Ervaringen met Stelara

Psoriasis (48 meningen)
Artritis psoriatica (17 meningen)
Reumatoïde artritis (1 mening)

Psorinovo / dimethylfumaraat (146 meningen)
Neotigason (50 meningen)
Dovobet (33 meningen)
Enstilar (15 meningen)
Taltz (12 meningen)

09-06-2021 | Man | 44

04-02-2021 | Man | 27
Ziekte van Crohn
Geen effect op z van crohn in mijn geval

04-12-2019 | Vrouw | 80
Ziekte van Crohn
ik heb al 47 jaar ziekte van Crohn.Ben 80 jaar en heb al 7 operaties achter de rug .De laaste 3 jaren ben ik weer onder behandeling.prenisolon toen Metotrexaat Toen Humira gestopt vanwege bijwerkingen .vooral gewrichtspijn. Nu Stelara.Eerst infuus toen eerste injectie.Nadeze injectie weer veel gewrichtspijnen . Moet 19 December 2e injectie. Wil stoppen. Ik ben murw[lees meer...]. Weet iemand raad?

29-06-2016 | Man | 47
Artritis psoriatica
minimale werking. bij de start van de injecties werkte het redelijk tegen de psoriasis maar totaal niet voor de bechterew. later kwam ook de psoriasis weer in alle hevigheid terug,

28-05-2015 | Vrouw | 26
Psoriasis
Stelara 9 maanden gebruikt voor ernstige psoriasis. Hiervoor heb ik 8 jaar de enbrel gebruikt deze werkte erg goed. Naar aanleiding van een neusoperatie moest ik tijdelijk stoppen met de enbrel. Daarna weer opgepakt met de stelara ivm gebruikersgemak. Het heeft bij mij een middelmatig effect. Mijn nagels hebben grote vooruitgang geboekt maar helaas de plekken op mijn licha[lees meer...]am niet. Stelara helpt bij mij niet, hopelijk hebben anderen er wel baat bij.

02-03-2015 | Vrouw | 41

25-10-2013 | Man | 63
Psoriasis
Bij mij geeft Stelara haargroei op plaatsen waar ik al haar heb: baardgroei, borsthaar etc. Niet op m'n kale kop :-) Daarnaast zijn de wonden weer teruggekomen / opengegaan en de plaque produceerd weer veel schilvers, na een voorspoedig begin. Sinds dit middel heb ik ook last van steken in mijn hoofd,(rechts), last van mijn rechter oog, soms even een pasje verkeerd naar l[lees meer...]inks of rechts.

06-03-2013 | Man | 60
Psoriasis
Ik gebruik ook stelara. na 2 jaar is het effect minder, ben wel snel moe.

12-06-2022 | Man | 50
Ziekte van Crohn
Compleet uitgeput na 1,5 jaar Stelaragebruik. Veel spierpijn en ernstige vermoeidheid. Ik weet ook niet zeker of dit door Stelara komt maar vermoed het wel.

26-01-2017 | Vrouw | 46
Artritis psoriatica
Ik heb nu de tweede injectie gehad maar tot nu toe nog geen effect op de gewrichten en voor de huid doet het maar minimaal iets. Veel last van spierpijn, misselijk en grieperig gevoel. Alsof je constant een steen op je maag hebt liggen. Gewoon niet lekker.

28-03-2016 | Man | 62
ustekinumab (90mg/ml)
na de eerste injectie met Stelara na 10 dagen uitslag en veel jeuk. Wie heeft dezelfde ervaring en weet een oplossing voor de jeuk?

09-08-2014 | Vrouw | 37
ustekinumab (45mg/ml)
Psoriasis
ik heb psoriasis al 15 jaar en nu heb ik na veel zalfjes en de humira en enbrel, de stelara. maar ik merk nog geen verbetering of liever gezegd helemaal nog niks. het is net of het erger geworden is, kan dit kloppen, want ik heb in het verleden de remicade gehad en die hielp geweldig was helemaal schoon maar nu niet meer, alleen omdat het niet in alle ziekenhuizen gedaan[lees meer...] wordt.

06-11-2013 | Man | 51
ustekinumab (45mg)
Gebruikte eerst HUMIRA, moest wel vaker spuiten, maar werkte goed. maar word niet meer vergoed. Nu met de STELARA heb ik toch allemaal psoriasisplekken trug gaat wel langzaam. Ben er niet tevreden mee.