Ervaringen met Zaldiar

Bij  MigraineX

Lage rugpijn (16 meningen)
Fibromyalgie (13 meningen)
Rugklachten (10 meningen)
Artrose van de wervelkolom (5 meningen)
Gewrichtsontsteking (4 meningen)
Spierpijn (4 meningen)
Gewrichtspijn (4 meningen)
Syndroom van Ehlers-Danlos (3 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (3 meningen)
Hoofdpijn (2 meningen)
MS (multiple sclerose) (1 mening)
Ziekte van Crohn (1 mening)
Keelpijn (1 mening)

Tramadol (915 meningen)
Oxycodon (398 meningen)
OxyContin (248 meningen)
Fentanyl (139 meningen)
OxyNorm (99 meningen)

30-01-2020 | Vrouw | 55
paracetamol / tramadol (37,5)
Heb migraine met heel veel uitval. Begint bij gezichtsveld, gevoel in handen en voeten. Daarna in mond, neus, lippen, tong. Soms valt spraak ook uit. Als dat allemaal weg is getrokken komt de ondragelijke hoofdpijn met overgeven. Als ik direct bij de eerste uitvalverschijnselen een zaldiar bruis neem en dan rustig op bed ga liggen, val ik meestal in slaap voor 2-3 uur. [lees meer...]Als ik dan wakker wordt alles weg. Ik heb dit per toeval een jaar of 8 geleden ontdekt. De 35 jaar ervoor heeft geen enkel ander medicijn geholpen.

10-10-2012 | Vrouw | 22
paracetamol / tramadol
Gisteren avond had ik last van gewone hoofdpijn , ik had mij een dafalgan genomen en werkte niet. Daardoor wist ik dat ik moest opletten. Ik heb mij in mijn bed gekropen en viel in slaap. Eventjes later werd ik wakker en had enorm veel zeer in mijn nek en volledig mijn hoofd. Ik begon mijn lijf uit te braken (wel 6 keer). Dan heb ik beslist om mij een zaldiar te nemen. Wat[lees meer...] mijn vader ook gebruikt bij migraine. Ik ben na het inname in slaap gevallen en was suf. Ik heb goed doorgeslapen deze nacht. Nu voel ik wel nog steeds alsof er mij iemand in mijn nek heeft geslagen. Heb nog 1 genomen en nu afwachten dat het betert ! Normaal krijg ik van de dokter een pijnstiller in combinatie : Contramal en dihydergot. dat is pas voor je een wrak te maken nadien !

26-09-2012 | Vrouw | 24
paracetamol / tramadol
Ik gebruik sinds 2 jaar Zaldiar. Ik heb al 9 jaar erge migraine en heel veel spierpijn. Hiervoor gebruikte ik paracetemol met codeinefosfaat. Het hielp helemaal niet. Ik heb 7 jaar lang pijn geleden. Mn arts heeft daarna Zaldiar voorgeschreven. Aan het begin nam ik 2 pillen per dag hielp goed en had geen neiging om meer te nemen. Behalve op dagen als ik echt heel veel hoo[lees meer...]fdpijn had nam ik 1 pil extra. Bijwerkingen heb ik nooit gehad. Ik reed elke dag auto. Na een auto ongeluk moest ik 6 keer per dag 1 pil slikken. Maar mijn pijn ging nt weg. Dus ik ging meer en meer slikken. Nu slik ik wel tot 10 pillen per dag en 2,3 pillen tegelijkertijd. Is heel verslavend en gevaarlijk maar ik kan echt nt anders.......