Antigrippine ibuprofen

Griep (1 mening)

10-07-2016

Antigrippine ibuprofen (ibuprofen)
Spierpijn

Grootste gif ooit mijn broer is er vorig jaar aan overleden met loeiende sirenes afgevoerd, Gebruikte al een aantal maanden ibrufen tegen hielspoor en andere spier en gewrichtspijn Hij kreeg een hart stilstand heb hem kunnen reanimeren dag later in ziekenhuis was hij hersendood einde verhaal, na de sectie bleek op onverklaarbare wijze dat zijn lichaamssappen in zijn lich[lees meer...]aam waren gekomen dat zijn organen eigenlijk daardoor aangetast werden. Als hij niet hersensdood was hadden ze volgens de arts niets meer kunnen doen omdat mijn broer NIET rookte of alchohol gebruikte stonden de artsen voor een raadsel toen ik ze op de hoogte bracht dat hij al een tijdje ibrufen gebruikte viel het kwartje meteen bij de arts dat is een naar goedje dat vaker voor problemen zorg vertelde hij. Ik snap dan ook niet dat dit nog op de markt is en ook nog gewoon bij de drogist te koop is. GEBRUIK HET DUS NIET NEEM PARACETAMOL OF IETS ANDERS MAAR GEEN IBRUFEN TROEP IS HET. Maar dat horen we waarschijnlijk pas over een paar jaar en dan zeggen ze dat ze het nog niet wisten aan me hoela. (RED: dit zijn verschrikkelijke verhalen. Langdurig gebruik behoeft extra aandacht van de arts en/of apotheker!! Let bij elk gebruik van een NSAID (de groep waar ibuprofen toe hoort) altijd op uw maag en gebruik een maagbeschermer erbij. Daarnaast werkt ibuprofen bloedverdunnend, wat ook nauw in de gaten moet worden gehouden bij mensen met hart of vaataandoeningen) Ook kan dit middel interacties vertonen met andere medicijnen, dus laat altijd goed controleren of uw medicijnen wel bij elkaar passen / kunnen).
14-03-2011

Antigrippine ibuprofen (ibuprofen)
Griep

gewoon een normale griep middel die heel snel help

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (499) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (470) - Antibiotica - penicillines breedspectrum