Ervaringen met Meloxicam

Gewrichtsontsteking (6 meningen)
Artritis psoriatica (4 meningen)
Lage rugpijn (2 meningen)
Juveniele artritis (0 meningen)

Paracetamol veilig voor gebruik bevonden

CBG (27-08-2020)

28-04-2015 | Vrouw | 58
meloxicam (7,5mg)
Artrose
Heb op veel plekken van mijn lichaam last van artrose. Neem nu Meloxicam in met maag beschermer en heb gelukkig veel minder pijn. Wel als bijwerkingen misselijkheid en raar gevoel in mijn mond net als of mijn tong verbrand is.

31-01-2015 | Vrouw | 62
meloxicam
Wat een vreselijk medicijn, ben er doodziek van geworden leek of ik een vat zoutzuur had gedronken lees de bijsluiter en je begrijpt alles waarom mensen zulke chemische gore troep geven al m slijmvliezen stonden in brand en het is ook zomaar niet over lekker wanneer je aan het revalideren bent en moet oefenen ik was totaal krachteloos en kon ook niet eten of drinken. No[lees meer...]oit slikken die zooi, slikte voor de pijn aan m knieen artrotec had nergens last van.

26-02-2014 | Vrouw | 41

06-11-2013 | Vrouw | 32
Artrose - gewrichtsaandoening
Na jaren pijn dit medicijn gekregen en sinds 30 jaar eindelijk geen/veel minder pijn! Wat een openbaring zeg!!!!!!!!!!!!!

30-10-2013 | Vrouw | 57
Artrose van de wervelkolom
Jammer dat het me net niet 24 uur helpt tegen de pijn. Wel het enige middel waarbij ik geen extra vocht vasthoudt, wat wel bij b.v. ibuprofen voorkwam.

02-04-2013 | Vrouw | 28
Ziekte van Bechterew
Het is een uitstekende pijnstiller/ontstekingremmer bij de ziekte van Bechterew. de werking begint binnen een paar uur. Maar de bijwerkingen waren heftig. ik kreeg stemmingswisselingen en sliep zeer onrustig waardoor ik bekaf wakker werdt. ook kreeg ik oedeem in de voeten en kuiten. op de bijsluiter staat dat je dan je arts/reumatoloog moet raadplegen. voor mij dus reden [lees meer...]genoeg om te stoppen met dit middel. Gelukkig werkt het voor velen wel heel goed

14-03-2013 | Vrouw | 21
Rugklachten
Slikte eerst 3x per dag diclofenac dat werkte niet meer en rugpijn werd erger slik nu dagelijks meloxicam 1x 15 mg heb daarna bijna een hele dag geen pijn meer alleen ben ik nadat ik het heb genomen enorm moe en gewoon niet productief meer en heb sinds een paar dagen continu last van maagzuur, nu ga ik het met maagbeschermers slikken.

07-12-2012 | Vrouw | 56

24-09-2012 | Vrouw | 55
Artrose - gewrichtsaandoening
Slik het nu een week maar heb iedere avond last van m'n slokdarm en maag. Alsof het borrelt onder m'n strottenhoofd tot in m'n maag en ik ieder moment moet overgeven. Voelt erg raar. Morgen navragen bij de huisarts. Heb een sterke maag maar misschien toch maagbeschermer nodig?? Overigens weinig last van m'n enkel hiermee maar de bijwerking is niet bepaald prettig.

12-09-2012 | Vrouw | 67
Gewrichtspijn
zeer goede medicijnen tegen de pijn.

10-09-2012 | Vrouw | 53
meloxicam
in het begin iedere dag hoofdpijn ongeveer een week lang. Ook duizelig de eerste dagen. had hiervoor 3 x daags diclofenac 50 mg. Nu 1 x daags 15 mg meloxicam. Ben hier minder suf van. Gebruik het nu 10 dagen, vind de effectiviteit wel minder dan de diclofenac.

03-09-2012 | Vrouw | 20
meloxicam
Ik heb veel bijwerkingen hiervan sinds ik ze slik. Zo gauw ik later na op de dag nog iets eet, krijg ik hele erge buikkrampen, diarree, misselijkheid en krijg het heel benauwd, Ik heb ook blaasjes aan de binnenkant van mijn lip gehad. Ik ga strakjes maar eens de dokter bellen of hij nog iets anders in de aanbieding heeft. Voor de pijn werkt het goed.

14-05-2012 | Vrouw | 30
meloxicam
ik gebruik het nu een paar dagen maar heb wel als bijwerking een onsteking ion me mond of is dit toeval? ik heb geen pijn meer in me hand dus het werkt wel

14-03-2012 | Vrouw | 49
Reumatoïde artritis
ik heb tijdens het gebruik 24 uur per dag 7 dagen in de week hoofdpijn.

12-01-2012 | Vrouw | 64
meloxicam
werkt voldoende bijw: bloeddruk verhoging

12-01-2012 | Vrouw | 71