Ervaringen met Naproxen

Rugklachten (10 meningen)
Spierpijn (8 meningen)
Gewrichtspijn (8 meningen)
Jicht (5 meningen)
Lage rugpijn (5 meningen)
Hoofdpijn (4 meningen)
Fibromyalgie (4 meningen)
Syndroom van Tietze (4 meningen)
Kiespijn (3 meningen)
Buikpijn (3 meningen)
Kaakoperatie (3 meningen)
Premenstrueel syndroom (PMS) (2 meningen)
Heupslijtage (2 meningen)
Trekken van tand of kies (2 meningen)
Allergie (1 mening)
Artrose van de wervelkolom (1 mening)

Paracetamol veilig voor gebruik bevonden

CBG (27-08-2020)

10-11-2015 | Man | 52
Peesontsteking schouder
Neemt de pijn goed weg en remt de ontsteking maar ik krijg ontzettende maag/buikpijn van dit middel. Neem omeprazol erbij in maar nog veel pijn. Jammer want het werkt wel...

03-09-2014 | Man | 61
Peesontsteking schouder
Door huisarts geadviseerd tegen de ontsteking in de schouder. na eerste kuur een tweede afgemaakt. Nog niet helemaal over, wel al dagen lang buikpijn. Ik ga er niet verder mee, van de regen in de drup gevoel. Dan maar naar de fysio

24-07-2014 | Man | 27
Peesontsteking schouder
Erg tevreden na 10 dagen 2 tabletten slikken. Geen bijwerkingen gemerkt. Ontsteking verdwijnt langzaam en ik kan over een paar dagen sportieve bezigheden weer oppakken.

19-09-2021 | Vrouw | 59
Peesontsteking schouder
Gebruik deze tezamen met omeprazol en ben nu 5 dagen bezig. Ik ben zeer tevreden de verschrikkelijke pijn is weg en ik kan weer functioneren. Ben voorzichtig bezig met oefeningen en de dagelijkse huishoudelijke taken kan ik weer pijnloos doen.

17-08-2021 | Vrouw | 44
Peesontsteking schouder
Twijfelde al om het in te nemen, gezien de hoge dosering en de vele bijwerkingen. Voor een korte duur kon de hoge dosering geen kwaad, aldus assistent h.a. Na 1,5 dag begonnen 's middags de bijwerkingen met darmklachten. 11u na inname volgde de rest van de bijwerkingen. Meer last van de bijwerkingen dan dat het spul werkt tegen de klacht. Advies HAP is stoppen en huisar[lees meer...]ts beĺln voor hoe nu verder.

23-11-2020 | Vrouw | 51
Peesontsteking schouder
De pijn in mijn schouder verdween na 2 dagen naproxen maar ook na 2 dagen kreeg ik maagklachten en gigantische hoofdpijn. Ook heel veel last gehad van oorsuizen en een druk op mijn hoofd. Na 3 dagen gestopt met naproxen, maar de maagklachten en hoofdpijn hebben nog zeker 4 dagen geduurd. Wat een rotzooi

03-02-2016 | Vrouw | 40
Peesontsteking schouder
Ik heb de ontstekingsremmer voorgeschreven gekregen i.v.m. peesontsteking in armen/schouders en ontsteking van hamstringaanhechting bekken/zitknobbels. De medicatie helpt wel, maar de bijwerkingen zijn erg vervelend.

07-11-2015 | Vrouw | 46
Peesontsteking schouder
Dit middel voorgeschreven door huisarts i.v.m. peesontsteking in schouder. Geen pijnvermindering, wel bijwerking zoals blaren in de mond.