Ervaringen met Naproxen

naproxen

Rugklachten (10 meningen)
Spierpijn (8 meningen)
Gewrichtspijn (8 meningen)
Peesontsteking schouder (8 meningen)
Jicht (5 meningen)
Lage rugpijn (5 meningen)
Hoofdpijn (4 meningen)
Fibromyalgie (4 meningen)
Syndroom van Tietze (4 meningen)
Kiespijn (3 meningen)
Buikpijn (3 meningen)
Kaakoperatie (3 meningen)
Premenstrueel syndroom (PMS) (2 meningen)
Heupslijtage (2 meningen)
Trekken van tand of kies (2 meningen)
Allergie (1 mening)
Artrose van de wervelkolom (1 mening)

Paracetamol veilig voor gebruik bevonden

CBG (27-08-2020)

20-03-2023 | Vrouw | 47
naproxen (275mg)
Menstruatiepijn
Aleve naproxen werd aangeraden bij hevige menstruatiekrampen. Tweede dag , grote tussenpozen van 12 uur en bij derde pil reageerde is steeds minder goed. Vrij direct misselijk. Kende deze ervaring al van vroeger dus neem de pil bij voeding in. Ik at het met een banaan en daarna een heel bord spaghetti met rode saus erbij. Heb zeer goed gedronken en regelmatig bewogen. Ell[lees meer...]endig gevoel houdt vrij lang aan. Niet prettig om nog misselijk, vaag te voelen bij menstruatiepijn. Het gevoel duurt minstens een uur of 8. Maagpijn trok na masseren na 2 uur weg. Rugpijn(longen) , hoofdpijn , wazigheid en moeheid blijft lang aanhouden

06-12-2022 | Vrouw | 30
naproxen (500mg)
Menstruatiepijn
Altijd zeer heftige menstruatiepijn waar niks tegen helpt. Dit nu via de gynaecoloog om te proberen. Het haalt wel een klein beetje het randje eraf voor een paar uur. Na 2 uur begint de pijn erger te worden en na ongeveer 6 uur is de werking volledig verdwenen. Toen heb ik een tweede genomen. Alleen het randje gaat eraf, ik heb helaas alsnog de hele dag pijn gehad.

10-05-2019 | Vrouw | 33
Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

19-01-2018 | Vrouw | 37
Menstruatiepijn
Na een operatie, waarbij een cyste en een eierstok zijn verwijderd, kreeg ik enorm veel buikpijn tijdens de menstruatie. Ook waren de bloedingen super heftig. Staan, zitten, liggen niets hielp de pijn was echt verschrikkelijk. Na overleg met de gynaecoloog kreeg ik Naproxen voorgeschreven. Ik merk dat de pijn een stuk minder is en ook de bloedingen zijn iets minder heftig.[lees meer...] Het is nog niet zo als voor de operatie maar het is nu dragelijk.

13-01-2017 | Vrouw | 14
Menstruatiepijn
Altijd al een hevige menstruatie gehad, zit in de familie. Mijn moeder is toen ze 13 jaar was met de pil begonnen. Zelf heb ik het ook geprobeerd, maar het lukt me niet om pillen door te slikken. Ik ben als ik ongesteld ben toch wel 4/5 dagen echt ziek. Ik kan in die dagen niks doen. Redelijk recent begonnen met naproxen in zetpilvorm. Redelijk wat moeite gehad om het te k[lees meer...]rijgen, huisarts zei dat ik me niet zo aan moest stellen en gewoon die pil door moest slikken, maar het lukte niet. Toen toch maar de zetpillen gekregen. Ik menstrueer minder heftig en heb geen pijn, alleen in de rug. Ik kan eindelijk weer naar school als ik ongesteld ben, aangezien het wel minimaal 8 uren werkt. Alleen na het inbrengen vanbinnen een branderig gevoel waar het in is gebracht, al duurt dat niet langer dan een half uur en is veel minder erg dan de buikpijn en gevoelloze benen die ik normaal had.

01-08-2016 | Vrouw | 39
naproxen (275mg)
Menstruatiepijn
Werkt goed tegen menstruatiepijn: veel minder pijn én minder & korter bloedverlies. Het duurt wel even voor het echt werkt en is sneller uitgewerkt dan de bijsluiter vermeld. Ik start met 2x 275mg met een uur ertussen, dan na 7 uur opnieuw 275. De dagen erop zo nosig 3 x 275mg. Ben er erg tevreden over, beter dan ibuprofen. Weinig bijwerkingen (misschien wat hoofdpijn), ik[lees meer...] neem het tijdens of vlak na wat eten in, daardoor ook geen maagklachten.

14-10-2012 | Vrouw | 21
naproxen
ernstige krampen ,tot slecht zicht

12-05-2022 | Vrouw | 32
Menstruatiepijn
Geweldig! Altijd last gehad van menstruele migraine en enorm veel bloedverlies! Nu met naproxen vloei ik een stuk minder en veel minder last van hoofdpijnen en buikkrampen.

14-11-2019 | Vrouw | 33
Menstruatiepijn
altijd al zware buikkrampen gehad . na mijn tweede bevalling zijn de krampen en extreme bloedverlies verergert, zodanig dat ik amper tot niet kon werken. van de huisarts naproxen 250 mg voorgeschreven gekregen. krampen zijn vermindert en bloedverlies ook iets verminderd. ik kan eindelijk weer de eerste twee dagen functioneren.

08-02-2018 | Vrouw | 33
Menstruatiepijn
Paracetamol ibuprofen, niets hielp. Maar deze rakkers zijn zeer effectief. Nooit meer last op de beruchte dag 2 van mijn menstruatie.

09-10-2017 | Vrouw | 17
naproxen (500mg)
Menstruatiepijn
Ik slik Naproxen 500 mg voor mijn ongesteldheidspijn, ik heb nergens meer last van nadat ik een pil heb genomen. Pas wel goed op dat je er niet te veel in een korte tijd slikt. Naar mijn ervaring ga je dan heel erg trillen.