Ervaringen met Celebrex

Gewrichtsontsteking (7 meningen)
Artritis psoriatica (3 meningen)
Gewrichtspijn (2 meningen)
Artrose van de wervelkolom (2 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (1 mening)
Lage rugpijn (0 meningen)

Paracetamol veilig voor gebruik bevonden

CBG (27-08-2020)

12-05-2015 | Man | 54
Artrose
In het begin van het gebruik waren mijn klachten en pijn minder. Nu heb ik van de apotheek celebrex van een andere fabrikant gekregen, omdat die goedkoper was en sindsdien heb ik weer veel meer pijn en klachten, hierdoor heb ik het idee dat het echt dezelfde ingrediënten heeft. Via de specialist hoop ik op een ander medicijn dat wel helpt en vergoed wordt door de verzeker[lees meer...]aar.

22-11-2020 | Vrouw | 55
Complicatie na operatie
Als ontstekingsremmer na een operatie voorgeschreven gekregen. Wát een troep, met maagbeschermers toch weer het ziekenhuis in. Zéér veel bloed verloren. Daardoor bij spoedeisende hulp in het ziekenhuis terecht gekomen! Rotzooi dus!!!

25-07-2020 | Vrouw | 55
Artrose
Ik heb artrose in mijn staartbeentje, door gebruik van 2x daags celebrex heb ik geen last meer. Na 2 jaar gestopt en ging prima zonder. Nu na 5 jaar is het weer terug. Krijg nu voor 2 weken 1x daags celebrex, werkt ook zeer goed tegen ischias waar ik inmiddels ook al een half jaar last van heb. Dus sla 2 vliegen in 1 klap. Nu even afwachten of de pijn weer terug komt na 2[lees meer...] weken...

15-04-2016 | Man | 55
Artrose
Ik had veel pijn in m"n handen na 2 weken ging ik merken dat het middel ging helpen. Maar aangezien er een wonder is gebeurt ik had ook polyneuropathie, dus in armen en benen zowel sensorisch als motorisch, het wonder komt van Jezus Christus ik heb nergens geen pijn meer. Doe mijn eigen huishouden bij houden en stukje bij beetje weer wat in de tuin, ik heb natuurlijk een c[lees meer...]onditie van 0,0 na jaren niks gedaan te hebben en in een rolstoel te zitten. Leg je pijn bij Jezus neer en je zal zien op een dag is het weg.ik ben al van de Oxycodon 9st/dg af en ben nu aan het afbouwen met de Morfine 3x30mg/pd

20-04-2014 | Vrouw | 56
celecoxib (200mg)
Ik heb Celebrex voorgeschreven gekregen, omdat ik een chronisch geïrriteerd SI gewricht heb. Dit is het gewricht tussen het heiligbeen en darmbeen. Ik slik het nu drie weken (1 x per dag 200 mg capsule). Ik heb behoorlijk last van hartkloppingen en zgn. opvliegers. Het zweet breekt me regelmatig uit. Constant een drukkend gevoel op mijn borst en ook het gevoel alsof mijn [lees meer...]borstkas iets dichtgesnoerd wordt, alsof er een soort band omheen zit. Ook ben ik nu 2 kg aangekomen en voel dat ik wat vocht vasthoud. Verder zit mijn hele lichaam onder hele kleine pukkeltjes. Een soort huiduitslag. Het is niet heel erg zichtbaar omdat ze dezelfde kleur hebben als mijn huid, maar mijn huid voelt hierdoor ruw aan. Alleen mijn gezicht heeft het niet, de rest van mijn lichaam wel. Ook ben ik erg moe en sleep mezelf de dag door. Ik heb het gevoel dat ik emotioneler ben geworden, ik jank heel wat af. Verder merk ik geen verschil in pijn/irritatie in mijn SI-gewricht. Ik vind de bijwerkingen erger dan mijn kwaal. Ik had gehoopt zonder pijn te kunnen komen, dat is echter niet het geval. Dan heb ik liever de pijn zonder die bijwerkingen dan de pijn met bijwerkingen. Ik stop nu met deze medicatie.

06-04-2013 | Vrouw | 56
Artrose - gewrichtsaandoening
Ik krijg dit medicijn 2xpd 200mg als pijnstiller na operatie. Vorige operatie oxynorm gebruikt. Ik gebruik celebrex pas een paar dagen, maar heb nauwelijks pijn en geen bijwerkingen.

07-12-2012 | Vrouw | 56
Artrose - gewrichtsaandoening
Gebruik, nadat ik al heel veel geneesmiddelen tegen de pijn van mijn artrose heb geprobeerd, dit middel met redelijke tevredenheid. Merk wel nu nadat ik het nu driekwart jaar constant gebruik met de maximale hoeveelheid, in gewicht aankom. Heb ook geprobeerd minder te nemen of het liefst willen stoppen, maar dan is de artrose pijn niet te harden. Pijnstilling met max. dose[lees meer...]ring goed, wel maagbeschermer Omeprazol 40 mg erbij en als ik erg veel pijn heb neem ik er nog extra paracetamol bij.

18-02-2015 | Vrouw | 57
Artrose
de eerste dag was ik superblij met de werking van celebrex:eindelijk normaal kunnen lopen en geen imitatie meer geven van de kabouterdans of na 100m amper nog verder kunnen.de pijn was niet weg maar draaglijker. jammer genoeg was die blijdschap gauw gedaan. na een paar dagen begonnen de bijwerkingen : hevige hoofdpijn en migraine-aanvallen, misselijk, doodmoe maar toch nie[lees meer...]t kunnen slapen .... nee ik zal wel verder hobbelen want liever de pijn van de artrose dan al die bijwerkingen. voor mij geen celebrex meer

30-10-2013 | Vrouw | 57
Artrose van de wervelkolom
Van de Celebrex hield ik erg veel vocht vast. Het werkte wel, maar met dikke enkels en polsen en echt veel vocht vast houden, wilde ik niet meer doorgaan met dit middel. Ook mijn maag verdraagt alle pillen niet meer.

05-04-2018 | Man | 58
Juveniele reumatoïde artritis
Slik Celebrex al jaren. Werkte goed ,maar lees nooit de bijsluiter. Problemen begonnen loopneus,oorsuizen,vergeet achtigheid. Nu is er wat met de longen aan de hand. Nooit geen problemen gehad van de longen. Gisteren met de Cardioloog er over gehad. Eerst iedere dag afgesproken gisteren 2 per week. Maar ik ga helemaal ermee stoppen.Dan maar meer pijn. Er was al een allerl[lees meer...]oog die tegen mij gezegd heeft je kan er beter mee stoppen. Maar niet gedaan. En nu zit ik denk met de gebakken peren. Terwijl ik nooit een allergie heb gehad. Mijn ervaring nu dat ik een medicijn heb gebruikt wat hielp. Maar waar je veel andere dingen bij krijgt. Hoop dat mijn longprobleem ook beter word, loop nu met zuurstof rond. Dus baal

03-11-2013 | Vrouw | 59
Reumatoïde artritis
Ik heb fibromyalgie en palindroomreuma. Momenteel heb ik een schouderprobleem. Omdat ik darmproblemen hebben krijg ik nu celebrex 100 mg. Ik hou er inderdaad wat meer vocht van vast, maar slik dan af en toe een plaspil - 1 a 2 keer per week. Na het stoppen verdwijnt het vocht vanzelf. Ik hou wel mijn bloeddruk in de gaten, heb dus zelf een meter. Voor de rest ben ik blij [lees meer...]dat ik iets krijg waar ik geen darmproblemen van heb. - heb diverticulitis en diclofenac en ibuprofen kan ik maar 3 dagen nemen.

08-12-2011 | Man | 59
celecoxib
Gebruikt het alleen indien nodig. Samen met paracetemol en soms met Colchicine. Nog nooit bijwerkingen gehad. Eerst Vioxx gebruikt. Hielp ook uitstekend. Ook geen bijwerkingen gehad.

27-10-2011 | Vrouw | 60
Reumatische klachten
5 jaar lang werd ik door mijn huisarts niet serieus genomen bij reumatische klachten en had erg veel pijn in mijn nek, mijn voeten en mijn handen. Hij zei dat het gewoon slijtage was en dat hoorde bij het ouder worden. Na al die jaren "mocht" ik eindelijk naar een reumatoloog en hij was geweldig. Hij zei dat ik een soort reumatoide psoriasis in mijn handen had (de rest was[lees meer...] artrose). Hij heeft me eerst voor de ergste pijnen een spuit in mijn handen gegeven en daarna per dag 200 mg celebrex. Sindsdien kan ik bijna alles weer. Ik ben deze medicijn zeer dankbaar. Ik gebruik dit nu al 3 jaren. Sinds 1 jaar heb ik problemen met mijn huid (droog, jeuk). Komt dit door mijn leeftijd (vrouw van 60), door de onderdrukking van de reuma-psoriasis of is dit een bijwerking van de celebrex op langere termijn? Heeft iemand anders hier ook last van? bedankt.

23-01-2011 | Vrouw | 60
celecoxib
Het grijze circiut van reuma
Het helpt mij gewoon goed.

22-11-2020 | Vrouw | 62
Ziekte van Bechterew

02-02-2020 | Vrouw | 62
celecoxib (200mg)
Meer pijnstilling nodig ivm ondraaglijke pijn, niet kunnen zitten, in 1 houding liggen. Ibuprofen 400mg 3x per dag hielp niet voldoende. Maar celebrex heeft voor mij teveel bijwerkingen op de maag. Maagpijn en misselijk na 1 dag gebruik al. 2e dag heftige maagpijn terwijl ik 40 mg Pantoprazol maagbeschermer erbij gebruik. 's nachts maagpijn en heftige diarree, daar zit ik[lees meer...] niet op te wachten met een zee pijnlijke anale fisuur. Gestopt met innemen. Terug op maximaal Paracetamol en ibuprofen, met maagbeschermer.