Voltaren

Gewrichtspijn (2 meningen)
Koorts (1 mening)
Fibromyalgie (1 mening)
Lage rugpijn (1 mening)
Peesontsteking schouder (1 mening)
Hernia (0 meningen)
Ziekte van Bechterew (0 meningen)
Jicht (0 meningen)
Artrose van de wervelkolom (0 meningen)
Buikpijn (0 meningen)

27-08-2018

Fibromyalgie

Valtran heeft een hele tijd geholpen, tot mijn lichaam er aan gewoon was geworden. Is ook niet goed voor de maag als je een chronisch maaglijder bent zoals ik.
21-07-2018

Pijn (algemeen)

Voltaren emugel werkt voor geen meter Ze zeggen dat de pijn minder moet worden maar Dat word het niet het word alleen maar erger
31-01-2018

Hoofdpijn

Opgestaan met erge hoofdpijn. Voltarenpilletje genomen. Zeer pijnlijke hoofdhuid en overgeven. Daarna hartstilstand. Cardioloog: nooit meer medicijnen uit de NSAID-groep innemen. Dat zijn er veel en vrij verkrijgbaar bij de landelijke keten-drogisterijen.
15-12-2017

Gewrichtsontsteking

Diclofenac tabletten vallen slecht. Vandaar dat ik deze voltaren gel probeer. Echt fantastisch. Pijn trekt snel weg. Heb al geruime tijd een ontstoken schouder en niks hielp. Gebruik t nu paar dagen. Smeer paar keer per dag en masseer t in. Echt aan te raden!!
15-05-2017

Voltaren (diclofenac)

Kniebanden ingescheurd/gescheurd en knieschijf zwaar gekneusd. Loop al 2,5 maand in een brace. Dun Voltarencreme 3x per dag aanbrengen helpt mij ECHT de pijn draaglijk te maken! Mag van de arts, amen met fysio en thuis-oefeningen.
21-02-2017

Artrose - gewrichtsaandoening

Na alle alternatieve middelen te hebben geprobeerd, waaronder enkele peperdure, nog eens teruggekomen bij Voltaren. Met een minimale dosis een super resultaat tot nu toe. Zwelling van gewrichten is weg, pijn nihil. Ik beweeg soepeler en zekerder en voel me fitter. Het sporten is weer een puur plezier, zonder dat ik daarna een dag (of twee) loop te strompelen. Yess!!
12-07-2016

Pancreatitis

Pijnstilling bij bovenbuikpijn weinig effect, wel erg snel maag- en darmproblemen met maag en darm zweren tot gevolg.
21-02-2016

Artrose

Voltaren gel veroorzaakt o.a. Tinnitus en ik zit dus, zoals het Engelse spreekwoord zegt, between a rock and a hard face. De tinnitus wordt steeds erger en ik ga nu zoeken naar een (zogenaamd) alternatieve oplossing voor de NSAID die Diclofenac is. Alle NSAID's veroorzaken tinnitus en ik wens het niemand toe. De gel helpt echt wel, maar ik moet gaan kiezen tussen meer pijn[lees meer...] en meer ontstoken gewrichten en een gezonder alternatief op, wat ik hoop, hetzij een Ayurvedische basis, of een FYTO basis. Ook de Betahistine die ik slik schijnt de tinnitus te verergeren. Ook daarvoor moet ik een alternatief vinden.
02-01-2016

Peesontsteking schouder

Zeer pijnlijke migraine met voortdurend overgeven (3 dagen lang na 2 dagen gel gesmeerd te hebben op schouder volgens instructies). Deze bijwerking stond niet vermeld op NL bijsluiter. Als je gevoelig bent voor allopatische medicijnen, dan hiermee oppassen. De migraine was uiteindelijk nog moeilijker te verdragen dan de pijn in de schouder, die volgens de fysiotherape[lees meer...]ut uiteinderlijk vanzelf was verdwenen.
19-07-2015

Spierpijn

Omdat ik spierpijn had en ik moest nog vertrekken naar mijn werk, heb ik wat voltaren op de pijnlijke spieren gesmeerd (kuiten, bovenbenen) en dit verlichtte de pijn wel goed. Het probleem kwam pas na mijn werk (lange broek, geen problemen). Ik liep in mijn pyjama short door het huis en door het schuren van mijn billen tegen elkaar kreeg ik mini brandwonden en irritaties d[lees meer...]ie heel erg prikten.
16-04-2015

Gewrichtspijn

verlicht goed tegen de pijn, aanrader.
11-08-2014

Voltaren (diclofenac)

Chronische ontsteking van de achillespees. Op advies van fysiotherapeut Voltaren gel gedurende drie weken gesmeerd. Hielp redelijk tegen de pijn, maar de ontsteking is niet verdwenen.
21-09-2012

Voltaren (diclofenac)

Van voltaran kreeg ik een darmbloeding en ontzettend last van mijn maag.
25-05-2012

Voltaren (diclofenac)

Ondanks dat ik wat extra's voorgeschreven had tegen de inwendige bijwerkingen van Voltaren, heb ik toch erge buikpijn en diarree gehad. Mijn ingewanden kregen op hun donder hoewel ik maar 2 tabletten had genomen, 1 's ochtends en 1 's avonds. Effectief voor mijn blessure in mijn dij maar voor de buik is het een verschrikking. Ik wilde snel genezen zijn voor een belangrijk [lees meer...]sportevenement, en ik heb zeker minder pijn in mijn been, maar daar heb ik wel een veel ergere andere pijn voor teruggekregen. Als u gevoelige ingewanden heeft, vermijd dan de Voltaren tabletten!! De ene pijn voor de andere.....
12-09-2011

Peesontstekingen

Gebruik dit omdat ik misselijk wordt van de diclofenac pillen. De gel werkt bij mij zeer effectief. Na 1 dag smeren veel minder pijn en werd de ontsteking ook merkbaar minder. Bij peesontsteking aan voorvoet was de ontsteking na 3 dagen smeren verdwenen. Bij peesontsteking in knie eveneens.
27-09-2009
Vrouw

Pijn bij totaal ruptuur

Als gevolg van een bevalling heb ik veel pijn aan een totaal ruptuur. Ik werd na de hersteloperatie naar huis gestuurd met 6 kee rparacetamol per dag. Al de tweede dag bleek dit neit voldoende te zijn voor pijnstilling. Van de verloskundige kreeg ik er twee kee rper dag diclofenac / voltaren bij. Na 1,5 dag merkte ik echt verschil. Eindelijk is de pijn een beetje draaglijk[lees meer...] en kan ik gewoon slapen. Omdat we in de hectiek met een neiuwe baby het recept kwijt waren hebben we geowon in de supermarkt Voltaren K gekocht en deze dus in hogere dosering genomen (50mg) Pilletjes zijn klein en heel gemakkelijk in te nemen. Stuk beter dan die altijd vieze paracetamol.

Thyrax Duotab (845) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (525) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (489) - Antibiotica - penicillines breedspectrum