Ervaringen met Celebrex

Gewrichtsontsteking (7 meningen)
Artritis psoriatica (3 meningen)
Gewrichtspijn (2 meningen)
Artrose van de wervelkolom (2 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (1 mening)
Lage rugpijn (0 meningen)

Paracetamol veilig voor gebruik bevonden

CBG (27-08-2020)

07-12-2012 | Vrouw | 56
Artrose - gewrichtsaandoening
Gebruik, nadat ik al heel veel geneesmiddelen tegen de pijn van mijn artrose heb geprobeerd, dit middel met redelijke tevredenheid. Merk wel nu nadat ik het nu driekwart jaar constant gebruik met de maximale hoeveelheid, in gewicht aankom. Heb ook geprobeerd minder te nemen of het liefst willen stoppen, maar dan is de artrose pijn niet te harden. Pijnstilling met max. dose[lees meer...]ring goed, wel maagbeschermer Omeprazol 40 mg erbij en als ik erg veel pijn heb neem ik er nog extra paracetamol bij.

13-11-2012 | Man | 44
Artrose - gewrichtsaandoening

02-08-2012 | Vrouw | 34
Reumatoïde artritis
hallo, ik gebruik celebrex 200 al zo een 2,5 jaar ongeveer.Ben tevreden,alleen ben ik er nu kilo s van aan aan het komen...wie heeft dit ook?staat ook in de bijsluiter...dit vind ik wel vervelend. Slik 2 keer dgs een capsule van 200,,maar sinds 2 wkn probeer ik 1 capsule...tja voel me stijver,en wat meer pijn maar redelijk uit te houdenhet zijn dan ook warme dagen nu en [lees meer...]beter voor lichaam maar wat als kouder wordt....dan weer 2 keer een capsule.

08-12-2011 | Man | 59
celecoxib
Gebruikt het alleen indien nodig. Samen met paracetemol en soms met Colchicine. Nog nooit bijwerkingen gehad. Eerst Vioxx gebruikt. Hielp ook uitstekend. Ook geen bijwerkingen gehad.

02-11-2011 | Vrouw | 64
celecoxib
Pijn door artrose en overbelasting van knie
kon rechterknie niet meer buigen, veel pijn en daardoor nauwelijks meer kunnen lopen - knie zal op den duur vervangen moeten worden door kunstknie, maar nu nog niet - fysio en training van bovenbeenspieren moeten de knie weer een beetje in beweging krijgen - doordat celebrex bij mij de pijn aanzienliijk vermindert kan ik de oefeningen goed uitvoeren - enige lichte bijwerki[lees meer...]ng die ik merk is dat ik een beetje suffig word - ben erg blij met dit medicijn

05-10-2011 | Man | 41
Reuma pijnen

20-11-2010 | Man
Pijnstilling

22-09-2010 | Vrouw

21-09-2010 | Man
Reumatische klachten
bij matige last helpt het redelijk, bij accute pijnschiet het tekort...

17-08-2010 | Vrouw
Reumatische aandoening
Eindelijk een NSAID met bijna geen bijwerkingen. Van andere erg veel last van darmbloedingen maar met celebrex slechts af en toe. Helaas heb ik ook nog regelmatig een cortico-injectie nodig om de ontstekingen de baas te kunnen zijn.

17-12-2009 | Man
Ziekte van scheuermann
Ik gebruik dit medcijn nu een maand en het bevalt redelijk. Ik heb het gekregen als pijnstiller bij mijn houdingsafwijking: de ziekte van scheuermann. Over het algemeen houdt het de pijn heel lang tegen maar s'avonds merk ik toch dat het pijn doet. Ik heb wel bijwerkingen gehad zo was ik de eerste paar dagen nadat ik medicijnen had ingenomen heel duizelig. En werkte het de[lees meer...] eerste paar dagen helemaal niet! Ik ben nu 13 jaar en zo kan ik toch gewoon deels doorgaan met het "normale" leven!

02-12-2009 | Vrouw
Spierreuma

19-11-2009 | Vrouw
Artritis Psoriatica
Het middel werkt pijnstillend goed, het haalt de ergste pieken van de pijn weg. Ontstekingremmend merk ik nu na 3 weken nog weinig. Ik heb geen last van bijwerkingen en voel mij verder prima met deze medicatie.

23-03-2009 | Vrouw
P.M.R.
Ik slik celebrex nu een aantal weken en het reageert goed op gewrichtspijn. Ik merk wel dat je er wat hyper van wordt. Het medicijn krijgt nu wel veel negatieve publiciteit en wordt vergeleken met Vioxx wat uit de handel is gehaald. Het Med.Farmacotherapeutische Kompas moedigt het gebruik niet aan. Ik weet dus niet of ik ermee door moet gaan?

11-11-2023 | Vrouw | 49
celecoxib (200mg)
Artrose
Het eerste medicijn die mij niet pijn vrij maakt maar wel leefbaar. Ik kan perfect gaan werken en hou rekening met mijn beperkingen.

25-07-2020 | Vrouw | 55
celecoxib (200mg)
Artrose
Ik heb artrose in mijn staartbeentje, door gebruik van 2x daags celebrex heb ik geen last meer. Na 2 jaar gestopt en ging prima zonder. Nu na 5 jaar is het weer terug. Krijg nu voor 2 weken 1x daags celebrex, werkt ook zeer goed tegen ischias waar ik inmiddels ook al een half jaar last van heb. Dus sla 2 vliegen in 1 klap. Nu even afwachten of de pijn weer terug komt na 2[lees meer...] weken...