraakt is of bekneld zit. Heb dus in de 15 jaar mijn enkel goed stuk gelopen nu sinds 20 december enkeloperatie (vastzetten van mijn enkel) ondergaan. Erg veel pijn,.... ik weet niet wat voor pijn. dagen achtereen verschrikkelijk dan een dag zónder pijn, heel vreemd. De hele dag tintelingen en alsof mijn been in brand staat. spieren die ineens rare bewegingen maken. kortom een hel! nu met zaldiar en dicolfenac gaat het voor het eerst sinds jaren iets beter. Heb alle medicijnen al geslikt nu eindelijk resultaat.